Grappig dat die buikjes van jullie allemaal zo snel groeien. Ben ook wel benieuwd hoe dat nu bij mij gaat. Het is namelijk ons 3e kindje, dus het zal wel wat sneller gaan denk ik.. maar ik kan niet wachten tot ik echt een bolle buik heb en allemaal van die leuke jurkjes aan kan! YES! Eindelijk hoef ik mijn blubberbuikje niet te verhullen maar mag ik hem dan juist showen!!
Vanmorgen intake gehad bij de vk. Heb 17 aug mijn eerste echo. Zo spannend. We gaan maandag eerst op vakantie.
Ondanks dat ik bij de eerste zwangerschap 23 kilo was aangekomen, heb ik (tenminste als ik sta...) mijn oude figuur wel weer zo'n beetje teruggekregen. Wel merk ik nu dus, dat je buik bij een volgend kindje wat sneller groeit....
Lautjuh: dus vanmorgen bij de VK geweest maar geen echo gehad?? Nieuwe meiden: welkom! Ben bij mijn eerste zwangerschap 30 kilo gegroeid en er helaas nog steeds 8 overgehouden. Ben nu echt van plan het niet zover te laten komen
Hier ook al een buikje hoor!! Met een 2e zie je het idd sneller. Gelukkig had ik geen overtollige zw.schapskilo's meer van de vorige keer, wel een slappe buik helaas, maar het is voor het goede doel. Laat maar groeien die buik hihi
Bij mij kun je het ook al echt zien, zeker in de avond is het echt overduidelijk. Mijn slappe buik is dan opeens helemaal bol en strak
Jeetje wat jammer en dat terwijl je nu toch al echt wat zou kunnen zien. Dan nog maar een paar weekjes wachten.
Aaaah, wat een opluchting!! Het hartje klopt en alles zag er prima uit volgens de gyn! Mijn datum klopte ook ongeveer (echo zei 8maart, maar gyn dacht 6maart, dus ik hou het op 7maart )... het hummeltje is 13.6mm groot nu En nu...op naar mijn roze wolk... en eindelijk beginnen genieten Ohja, en 't is er eentje... mijn voorgevoel is dus niet veel waard
Wat een opluchting Roos, lekker genieten daar op die roze wolk meid!!!!!!!! Morgen weet ik ook eindelijk waar ik aan toe ben.
Dames met de knipperlichtjes! Gefeliciteerd! Ik mag donderdag voor de eerste echo (7wk3dg)... Ben echt benieuwd! Verder wordt hier volop gekletst, t lukt mij niet om op iedereen te reageren, maar er zijn wel een hoop maart mama's!! Wat betreft dikker worden, hier flink last van mijn darmen, en heb het idee dat ik nu weer snel zwaarder wordt. Heb nog niet echt een buik (je). Als het donderdag goed is ga ik denk ik een banner opzoek.... Josagi, gefeliciteerd met de drieling! Heel bijzonder (ik ben benieuwd naar jou echo!)
meld me hier als meelezer..... We zijn nog steeds in shock.... maar we zijn ongepland zwanger van ons vierde kindje..... (jongen van 4,5 meisje van 2,5 en jongen van bijna 11 maanden....)
@ Roos: goede echo gehad, altijd leuk nieuws @ Seth: Niet verwacht dus...ach waar er al 3 zijn past nummer 4 vast ook nog wel gefeliciteerd! Hier begint de hevigheid van de misselijkheid af te nemen. Wel merk ik dat ik echt om de 2 uur wat moet eten. Er staat nu een lekkere cake in de oven. Daar had ik al de hele week zin in! Moest me inhouden niet uit de beslagkom te snoepen ivm rauwe eieren. Normaalgesproken kan ik het niet laten om van het beslag te snoepen, maar nu ik zwanger ben doe ik dat maar niet