@ Minnie wat een rotnieuws, hoop dat het snel weer raak is! @ Jolin, wat balen van je echo, hoop dat je volgende week eindelijk een knipperlichtje ziet. @ Foxy wat een mooie echo! @ Alle dames die een goede hebben, gefeliciteerd! Sorry maar ben echt vergeten wat de rest allemaal heeft geschreven, ga zo nog even alles teruglezen. Hier nog steeds zo beroerd en buikpijn. Vandaag de intake gehad en een echo. Op de echo was eerst geen knipperlichtje te zien, zag het al meteen was ook erg klein. Uiteindelijk inwendig een echo gekregen toen was er wel hartactiviteit maar vind het er wel vreemd uitzien. Heb er ook een raar gevoel bij, over 4 weken heb ik de volgende echo. Ze dacht ook dat het een week minder ver was maar zij doet eigenlijk geen echo dus dat wist ze niet zeker.
Hoe bedoel je dat het er vreemd uitzag ? Wel onzeker dat je dan pas over 4 weken weer een echo krijgt hoe voel je je daar bij?
Haha! Ik heb net hetzelfde gedaan vanochtend! Ik kan enkel nog kleedjes en tuniekjes met een legging dragen, want mn broeken kan ik niet meer in! Even een zwangerschapswinkel binnengelopen: 2broeken en een t-shirt, allemaal aan 60%! Ik ben er helemaal blij mee! @emvsenr, Wat vervelend Dan heb je een echo, en kan je toch nog niet helemaal gerust zijn... Dat is geen fijn gevoel! Hopelijk is alles ok!
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, ik keek naar het scherm en had gelijk zoiets van dat klopt niet. Het was erg klein hartje klopte dan niet alleen bij de inwendige echo klopte het maar niet zo snel ook als normaal. Zij zei dat het goed was maar zij doet normaal ook geen echo's. Zal zo eens proberen me echo hier te plaatsen dan kunnen jullie eens kijken. Heb het vergeleken met mijn andere echo's en die zijn heel anders. Opzich baal ik wel dat ik pas over 4 weken kan omdat het me niet echt lekker zit maar, het is niet anders
Bekijk bijlage 170330 Niet een hele duidelijke foto, heb hem namelijk even snel met mijn telefoon gemaakt.
Ik zou voor je eigen rust vragen of je toch niet nog een echo kan krijgen des noods in het ziekenhuis.. Ik heb zelf niet zo veel verstand van echo,s maar misschien kan je op google is kijken bij afbeeldingen om een beetje te vergelijken. Ik zal ook eens kijken of ik mijn echo kan scannen bij mij is het alleen 3d dus dat ziet er weer anders uit.
Sjorsjette, het is iig fijn dat de hcg uit je lichaam is meid. Zelf heb ik geen ervaring met ovu testen, betekend het dat je ei er is als die test positief is?? Weet iemand of je een ei kunt hebben als er nog hcg in je lichaam zit??
Dit hoor je vaker, dat er meer meiden zijn die gelijk weer zwanger zijn. Eigelijk wil ik eerst wachten totdat ik me niet meer zwanger voel, ben bang als ik gelijk weer zwanger word me lichaam dat niet trekt.
@emvSenR, als je het niet vertrouwd zou ik naar zo'n echobureau gaan en eens kijken wat die zeggen. Succes meid!!!
@ Tiepmiep heb inderdaad al even op internet gekeken en vergeleken met de echo's van mijn andere kinderen met precies dezelfde termijn. Die zien er heel anders uit. @ Minnie, dankje denk dat ik die 4 weken nog even afwacht dan krijg ik iemand die altijd de echo's maakt.
@EmvSenR: dat lijkt inderdaad niet op een echo met 9 weken, als ik eerlijk ben... Zou je echt niet eerder om een nieuwe echo kunnen vragen, bij diegene die het normaal gesproken doet? Ik vind 4 weken wel lang, en 13 weken wel laat, voor weer een nieuwe echo eigenlijk. (Ik zou zolang niet kunnen wachten iig!) Hoe zeker weet je dat je nu op 9 weken zou moeten zitten? Zou je bijvoorbeeld 2 weken korter zwanger kunnen zijn?
Anna, heb het al gevraagd maar dat doen ze helaas niet ze zijn hier niet zo makkelijk. Maar je hebt gelijk hoor ik vind het er ook niet uitzien als 9 weken en daarbij moet je met uitwendige echo makkelijk hartactiviteit zien. Denk eerlijk gezegd dat het niet korter kan zijn 26 mei was de eerste dag van mijn menstruatie en ben even van een cyclus uitgegaan van 28 dagen. Terwijl mijn cyclus meestal 24-25 dagen is. Rare vond ik ook dat het hartje niet zo snel klopte dat is normaal ook zo.
Ik zou een echobureau bellen, daar kan je heel snel terecht. Ik vind het heel raar dat ze je zo in onzekerheid laten zitten... Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik schrik van de echo... zo hoort hij iid niet te zijn met 9 weken... Veel sterkte met deze onzekerheid, maar laat niet met je sollen!x
Na jullie reacties gelezen te hebben ga ik morgen toch maar eens wat echobureau's bellen en kijken of zij nu al een echo maken. Anna, tuurlijk heb positief getest op 22 juni doordat ik niet ongesteld werd en me niet goed voelde. Misschien dat die ook wel eerder positief was geweest maar deze zat namelijk niet in de planning.
hier... vanochtend bruin(slijm)verlies... na het toiletbezoek.... gf gecheck maar kwam echt uit de schede... nog nooit gehad.. moet ik zeggen dat ik nog steeds niets voel.... en daardoor dacht dat de testen foutief waren...
Echo Weet niet meer van wie... maar zag een hele mooie echofoto voorbij komen... blijft toch absurd, dat zo'n babytje al zo snel vorm aan neemt...
WAUW heb een paar hele mooie echofoto;s voorbij zien komen. Wij mogen morgen weer. Ben heeeeeel benieuwd...
@EmvSenR Goed dat je morgen toch maar even gaat bellen meis... ik hoop voor je dat je gauw terrecht kan. Ik ben benieuwd. Vergeet in de tussen tijd niet te veel te stressen he meis. Is ook niet goed voor de baby.. en jou. Maar ja lekker makkelijk van mij om te zeggen. @Minnie Ja fijn dat hcg uit me lijf is. Ik heb vandaag weer een ovu test gedaan en die was veel lichter dan die van gister dus ei is geweest.