hmmm..dacht ik net mijn banner te hebben aangepast...niet dus...nog maar eens proberen! Ja, nu is ie aangepast...ziet er toch een beetje echter uit
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - (nog niet bekend) 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje 9 maart 10 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Ik heb me er ook even bijgezet!!
@Berenbotje: jij ook een ma... Hoe vervelend het allebei ook is, is heb al eens eerder gezegd: doe mij maar een 'gewone' miskraam, dan leef je tenminste niet voor niks wekenlang in de veronderstelling dat je zwanger bent. Het was dat ik het voorgevoel al had, maar een echo vond ik een nare manier om erachter te komen... Nou heb ik nog nooit een spontane miskraam gehad, dus wellicht zou ik er dan anders over denken! @Hanna: ja, ik kan nu zeker meer genieten, ondanks de spannende weken die er nog aankomen. Ergens voelt het, alsof wij onze portie gewoon al hebben gehad... Het voelt trouwens meer en meer als een meisje! Ik ben al bijna op het punt dat ik over 16 weken van mijn stoel ga vallen als het een jongen blijkt te zijn, haha! Ik kijk zelfs op internet al naar mooie luiertassen (we hebben nu een blauwe voor mijn zoontje, en aangezien hij tegen die tijd net 2 is, mag de nieuwe baby een eigen, hihi!) en heb voor de grap al een beetje naar kleertjes zitten zoeken, erg he? Qua kleertjes zou een jongen trouwens praktischer zijn, want we hebben 4 kratten vol op zolder staan (mt 50 t/m mt 74....)
Ik heb ook geen 'gewone' miskraam gehad. Wel 2 x een MA... Beide keren had ik een slecht gevoel over de zwangerschap...dus kwam niet echt als een donderslag bij heldere hemel...maar toch houd je hoop, dat het wel goed zit. Nu voel ik me nog wel echt zwanger...herkenbaar gevoel met de 2 zwangerschappen die wel goed gingen...wil nog niks zeggen...Maar vooralsnog heb ik goede hoop....
Hi, Ik meld me ook aan. Mijn eerste zwangerschap was een missed abortion, geconstateerd bij de 8 weken echo, gevolgd door een curretage. Daarna snel weer in verwachting geraakt waaruit mijn dochtertje geboren is in 2009 (nu bijna 2) en nu....weer zwanger!! kan het bijna niet geloven, wat een spannende onzekere tijd die eerste weken... nu al 4 (!) positieve testen met hele duidelijke streepjes.. wiehaa. Uitgerekend 6 maart, 1e echo met 7 weken op 21 juli.. Meiden gefeliciteerd!!
even kort. me humeur is uitermate onredelijk vandaag haha ik kan ergggggggg chago worden van de stomste dingen alohaman is weer de lul arme hij maar goed wij gaan een paar dagen weg dus ik ben weinig online! via mijn telefoon zal ik het volgen en af en toe wat plaatsen, maar ook kort haha zoals hierboven gezegd het typt niet zo lekker o en ik had ook een ma met 13 weken ( weet niet meer wie zich net ermee melde?) en meerdere hier hebben een ma of mk gehad dus weten wat je bedoeld met angst en vreemde gevoelens! komt goed meiden!!!!!
@Aloha...pff ik ken dat en manlief maar de dupe zijn...ah jah zwangerschapshormonen...en je humeur kan zo weer uber vrolijk zijn hoor.. Fijne dagen een ieder geval. @Ana27 Leuk beide 6 maart uitgerekend, lijkt nog een eeuwigheid te duren, maar zoveel zin in! Hoop na de 21e (1e echo) wat geruster te zijn. Ondertussen heb ik steeds de behoefte om testjes te blijven doen... Volgende week maar eens zo'n digitale proberen.. kijken hoelang hij aangeeft en of alles dus nog goed zit.
@Anna27 : Ik lees ff terug en zie van je "grote broer" t -shirtje.. Ik had precies hetzelfde bedacht voor onze dochter en denk dat ik het na de 7 weken echo.. dan wordt onze dochter ook 2 gaan vertellen... althans haar het shirt aantrekken op d'r verjaardag.. En je FB en hyves profiel foto veranderen... goed plan
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje 9 maart 10 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje 9 maart 10 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart
Welkom nieuwe dames. Hier begin ik een buikje te krijgen. Vind het zo raar. Broek zit ook strakker. Dit zijn dan toch darmen? Kindje is toch veelste klein om daar een buikje van te krijgen?
Wat veel dames hier met een ma zeg. Heb ik gelukkig zelf nooit meegemaakt, maar ken er zat in mijn omgeving. Dat maakt het toch spannender, dat had ik de 1e keer helemaal niet. Ga zo ff verder met huishouden, dan is alles weer aan kant wanneer manlief thuiskomt. Fijne avond en alvast een fijn weekend iedereen!
@ Deesjedees, ik kan wel minder op mijn buik hebben is wat opgezet. Beepje is wel nog super klein... Wie weet een 2 ling
Zouden jullie wel een 2ling willen hebben? Ik denk dat ik behoorlijk zou schrikken als het er 2 blijken te zijn...
@ Hanna, ja daar zou ik ook zeker van schrikken. Maar alles is welkom. Wel lastig hebben net een megagroot bed voor mijn dochtertje gekocht. Past een beetje lastig op het kleine kamertje. Maar we krijgen er vast maar 1
Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @ Hanna, valt mij inderdaad ineens ook op dat er veel meiden een ma hebben gehad. Hopen dat nu alles goed gaat! Hier wel al aardig wat kwaaltjes kan ook niet te veel doen want, dan gaat echt alles zeer doen. Heb dit ook nog nooit gehad. Een tweeling...tsja als het er zit, zit het er natuurlijk en tuurlijk is het dan welkom. Het word dan alleen een beetje proppen met de kamers haha maar dat komt dan ook wel weer goed.
haha wees niet bang nual een dikke buik betekent niet dat het er meer zijn! bij mijn vorige ma zwangerschap dachten ze eerst dat ik er welleens een 3 of 4 ling kon krijgen afgaande van de echo! dit was wel even schrikken maar leek me eigenlijk stiekem super haha achteraf weten we niet hoeveel het er geweest zijn uiteindelijk. Wat betreft een meerling, stiekem hoop ik het! lijkt me super! stom he?!
@Dees: nee, het zijn tot een week of 10 à 12 echt je darmen die het 'm doen.... @Tweeling: ik denk dus juist deze maand voor het eerst een dubbele eisprong gevoeld te hebben. Mijn man kon er niet om lachen, toen ik dat zei, maar ja.... Twee eicellen kunnen een eenling worden en 1 eicel kan een tweeling worden, dus je weet nog niks. Hier zou het welkom zijn hoor, maar wel een ontzettende omschakeling! (Ik heb nu af en toe al moeite om met hond en kind de deur uit te gaan, dat zou dan dus hond en drie kinderen worden....)