Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolin

jolin Niet meer actief

Hier geen combinatietest, ik ben 26 jaar.

Slapen:Vannacht *** 11 uur naar bed gegaan en om 2:00 klaar wakker tot 3:30 toen weer in slaap gevallen tot 8 uur dus zo de oogjes nog maar even toe.

Was vanochtend ook weer wat misselijker als gister,maar merk ook dat ik misselijk word als ik trek begin te krijgen, gister lekker chinees gehaald ging er prima in.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Naatje, heel veel sterkte in het zhs. Hopelijk is je vochtgehalte snel weer op pijl.

Zo maar weer eens boodschappen doen :( Blehhh dat is echt helemaal niks voor mij nou :(

3. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrouwke toch, ik zou echt eerder naar de vk gaan. Mijn arts zei, als je twijfelt om wat voor reden dan ook, meteen terug komen. Maar misschien is dat anders omdat wij via ICSI zijn zwanger geraakt? Ik weet niet hoe dat in het reguliere circuit gaat eigenlijk, of je dan voor zoiets kunt komen... Maar je onzekerheid wel uitspreken hoor.
    Ik herken het een beetje, ben ook een paar dagen niet misselijk geweest etc en ging ook twijfelen. Nu wel weer gruwelijk misselijk.

Succes meid! Liefs, Leske

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sasjuh, inderdaad er over hebben met je vk, al is het maar om te horen dat dit gevoel erbij hoort. onzekerheid en stress is niet goed he. duim hard voor je dat je volgende echo super is

5. Josagi

Josagi Lid

13 jul 2011
    77
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het na 5 jaar EINDELIJK gelukt is!
    Ik wil je niet bangmaken... ;) maar bij ons waren er ook twee top embryo's teruggeplaatst , en dat zijn er 3 geworden! Ook leuk, maar wel even schrikken... Persoonlijk zou ik het wel leukvinden als er een drieling-mama bij komt, maar dan praat ik geheel uit eigen belang :D
    Veel succes woensdag met de echo, we horen het wel!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @josagi, jeetje een drieling! dat was vast even wennen....

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dames dank jullie allemaal voor de lieve woorden.
    Vriendlief zegt ook dat ik gewoon blij moet zijn dat ik bij de groep dames hoor die nou eenmaal niet zoveel kwaaltjes hebben en dat er geen enkele reden is om te twijfelen..
    Vk bellen ga ik niet doen, nog een weekje en dag mogen we erheen en ik moet aankomende week fulltime werken dus kan er toch niet evt langs.
    Gewoon even nog een weekje volhouden, als het niet goed is is er toch niets aan te doen!

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    daar heeft je vriend wel een punt! en alles is vast goed, wel foto laten zien he

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Sorry egobericht:

Ik kom alleen even mezelf laten zien en ga dan weer terug naar de bank. Super slechte dag vandaag. Veel hoofdpijn en daardoor misselijk. Ik probeer nu extra te drinken. Waarschijnlijk toch al die slapeloze nachten dat ik me zo beroerd voel. Ik heb mijn man net met zoon naar een bbq gestuurd en dochter en ik ga zo meteen proberen iets van eten te maken. Zie er nu al tegenop.

Morgen weer een zonnige Femme

Liefs aan jullie allen

10. Laura1981

Laura1981 Actief lid

8 jul 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een hele beroerde nacht.. pff als dat zo doorgaat. Nu dan ook nog de pech dat de kleine jongen vanmorgen 6 uur wakker werd, ik dus ook en manlief niet. Dus ik eruit. Half 7 was het eindelijk weer stil. En om 8 uur stond de TNT met een pakketje op de stoep... dus half 9 er maar uit gegaan.

Vanmiddag tegelijk met de kleine jongen op bed gegaan, 2 uurtjes geslapen maar met een kater wakker geworden.

Onzeker: ik was het ook afgelopen week, zo weinig en minimale kwaaltjes in vergelijking met de eerste zwangerschap.. en nog geen knaltest gehad. Maar gisteren een knaltest in handen, dus ik vertrouw erop dat het allemaal goed komt! En voor diegene die wel onzeker zijn, probeer er toch van te genieten, zo'n zwangerschap duurt al zo kort en je gaat het gewoon missen!! (hoe ziek je ook bent geweest).

11. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    hoi hoi meiden..

Ben de afgelopen tijd erg druk geweest.. Zoonlief was een levende stuiterbal omdat de vakantie eraan kwam.. Erg dwars en ongeduldig er ook nog bij.. Hij heeft me in een korte tijd aardig leeg gezogen moet ik zeggen.. Gelukkig wel alles bij gelezen.. maar nog niet echt gereageerd..
    Nu zijn de kids met hun vader mee naar zeeland op vakantie en heb een klotendag gehad omdat ik ze nog nooit zolang heb moeten missen.. Het is me net iets te stil in huis nu..

Voor alle nieuwe meiden hier.. gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom hier.. Het is een behoorlijk grote groep hier aan het worden :)
    Gezellig hoor.. maar wel beetje druk whahahahaha

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad: Ik wil jullie voor de komende tijd erg veel sterkte wensen... Ik hoop dat jullie snel weer een positieve test in handen hebben (als jullie er klaar voor zijn) ook al neemt dit het verdriet van deze miskraam niet weg..

Voor iedereen die een goeie echo hebben gehad: Wauwww wat lijkt het me geweldig om dat knipperlichtje te zien.. jullie hebben er vast van genoten..

Hier met mij gaat het nu wel weer aardig buiten het feit dat ik de kids heel erg mis..
    Alleen de vermoeidheid blijft dagelijks terugkomen.. Zo ben ik nog lekker in huis bezig en zo stort ik bijna in en heb ik al moeite om eten te koken of de kids in bad doen.. Moet mijn best doen om niet in slaap te vallen zolang de kids wakker zijn whahahaha.
    Moet eigenlijk nog even genieten van de rust want over een paar weken moet mijn hond bevallen.. Ze begint al lekker dik te worden.. Weet van een eerder nest dat het erg veel werk is.. maar ja toen hadden we ook 10 pups.. die heel mijn huis gingen onder schijten :DBen nu iets beter voorbereid en heb een kennel in de schuur waar ze s'nachts en voor enkele uren overdag in gaan.. scheeld een hoop schoonmaakwerk.. moet zeggen dat ik toen mijn hond de pups kreeg ik hoogzwanger was en in mijn kraamtijd hadden we ze ook nog en das niet de ideale tijd :cool:

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wij denken wel na over de combinatietest...ookal zijn we nog jong. Ik ben gewoon heel onzeker over het feit of ik de extra zorg die een 'bijzonder' kindje nodig heeft, aan zou kunnen. En ook moet ik gewoon kunnen blijven werken om een financieel stabiele situatie te houden en dan ben je dus afhankelijk van een plekje op een medisch KDV en dat is ook nog best lastig te krijgen.
    En of ik wanneer we de uitslag krijgen met 17 weken weg zou kunnen laten halen zien we dan wel weer. Ik denk dat ik op dat moment mijn gevoel zal volgen...Tja het blijft lastig...

Hier een slecht begin van de dag gehad. Best misselijk maar echt zo ongelooflijk MOE. En mijn zoontje heeft echt onuitstaanbare buien en ik een kort lontje door de misselijkheid en moeheid. Gelukkig na 2 keer te hebben geslapen voelde ik me beter en zijn we even de stad ingegaan voor een ijsje en frisse lucht. Heeft me goed gedaan.

Nu weer moe ;) dus ik ga vroeg mijn bed in.

Sorry voor het niet persoonlijk reageren maar gewoonweg out of energy :)

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoe is het eigenlijk met Beessie, heb ik dat gemist?

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Sorry meiden. Ik ben echt te moe om op iedereen persoonlijk te reageren. Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar mijn ogen voelen al snel als vierkantjes als ik achter de laptop zit. Door de zwangerschap is mijn eczeem ontzettend verergerd. Hierdoor slaap ik 's nachts heel slecht door de jeuk. Bij mijn zoontje had ik dit ook. Nadeel is dat je nu geen hormoonzalf mag gebruiken.

15. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, die combinatietest... Bij onze dochter hebben we het niet gedaan, maar dat was deels ook omdat de huisarts bij de echo aangaf dat de nekplooi er goed uit zag en dat je een echt verdikte nekplooi (blijkbaar) ook wel ziet zonder hem op te meten.
    Daarnaast was ik toen nog 28 en gaan statistiek en ik niet goed samen (heb er altijd ruzie mee...).

Komt nog eens bij dat dit een test is op slechts één afwijking van velen. Het geeft dus eigenlijk totaal geen zekerheid dat er niets is met je kindje. Dit keer twijfel ik toch wel een beetje aangezien ik inmiddels 30 ben...

Verder zou ik er echt wel wat voor over hebben als de kwaaltjes zouden verdwijnen. Ben niet echt heel erg beroerd of wat dan ook, maar ik voel me in mijn hoofd echt niet prettig. Moe, humeurig en prikkelbaar en lusteloos. Ik hoop dat ik na mijn tentamen volgende week en een hopelijk goede echo over drie weken, me een stuk prettiger ga voelen!

16. Laura1981

Laura1981 Actief lid

8 jul 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat prikkelbaar herken ik ook wel... dat had ik bij de vorige zwangerschap dan weer helemaal niet. 't Is ook vooral naar mijn zoontje toe, ik heb echt dan een kort lontje... terwijl hij echt een schat is en eigenlijk nooit wat uit haalt. Maar toen hij na drie waarschuwingen toch zijn drinken omgooide... grrrr... Dus moet af en toe even tot 10 tellen, om het niet op hem af te reageren!

Merk dat ik wel weer een lage bloeddruk heb.... duizelig, dus goed eten. (vanavond weer twee keer opgeschept, dus het smaakt me prima!)

17. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik weer even. Heb even wat bijgelezen.
    Ik kan het niet laten om hier te blijven kijken, hoewel ik geen maart mama meer zal zijn, toch nog af en toe onwerkelijk.

Ik had gisteravond verschrikkelijke buikpijn, 1e keer zo erg sinds dat de miskraam begonnen is. Weet het ook niet.
    Gisteren leek het bruinachtige weg te zijn, maar vandaag opeens weer bloedverlies en meer bruinachtige afscheiding, ik snap er helemaal niets van. Dan denk je dat het weg is en dan lijkt het weer opnieuw te beginnen.
    En een raar gevoel in mijn borsten, net of dat er melk uit gaat komen, zo'n borstvoedingsgevoel. Heb nog geen zwangerschapstest gedaan, omdat de bloeding nog niet gestopt is en mijn borsten nog vreemd voelen. Maar hoop dat het snel over is, dan kan ik de zwangerschapstest doen en vervolgens beginnen met de ovulatietesten.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en blijft gaan. Moet veel aan je denken Minnie, hoop zo dat het goed is bij jou.

18. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjors
    Jij hebt ook een miskraam gehad, is de bloeding nog bezig bij jou? Hoe voel jij je nu?

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Misjuf: bij mijn miskraam in januari ging het ook wisselend. Dacht ik dat het over was begon het toch nog weer opnieuw. Wat ik me herinner stopt ik na een dag of 8 met bloeden.

Fijn dat je hier af en toe nog meekomt kijken/schrijven. Ik kijk ook nog steeds mee bij de augustus 2010 mama's.

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Er zit hier wel een ervaren drieling mama op het forum, is erg actief. Haar kinderen zijn nu bijna 2 geloof ik ... als je meer info wil, kun je me pb-en ... ;)

Deel Deze Pagina