@zebra: owww spannend!! @guusje: de kans is net zo groot ze heeft het van onderen wat wijder gelaten met hechten in de hoop dat de ravage nu minder is.... ze is een uur bezig geweest met hechten!! heb vorige keer maar 8 minuten hoeven te persen dus het kreeg ook geen tijd om uit de rekken daarzo ze was ook heel blij dat isabel geen 8ponder was want dan was het nog veel erger geweest hihi. er was ook een ader gescheurd dus ze heeft veel werk gehad. en ik heb er naderhand helemaal geen last van gehad, zo wonderbaarlijk! ik kwam thuis en plofte gelijk op de harde eetkamerstoel neer, mn moeder had iets van auwwww maar ik voelde niets haha.
@Laurie, gelukkig is alles weer over ben benieuwd naar je echo! @tiepmiep, succes ben ook erg benieuwd! Verder over hoe en waar bevallen, ik heb totaal geen idee, ik denk het liefste thuis maar het is de eerste keer dus ik heb totaal geen idee hoe het gaat!!
Goedemiddag! @ meiden met echo's vandaag: heel veel succes (voor sommigen is het erg spannend en zenuwslopend, ik duim voor jullie) en veel plezier!!! @ misselijkheid, hier is het ook wel wat minder, maar nog niet over. Eten staat me soms heel erg tegen en soms heb ik er kei veel zin in??? Heb sinds gisteren wat meer bandenpijn (denk ik), het zijn in ieder geval een soort van steekjes/pijnscheutjes in mijn onderbuik. @ bisonkit, zo zinloos... Pfff, wat een wereld soms, bah. Hoop dat het allemaal opgelost wordt met de verzekering. @ anoniem blijven, dat ben ik al lang niet meer, Joosje (ook haar naam dus) met foto op de site etc. Maar maakt me niet zoveel uit (ook omdat ik er nog geen negatieve ervaringen mee heb natuurlijk). Vond het idee wat ik hier las wel leuk, als we na de geboortes nog met een aantal overblijven een gesloten forum starten. Het is toch kei leuk om straks te weten hoe de kindjes heten enzo?! Hoop niet dat ik iets belangrijks vergeet, ik ben soms net een zeef... Ik heb nachtdienst gehad, ben heel erg moe dus zo even de oogjes dicht doen. Nog 1 vroege dienst morgen en dan vakantie!!! Joepie!!! Liefs voor iedereen! Leske
Meen je , ik daar vlakbij. Wil de plaats niet noemen voor privacy. Misschien leuk voor de toekomst Vorige week nog bij de vrouwenhof geweest. De kleine vond het geweldig.
owww haha grappig!!! ik ga vaker naar een kleiner speeltuintje hier, is veel goedkoper en overzichtelijker vind ik! wil je het pb'en?? ben wel heel benieuwd! misschien leuk om dan eens af te spreken haha.
Grappig, zo dicht bij elkaar. Breda is een leuke stad, daar gaan we regelmatig stadten of wat drinken, is veel leuker dan Tilburg! Vanochtend nog bij Ikea in Breda geweest, gezellig met z'n drietjes een ontbijtje voor een euro gedaan, hihi. Zomaar om er even tussenuit te zijn en omdat Joosje dat zo leuk vindt. Doeg! Liefs, Leske
hahaha ja naomi , ik zie het , geen idee hoe ik erbij kwam maar ik las Oss. wat een verschil he, het is dat er ook een O inzit hormonen denk ik, of zenuwen hahahah dan wonen wij dus een stuk naar het oosten. en hou het nog voor hoor, iemand nog een glaasje water ? krijg het zowat niet meer weg!
O, toch niet uit Baarle-Nassau toevallig, daar kom ik oorspronkelijk vandaan maar woon ik niet meer? Dat zou echt heel grappig zijn!
@zebra: hihi ik was al aan het bedenken hoe ver je tegen de grens aan kan zitten vergeleken met ons ja makkelijk he alles op die hormonen steken hihi. leuk dat er zoveel brabanders zitten hier!