Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Gabrielle: de eerste test is van 11 DPO, dus 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden.

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurie, wanneer moet je op controle komen bij de gyn/vk? Misschien moet je je rijtje eens neerzetten bij de testentopic, daar zijn vast meer meiden die er ervaring mee hebben. Ik wou dat ik je onzekerheid kon wegnemen :(

Gabrielle, onze dochter is 2. The terrible twos gaat hier wel op :D. Oh ja natuurlijk geef ik het feest niet gelijk :D Goed dat je het zegt! haha duhhh :)

3. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Laurie: dan zitten we erg dicht op elkaar, ik ben 29 maart uitgerekend, jij dus 3 dagen eerder :). Mijn eerste 2 testen waren net zo vaag als die van jou, maar goed, na ivf teste je anders. twee dagen later was het al stukken donkerder. Ik heb net weer mijn de test gedaan, en...meteen een streep te zien :), donkerder. Wanneer mag jij op controle?

4. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Cupido: hahaha, wat een opluchting dan :). Er is dus kans op eeen tuinfeest. En ja, 2 jaar is pittig. Maar ook zo schattig!

5. Seth

Seth Niet meer actief

cb indicators:
    ik had 22-7 een 3+

Staat trouwens op het doosje dat je voor een beste indicatie dus echt ochtendurine moet gebruiken.... wellicht dat daarom niet gauw een 3+ krijg???

6. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    @cupido: hier begon de misselijkheid precies 7 juli ik zal toen rond 5 a 6 weken geweest zijn. was er altijd al bang voor heb ook vaak geroepen wedden dat me volgende zwschap weer misselijkheid zal meebrengen en jaaaahooor wederom het zelfde als bij de eerste alleen nu lijkt het een tikkeltje erger.
    betreft het schikkeljaar!! ja! dat zei me man ook meteen toen ze zei 27-2! eerlijk gezegd zit het wel heeeeel dichtbij de 29-02. ik hoop dan maar dat ik echt eerder beval of een aantal dagen later dan maar maar niet 29-02!

@eva:mooie echo hoor!

@all: verder hier vandaag opgestaan met braken en nu enorme hoofdpijn.heb als eten net maar zakje naturel chips gegeten,iets wat ik redelijk naar binnen krijg,niet voedzaam maar ja beter dan niks zeg ik maar;)

7. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    haha 2 jaar is niet makkelijk,merk het ook bij me zoontje,zo opstandig en alles is maar NEE!

oja even een vraagje aan jou en andere mamas die een kind hebben van nu 2 ongeveer. hoe doen jullie dat straks als de 2e is geboren met kinderwagen?
    mijn zoontje zal dan 2,5 jaar zijn.ik heb de bugaboo en ik zat de denken om zo een voetboard te kopen waaar hij op kan staan maar vraag me af of dat handig is als ik een middagje in de stad rondloop.hij moet steeds maar blijven staan en mijn zoontje kennende...;)

8. Seth

Seth Niet meer actief

burberry...

heb hier het kiddyboard twee keer gebruikt...
    mijn oudste twee schelen 24 maanden.....

nummer 2 op nummer 3.... nog geen 20 maanden......

het is hier altijd goed gegaan....
    dochter is nu 2,5 en loopt stukken gewoon mee....
    (is per kind verschillend)..
    het sturen werd erg zwaar.. dit omdat de jongste een fline vent is

9. Seth

Seth Niet meer actief

aanvulling:
    Dat er af stappen viel hier reuze mee...(en heb hier ook ondernemende typjes) maar ligt ook aan jezelf... hoe consequent je bent natuurlijk...

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik mag 9 augustus voor de echo.

Heb ook een dochter van alweer ruim 2,5 jaar. Ze loopt en fietst nu ook hele stukken mee als we met de honden wandelen. Ik ga er dan ook vanuit dat ze dat straks met de kinderwagen mee ook doet.

11. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben al zo'n meerijplankje liggen (wel handig als je zus al uit de kleine kinderen is), dus we gaan het eerst daar maar eens mee proberen. Ik geloof dat er ook plankjes zijn waar een zitje op zit?

12. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @evensr lees ik nou dat jouw verloskundige echo's maakt terwijl ze niet bevoegd is?? Wat slecht zeg! En jou in onzekerheid 4wkn laten wachten met een vreemd uitziende echo? Ik zou gelijk een nieuwe echo eissen. 4 wkn is veel te lang. Knuf!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn zoontje zal denk ik veel op zijn loopfiets of tegen die tijd zijn gewone fiets meerijden of lopen. Maarja hij is dan ook al wat groter. En anders een losse buggy erbij voor als je als gezin eropuit gaat?

@ Cupido: ja ik eet om de 2 uur wat, maar toch steekt het af en toe weer de kop op ;)

En die moeheid...:$ Normaalgesproken zeur ik weleens dat ik moe ben en dat zegt mijn vriend dat ik lekker moet gaan slapen, maar dat lukt me toch nooit overdag. Nu slaap ik echter binnen 5 minuten en ben nog moe bij het wakker worden. Mijn vriend ziet nu ook in dat ik écht moe ben.

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ok...ik twijfel al een uur: ga ik gezonde bami maken of ga ik patatjes halen?..........

15. Josagi

Josagi Lid

13 jul 2011
    77
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zal het wel weten! PATATJES!!!

@Gabriella: Zijn er twee teruggeplaatst? Dan kunnen het er ook 3 zijn... praat uit ervaring ;)

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!

Laurie idd, het werd al eerder gezegd, niet druk om maken, het is een hele mooie stijgende lijn! Hoe rustiger de opbouw in hcg hoe minder kwaaltjes ;).

Cupido: Ik slik dezelfde en vindt ze erg fijn. Meteen alles erin :).

Alle nieuwe meiden van harte gefeliciteerd en ik zag nog n mooie foto voorbij komen! Ik ga de namen gedurende de komende 35 weken echt wel leren kennen maar heb er nu nog ff moeite mee ;).

Hier: Ik moet wel echt vaak plassen. Heb op mn werk gezegd dat ik chronische blaasontsteking heb (ik werk daar zowat net zo lang als dat ik zwager ben haha, dit was werkweek 8 dus ik hou t nog maar even voor me.).
    Verder voel ik me prima, nergens last van eigenlijk. Vorige zw was ik niet te genieten en aangezien dit voorlopig de laatste word (ik zeg nl nooit nooit :)) wordt dit een mooie zw met voldoende afleiding en minder de tijd vooruit kijken :).

Kilo's: Vorige keer dus van 74 naar 96 (althans toen ben ik gestopt met wegen) en toen weer terug naar 65. Dit keer wil ik het netjes houden en probeer ik de eerste 12 weken niet toe te geven aan vreetbuien, want daarin kwam ik de eerste keer al 15 kilo aan, die eerste 8 weken dat ik het wist :).

Zo ik ga ff relaxen! Jullie een fijn weekend!
    xxx

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ik heb nog wel een vraag eigenlijk waarbij ik wel hulp kan gebruiken van mogelijk kenners/gebruikers:

Tussen mijn kids zit straks 20 maanden. Ik heb een duokar nodig en nu zie ik phil en teds, britax-römer b-dual en hauck duowagens etc. Welke zijn goede kwaliteit en wat zijn de ervaringen? Ik wil op marktplaats gaan kopen oid ook al werkt mijn man in een babysuperstore :). Cheap cheap :). En kennen jullie niet toevallig iemand die zoiets heeft staan?

xxx

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ suekes, sorry geen ervaring mee.
    @ meerijdplankje, heeft hier geweldig gewerkt. Oudste dochter was 2 jaar en 3 maanden, en deed het fantastisch. Ze vindt het plankje nog steeds erg leuk!

19. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    Hallo meiden,

Mijn naam is Kelly en ben 27 jaar, in verwachting van mijn eerste kindje.
    Weet nu iets meer dan een week dat ik zwanger ben. Vandaag precies 6 weken.
    Uitgerekend op 25-03-2012. Ik moet nog naar de verloskundige dus het is even afwachten hoever ik nu precies ben.
    Mijn kwaaltjes zijn op dit moment: vaak plassen, hele dag veel hoofdpijn, erg moe en zeer pijnlijke borsten

Iedereen veel succes hier en dat we veel van elkaar kunnen opsteken en onze emo's kwijt kunnen!!

Zit ook in de club maart 2012 mama's. Is op zich ook wel handig om dat je subtopics kan maken over verschillende onderwerpen.

Groetjess kelly

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Burberry, oef dat is al wel heel vlug dat je misselijk werd. Ik voel het nu met vlagen opkomen, maar ik heb het dus niet zo erg als jij. Lijkt me echt vervelend. Zakje chips :D krijg gelijk trek!
    Met de kinderwagen denk ik ook aan een plankje, ik weet alleen niet of ze die voor de Quinny Buzz hebben? We hebben naast de kinderwagen ook een buggy, dus als we een eind gaan wandelen nemen we die mee. Ik denk dat ik een stuk minder vaak ga shoppen alleen met de kids. Ik zie ook echt niet gebeuren dat ze netjes bij mij blijft staan ;)

Suekes, jij hebt dus ook die compelte vitamines. Ik vind ze echt groot! Inderdaad wel een voordeel dat je alles in 1 pil hebt. Dat is waar.

Fropste, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

Eva, haha ik gok dat je voor de frietjes bent gegaan.

Hoeveel topics zijn er inmiddels voor de maart mama’s?? Ik houd het allemaal niet meer bij :(

Deel Deze Pagina