Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ minni; digitale knuffel! balen hoor! Wij allemaal hopen en duimen voor jou :(! sterkte meis!

2. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh, dus toch... Ik stond vanochtend op mijn werk (had slaapdienst) op met de gedachte aan jou, dat je vandaag de echo had. Hoopte zo dat het toch allemaal goed zou zijn. Vind het heel erg voor jullie. Veel sterkte meid, ik hoop idd dat het allemaal snel achter de rug is zodat jullie met een schone lei kunnen beginnen. Toi, toi, toi!!! Liefs, Leske

3. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    @minnie: wat een rot nieuws zeg! Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je partner. Knuf.

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

@ Tiepmiep, enorm veel succes gewenst vandaag!!! Duimen draaien!
    @ Anna 27, ik heb zo'n beetje hetzelfde als jij, misselijkheid lijkt ook sinds gisteren wat minder te zijn, heb ook weer de moed gevonden om te poetsen, hihi. Nog wel moe, maar het ergste leed lijkt geleden.

Verder weinig nieuws hier, kijken al weer uit naar de volgende echo op 19 augustus. Nu heerlijk 5 dagen vrij na een lange reeks van diensten. Gaan we van genieten.

Liefs en iedereen met een echo vandaag: Veel plezier en succes!
    Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd.

Leske

5. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Minnie: Wat een vervelend nieuws!! Sterkte ermee!!

Mijn klachten beginnen een beetje te komen. Van veel anderen hier lees ik dat sommige klachten al wat afnemen...
    Mn borsten groeien, mn darmen beginnen in de knoop te liggen en al het eten valt zwaar, maar na 2 uurtjes moet ik weer wat eten anders wordt ik daar weer niet lekker van.

Vanmorgen een paar geprobeerd de vk te bellen, maar ze nemen niet op....
    Hier ook eerst de intake en dan de echo.

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@ minnie. Nee toch. Wat jammer. Hopelijk kan je het snel een plekje geven.

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Even een snel berichtje. Net bij de VK geweest. Alles goed. Ben 8 weken 5 dagen. Hartje klopt en je herkent heel vaag een mini-mensje. Moet alleen naar de gyn voor verdere controle ivm mijn Bmi. Jammer maar is niet anders. Alles beste voor de kleine. Zal vanavond ff foto oploaden. Nu vanaf de mobiel.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Minnie: :( Jeetje meis, dus toch....ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken van een mooi wondertje. Knuf voor jou.

MvM's is net geweest. Ik ben 8 flessen, een kan en een ketting rijker :D. Het eerste plasje zit er inmiddels in!

Ik ben ietwat misselijk nu, denk dat het tijd is voor een boterhammetje. Vanmorgen een boek gekocht van Suzanne Vermeer dus straks als zoonlief slaapt, ga ik lekker mijn bedje in om te lezen! En als ik merk dat mijn ogen dichtvallen ga ik toch maar slapen ;)

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Minnie, heel veel sterkte met het verwerken van je verlies :(

10. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minnie: wat ontzettend k*t... Je blijft toch hopen dat het ondanks alles goed zit. Hopelijk zet het snel door en weet je het ook een plekje gegeven.

@MvM: als ik zojuist niet ontzettend aangebrand ben in de straat, dan weet ik het ook niet meer. Kratjes stonden netjes onder het bankje, maar helaas stonden we met flink wat buren aan het begin van de straat (woon zelf aan het einde van de straat) toen het busje aan kwam zeilen. Een busje dat hier maar al te bekend is...
    Nu ja, het is nu dus meer een publiek geheim hier in de straat.

En eigenlijk kan het me ook niet zo heel veel schelen. We houden het voornamelijk stil omdat mijn moeder veel mk's heeft gehad. Als we het haar dus vertellen, willen we ook zeker weten dat het goed zit (dus na de echo over twee weken). We vertellen het haar ook wel als het niet goed zit, maar we willen haar geen valse hoop geven (of een hoop zenuwen omdat ze het op haar eigen situatie gaat betrekken).

11. jolin

jolin Niet meer actief

Minnie: Sterkte meid

Hier waren de boobs gister ook minder gevoelig maar vandaag zijn ze er weer hoor.
    Misselijkheid valt nog erg mee,wel snel moe stond vanochtend om 11 uur op me werk al weer flink te gapen.

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Ik spiek hier nog regelmatig... jullie zijn alleen wel moeilijk bij te houden hoor... schrijven echt veel :p

@tiepmiepHoe laat moet je meis???? Ben benieuwddddddd duimen draaien!

@Jolin
    Wanneer mag jij weer meis??

@Minnie
    heeeee jakkes K*T meis... ook ik had jou vanmorgen in gedachte en kwam spieken hoe het nu bij jou staat. Dikke knuff ook van mij!

@ALL
    Het gaat hier redelijk tot goed. Ik ben denk over de grootste schok heen. Het verlies doet absoluut nog zeer, kijk nog regelmatig naar de foto's en ben ook nog een x naar het graf van paps geweest.. toch stiekem effies bij me vlindertjes spieken.
    Maar verders dus rustig. Tussen vriendlief en moi gaat het ook weer normaal. Het gevoel was van de week zo goed dat we lak hadden aan alles en nu gewoon weer vrijen.

Ik heb alleen niet meer de ovu's gedaan... zou dat voor het zh doen (ook voor ons zelf natuurlijk). Dit doen we om te checken wat mijn lichaam/cyclus nu doet zonder medicatie zodat we de 25e meer weten in welk stadium we zitten zeg maar. Maar goed kan altijd nog doen.. en anders gok ik op half aug weer ofzo... is dus niet zo heel handig... niet dat het erg is hoor meiden begrijp me niet verkeerd.
    Geen idee of het nu zou kunnen dat..... ??? Iemand een idee??

xxx

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mini: wat onzettend sneu voor jullie. Hopelijk ben je snel "schoon" zodat je ook weer vooruit kunt. Ik vond dat zelf na mijn MK heel belangrijk.

Foxy: super van de goede echo!

14. jolin

jolin Niet meer actief

@sjorsjette Maandag mag ik weer, ow wat hoop ik op een kloppend hartje. Hou me maar vast aan berichten die ik lees dat voor de 7e week nog geen hartje is gezien en daarna wel!!!
    Maakte me behoorlijk druk, maar daar bereiken we ook niks mee.

15. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ minnie, sterkte meis. Hopelijk kom je hier snel met goed nieuws. Knuf.

@ sjorsjette, fijn dat het al weer wat beter met je gaat. Hopelijk ben je snel weer zwanger.

@ foxy, super meid! Genieten nu!

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Jolin
    Oke afwachten tot maandag dus. Ik duim voor je meis.
    Ik blijft het volgen ;)

@Berenbotje
    dankje meis... ik hoop het ook!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik wil de meiden die onzeker zijn omdat ze geen kwaaltjes hebben een hart onder de riem steken. Kwaaltjes wil dus absoluut niks zeggen, ik voel me nog superzwanger maar toch is mijn bm zo goed als schoon dus maak je niet te druk daarom ook al is het moeilijk!!

Kon het niet laten, wilde weten hoe het met mn hcg is gesteld, dus ff een kv test gedaan en die was knalpositief, had eigelijk gehoopt dat het een vaag streepje zou zijn. Is toch gek dat er nog zoveel hcg is terwijl het toch echt is afgelopen. Iemand ervaring mee??

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Minnie
    ik heb eigenlijk geen test meer gedaan... misschien missjuf?

19. Seth

Seth Niet meer actief

minnie...
    allereerst heel veel sterkte..... :(

kwaaltjes zegt idd niets...
    de eerste keer bij mijn vmk, hing ik nog kotsend boven de pot.....
    Was toen zooo boos... "neem dan gelijk alles mee"...
    het duurde toen een paar dagen.. voordat ik niet meer positief tesste.....

maar is bij iedereen verschillend.... (en elke keer)

bij mijn tweede vmk... gaf cb opeens "niet zwanger" aan.... en begon het bloedde pas daarna...

knuffel...

20. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ik heb daar helaas wel ervaring mee. Bij mij kwamen de miskramen niet vanzelf op gang. Zelfs na curretages duurde het erg lang, voordat de zwangerschapstestjes negatief aangaven. Waarschijnlijk duurt het nog wel even. Komt misschien ook omdat je baarmoeder nog niet helemaal schoon is. Heb je nog wel een afspraak staan, om te kijken of je baarmoeder over een week wel schoon is? Dan kunnen ze het eventueel nog met pillen oplossen. Anders kan een curretage nog nodig zijn. Hoop het niet natuurlijk.
    Sterkte meid

Deel Deze Pagina