Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    4 juli erachter gekomen bij de gyneacoloog dat ik zwanger bleek te zijn (wel gepland maar niet verwacht):D:D
    en nu afgelopen maandag echo gehad en was helemaal goed hartje klopte mooi.
    dus ging ik gister een test halen want heb voor de 1e ook een boek gemaakt met echo's testen en kaartjes etc etc
    en de test gaf ook heel duidelijk aan zwanger logisch maargoed nu wou ging ik vanmorgen de test pakken om vast bij de andere spullen te leggen en toen was het streepje van dat de test gelukt was weg :(:(
    was een etos test..misschien moet ik toch dan maar weer die van de kruitvat halen die van 4,99;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    alle meiden gefeliciteerd!!!!

ik heb vanmorgen testje gedaan na 1,5 week overtijd te zijn geweest en vet positief!!!!

niet helemaal gepland maar we zijn dolgelukkig :D

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Minnie: Ik sluit me aan bij het verhaal van mama2010. Ik was steeds zonder ongi te worden na een mk direct weer zwanger. Ik weet dat er geen andere remedie is voor een mk dan meteen vol gas en positief gevoel door te gaan! Succes lieverd!

Tiepmiep: Jahoor met Fynn was het rond 11 weken helemaal bijgetrokken. Daarna is hij nog wel een paar keer een beetje in groei achtergebleven bijv zijn geboortegewicht was echt laag voor een kind dat 41w4d is gedragen. Hij woog maar 3150gr en dat voor een jongen. Ze hadden hem op 8 pond geschat, haha. Echt maak je niet druk, Fynn had ook met 6-7wk een achterstand en een traag kloppend hartje. De echo daarna was alles goed. Stay positive meid! xxx

EmvSenR: Ik heb met Fynn de dokter gebeld vanwege mijn onzekerheid en die heeft meteen een echoformulier gemaakt en een dag later was ik in het zkh. Niet in onzekerheid gaan zitten.

Seth: Ik ken je nog van het nod forum in 2009. Kan dat? Gefeliciteerd iig!!!

Hier: ondanks het niet plannen van deze zw en het feit dat ik net nieuw werk heb en tegen mezelf heb gezegd dat als het mis gaat ik er vrede mee heb, heb ik toch spanningen en steeds het gevoel bevestiging nodig te hebben. Ik voel me echt behoorlijk zwanger en de melkproductie doet ook mee en af en toe ongigevoel maar toch zo onzeker als de pest dat het weer mis kan gaan hé.. Pfff echt ff van me afschudden.

Gisteren hebben we het mijn schoonvader verteld met een shirt met grote broer erop :). Was wel leuk hoor. Mijn man op de terugweg: Waarom reageert iedereen zo lauw? Whahahaha, ik zeg dat komt omdat het nieuwe eraf is, het is de tweede. Zolang wij er maar net zoveel van houden als van Fynn is alles goed :).

Mijn vader weet het ook al want mijn stiefma was hier oppassen woensdag en toen kwam dus het boekje van de vk binnenvallen... grrr. Dan maar meteen geen geheimen en gwn vertellen. Mocht het misgaan dan heb ik een hoop steun. Ja toch?

Hoe zijn bij jullie de reacties?

Alle meiden met echofoto's mooi hoor! Heb er ook al zin in, duurt nog wel 2,5 week.

xxx

4. jolin

jolin Niet meer actief

Ik had ook eerst etos test gehaald, streepje was idd na een paar dagen zo goed als weg, streepjes van de kruidvat blijven wel mooi zichtbaar.

Hier Woensdag een echo ipv Maandag ze hadden helaas geen plekje meer voor me.

5. jolin

jolin Niet meer actief

Hoe zijn bij jullie de reacties?

Hier was iedereen helemaal hottel de bottel, vooral mijn moeder denk ook omdat ze wisten dat we al 4 jaar bezig waren, en in de mmm zaten. + We zouden voor ivf gaan dus iedereen was ook enorm verbaasd,wij zelf ook hadden het echt niet meer verwacht.

6. Seth

Seth Niet meer actief

jahhh kan wel kloppen heb idd even meegeschreven daar... ;)
    1 maand....

tja... een tweede is niet bijzonder... bij een derde (zeker als je al een jongen en meid hebt) ben je gestoord en krijg je alleen maar grappen.... over "elftallen" en uitgelubberde baarmoeders..... tenminste ik... en één kindje is natuurlijk zielig.... ;) (ze hebben ook altijd wat te zeiken..)

en bij een vierde.... ;)..... nouja denk dat ik mensen hier moet opvegen..... en een hele hoop gezeik over me heen ga krijgen..... maarja "even je kind weghalen..."......

zijn hier trouwens wel veel "ongeplande" zwangerschappen als ik het zo lees....
    nouja las op internet dat 30% van alle zwangerschappen ongepland is... :$...
    en 12% door condoom....:$:$ ;)
    (komen ze nu mee... lees je altijd achteraf he... ;))

@nieuw zwangeren
    gefeliciteerd.....

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nieuwe dames: welkom en van harte!

Meiden met mooi echo, super gefeliciteerd

Ik heb niet genoeg onthouden om persoonlijk te reageren.

Leef zelf erg naar de echo toe, als alles daar goed lijkt zal ik daarna ook inhoudelijk gaan meepraten.

Bij mijn vorige zwangerschap hadden we een heel hecht clubje van november mama's, van die groep zijn nu nog stuk of 20 over waar me nog altijd op een forum mee kletsen. Erg leuk en waardevol!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @laurie: ja klopt dat heb ik nu ook bij de januari 2011 mamas een heel leuk clubje is er van overgebleven.

jaja mn dochtertje is nog maar 7 maandjes hahah

9. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Ff een kort berichtje,
    Net bij de HA geweest en iets gekregen tegen de misselijkheid, gisteren was het zo erg, bleh... Was zo beroerd de hele middag en avond. Nu dus pilletjes gehad, hoop dat het werkt.

@ meiden met mooie echo's: gefeliciteerd!
    @ nieuwe meiden: welkom & natuurlijk ook gefeliciteerd!

Ik ga weer stoppen want naar het beeldscherm staren werkt niet bevordelijk.

Doeg, fijn weekend iedereen.
    Liefs, Leske

10. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    hier ook weer misselijk,2x gebraakt vanochtend..

oja me uitgerekende datum is volgens de Vk 27-02-2012,dus eigenlijk hoor ik hier niet meer haha maar goed we wachten de 12 weken echo even af dan weten we het precies en ach ja de baby wordt toch wel geboren in maart zal wel weer overtijd zijn net als bij me zoontje.

@nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd!!!

11. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Nou Burberry daar zou ik niet zo zeker van zijn. :p

Hier ook bij de 1ste anderhalve week overtijd dus dacht o dan beval ik deze keer weer rond die periode. Zat midden in een verhuizing vloer in de keuken moest er nog in, gordijnen in de babykamer en met 37 weken kreeg ik ineens weeën, raakte helemaal in paniek moest nog veels te veel doen. Na een uur stopte het omdat ik helemaal ging stressen. Volgende dag meteen de vloer erin gelegd, laatste spullen gekocht en die week alles afgemaakt en met precies 38 weken weer weeën en na 2,5 uur was hij al geboren. Dus deze keer zorg ik er voor dat alles op tijd klaar is. :D

Wel vervelend dat je nog steeds misselijk bent. Neem je, je medicijnen wel in?

12. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Alle nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom!

@ Jolin vervelend dat de echo is uitgesteld nu moet je nog langer wachten. Wat zegt je gevoel zelf erover?

@ Seth, klopt inderdaad e 1ste is leuk, de 2de is veel minder leuk en bij de 3de ben je gek. Hier weet bijna niemand het maar de gene die het weten verklaren met echt voor gek.

Mijn moeder is zelfs zo erg dat ze alleen op de oudste wil passen en alleen haar komt ophalen.
    Als de volgende echo goed is zal ik voor haar een koffer maken met E.H.B.O erop (eerste hulp bij oppassen) met allemaal babyspullen erin en dan de echo + een briefje. Ach zij vervelend doen, dan pak ik haar gewoon terug :D.

Weet jij al hoe je straks gaat vertellen dat je zwanger bent van de 4de?

13. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

@ Suekes hier zijn ze helaas niet zo makkelijk met echo's. Dan moet er toch vaak wel iets heel ergs zijn eer dat je een echo krigt buiten de standaard echo's.

14. jolin

jolin Niet meer actief

@ EmvSenR Ik denk zelf maar dan weten we zeker dat het hartje moet kloppen.
    Ik denk zelf nu ook wel dat het goed zit, boobs waren minder gevoelig en nu weer helemaal terug, misselijkheid word ook wat erger.
    Nu weet ik dat je de zwangerschapskwaaltjes nog kan blijven hebben naar een mk maar ik neem aan dat ze niet erger worden,dus ik heb echt nog wel hoop!!!

15. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

@ Jolin, goed om te horen en vind het inderdaad wel een goed teken als kwaaltjes erger worden. Hoop zo voor je dat je woensdag een mooie echo krijgt te zijn, alleen wat gaat de tijd dan langszaam he?! Heb jij trouwens uitwendige echo gehad of ook inwendig?

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Novembermama's welk jaar? Ik ben ook een novembermama en mijn zoon is in 2009 geboren.

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik schreef bij de november 2008 mama's, maar onze dochter besloot in oktober al te komen. (of te wel ze werd gehaald.)

18. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    #2538 Burberry, 29 jul 2011
    Laatst bewerkt: 29 jul 2011
    haha ja zou nu idd ook zomaar ineens anders kunnen gaan dat klopt.

dit wordt jou 3e kindje? leuk hoor,ik wil er ooit ook 3 maar eerst maar eens zien hoe het met 2 gaat en dan zien we wel verder..

betreft de medicijnen ja die heb ik 1x ingenomen.maar las dus dat je geen auto mee mag rijden en laat ik nou net met de auto naar me werk gaan 3x per week dus niet zo handig en vooral niet veilig. bovendien vertelde de VK me gister dat ik max 10 dagen mag gebruiken. hoe zit dat bij jou eigenlijk? en helpt de emesafene bij jou wel?

19. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Dames die de komende weken een echo voor de boeg hebben heel veel succes . Ik ben even weg. Na de supermooie echo van woensdag eerst lekker op vakantie. Tot over een paar weekjes allemaal!

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Missjuf, ik wil tenminste w88 totdat het bloeden helemaal is gestopt en ik zit nu nog aan de antibiotica, dat wil ik ook eerst mn lijf uit hebben zodat die urineweginfectie ook weg is. Ik las in het boek veilig zwanger van Beatrijs Smulders dat je een miskraam kunt krijgen van infecties, valt daar dan ook urineweginfectie onder?? Misschien weer de doktersassistente ( sorry weet niet je naam) onder ons het antwoord??

Deel Deze Pagina