Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @laurie: nee he meid!! ik hoop voor je dat het goed komt en je gewoon minder ver bent dan je denkt!
    wanneer moet je nu terug komen??

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Had dinsdag al afspraak bij gyn staan, die blijft nu staan. Dan weer echo en bloedonderzoek.

Maar we willen morgen bellen om eerder bloedonderzoek te vragen, ik vind het doodeng om een week te wachten terwijl het mogelijk een bbz is.

@ Jolin: wat vreselijk, sterkte!

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Jeetje, er komt toch wel een hoop slecht of minder goed nieuws voorbij hier, zeg!
    Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, Laurie!

@Chantal: welkom!

4. Sadas

Sadas Niet meer actief

@ Laurie.. Wat balen zeg! Hoop voor je dat je inderdaad minder ver bent, en dat er verder niets aan de hand is..

Leeftijd; ik ben 24 en dit is ons 1e kindje.. :)
    Ik ben ook helemaal niet misselijk gelukkig. Dacht dat het eraan zat te komen; had een paar dagen een wat weeïg gevoel in mn buik maar dat is weer helemaal weg.. Hopen dat het zo blijft! ;)

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden,

idd wat veel brabo's hier :)!!!
    Ik kom uit Tilburg maar oorspronkelijk uit Gilze en ook lang in Rijen gewoond. Hier geen geheimhouding, als ze dingen willen weten over mij en dat gaan zoeken is dat eigenlijk maar sneu hihi!
    Maareh (zacht G)ezellig hoor!!!

Ik ben overigens 29, 30 als de kleine er is (of hij moet meer dan een maand te vroeg komen). Fynn kwam toen ik 28 was en ik was 27 jaar toen ik zwanger was van hem. Bart en ik zijn bijna 15 jaar samen, waarvan 1,5 jaar getrouwd (idd met dikke buik getrouwd hihi).

Jolin: Wat erg zeg, ik wens je veel sterkte.
    Ik snap heel goed hoe je je nu voelt, je hoopt op goed bericht uit je buik...

Laurie: Jeetje meid, ik hoop op 10d minder ver. Het kan zomaar he! Geef de moed niet op maar laat je goed onderzoeken voor een evt bbz, ja. Ik duim voor je!

Auto en diefstal: Wat bestaan er toch stomme mensen... Echt niet normaal. Ik hoop dat het met de auto goedkomt en met de diefstal, laat die assholes je zw niet verpesten! Hoop dat je man weer snel de oude is, wat eng alllemaal zeg! xxx

6. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Hallo meiden,

Nou het hoge woord is er uit het is niet goed het is niet meer gegroeid ten op zichten van vorige week.Alleen het hartje klopte nog steeds maar veels te langzaam zelfs langzamer als vorige week. Dit hebben ze dus ook nog nooit gezien. Ik heb 3 weken stres gehad en nu stort toch op dit moment mijn wereld even in.Ze verwachten dat het deze dagen zal stoppen met kloppen en dat ik een miskraam zal krijgen.Er moet een groot wonder gebeuren wil het volgende week nog klopppen maar dan is het nog niet goed.Ben kapot en moe maar het doet zo zeer dat er gewoon nu nog een hartje klopt wat een vechtertje het doet zo,n pijn !!

7. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Jeetje mina, dames zeg! Wat een verschrikkelijk nieuws allemaal... Tiepmiep, ik hoop voor jullie op een HEEL groot wonder. Wat lijkt me dát lastig zeg... Dat ze je zeggen dat het waarschijnlijk is dat het binnenkort stopt. Pff... sterkte meid!!

Laurie, jij ook heeeeeel veel sterkte. Ik duim enorm voor je dat het gewoon allemaal goed zit...

(krijg wel steeds meer schrik voor mijn eigen echo vrijdag hoor.. poeh wat zijn er van 'ons clubje' al veel afgevallen...)

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    bah bah bah wat een slecht nieuws vandaag.

Laurie, ik duim voor een wondertje, wat een onzekerheid. Hopelijk is het geen bbz. Dat kan je er niet bij gebruiken. Mijn duimen blijven voorlopig voor je draaien.

Tiepmiep, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zo verdrietig voor je. Vooral dat het hartje nog klopt :(

Wat een rot dag zo.

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    valt me ook op :(

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Zat net even te lezen op deze topic, maar wat een slecht nieuws allemaal vandaag zeg. Wat is dit voor een dag :(

Wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen deze periode.

Liefs

11. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    Jeetje wat een berichten allemaal, heftig zeg.
    Zo wordt je toch een beetje van die roze wolk afgehaald en met beide benen op de grond gezet dat het niet zomaar goed hoeft te gaan.

@Jolin, heel veel sterkte en hopen dat je het een beetje kan verwerken.
    @laurie, zoals velen al eerder hebben gezegd, hopenlijk ben je nog niet zover en komt het helemaal goed.
    @tiepmiep, hoop voor je dat je bij je volgende echo een kloppend hartje ziet wat sterker is dan nu en dat het helemaal goed komt!!
    @chantal, welkom!!

Verder ben ik 27 jaar en vriend is 38 en kom uit Zeeland. Dit wordt ons eerste kindje.

Op naar 22 augustus dan heb ik de eerste echo. Zijn er trouwens meiden hier die met MvM meedoen?
    Ik krijg 15 augustus iemand over de vloer.

Ik vind het trouwens steeds moeilijker om mijn mond te houden. Niemand in mijn omgeving hebben we ingelicht.
    Ik denk dat ik tot de 22ste wacht en als alles bij de eerste echo er goed uitziet dat ik dan toch al eens wat dierbare mensen gaan inlichten. Ik zit dan op 9,5 week.

groetjes fropste

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Cupido: Er kwam wel wat bloed uit mijn linkerarm, maar zo langzaam en dat terwijl er 5 buisjes bloed gevuld moesten worden. Maar ik stond er niet van te kijken hoor, mijn aders zijn erg slecht te zien en te voelen en ben het gewend dat ik meerdere keren moet wordne geprikt voordat de naald goed zit ;) En ja, ik moest net als bij de 1e zwangerschap weer bloed laten prikken...

@ Laurie: hè ook al verontrustend nieuws. laten we hopen dat je gewoon minder ver bent als je dacht. Knuffel.

@ Tiepmiep: :( Ook al slecht nieuws. Dikke knuffel!

Mijn vriend en ik denken aan geregistreerd partnerschap of trouwen. Maar willen geen grote bruiloft, plechtigheid en feest enzo...Binnenkort de brochure maar eens goed doornemen over de verschillen.

Vandaag weer een cake gebakken :)

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Tiepmiep: jeetje wat erg ook voor jullie, heel veel sterkte.

14. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Jeetje dames wat een slecht nieuws...
    Tiepmiep en Laurie heel veel sterkte, probeer, ook al is het verschrikkelijk moeilijk positief te blijven....

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook steeds zenuwachtiger wordt voor mijn afspraak bij de vk. Het blijft toch een wondertje!

15. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rens,
    hier ook 9 weekjes vandaag! Toch ben ik iedere keer weer blij als ik een weekje verder geraakt ben :) Alsof ik nog niet geloof dat het wel goed zou kunnen gaan... Zal nog zo zijn tot aan de 12 vrees ik... Hopelijk tel ik nadien niet meer zo af :)
    @laura
    :$ Dat is vandaag al het 2de verschrikkelijke verhaal! Wie doet nu zoiets?!
    Oh 10 is wel heel weinig in vergelijking met de maartmama's! :p En alle tien een jongen? Supertoevallig!
    In onze omgeving het voorbije jaar ook alleen maar jongens... worden er nog wel meisjes gemaakt? :D
    @leske
    Dat is inderdaad wel een fijn gezelschap! Lijkt me wel leuk hoor! :)
    @jolin,
    Dat meen je toch niet? :( Pfff, veel sterkte, meid! Ik hoop dat je erg snel weer zwanger bent!!
    @anna,
    Hier sinds maandag ook een heel pak beter! Oef!! Ik moét mijn dag ook starten met muesli, terwijl ik dat vroeger nooit at! Ik krijg nu 's morgens geen boterham door m'n keel! :)
    @laurie
    [Ahnee, die onzekerheid.... Ik duim mee voor je dat het toch gewoon goed is!
    @tiepmiep, wat een slecht nieuws vandaag :( veel sterkte meid.

@leeftijd; wat veel jonge mama's hier! Hier 27 en eerste hummeltje :)

@woonplaats; één van de weinigen uit België denk ik :D

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hoooooi :D

Oh wat ben ik hyper haha

we hebben ons beebje gezien + een hartje kunnen horen!

Het was nog niet echt mogelijk om te meten hoe groot beebje was,
    dus hij dacht dat 7 weken precies inderdaad kon kloppen.

beeb had 141 BPM , dat schijnt goed te zijn.
    ben er volop over aan het zoeken maar weinig info over te vinden.

we zijn heeeeel blij :)

17. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    0zebra0, gefeliciteerd wat een goed nieuws!
    Geniet ervan!!!!

18. Seth

Seth Niet meer actief

sorry hier even niet bijgelezen al begrijp dat er (meer) verontrustende berichten zijn.... sterkte allemaal...

hier vanmorgen echo gehad ivm bloedverlies...
    een vruchtje met hartje (6,4 weken volgens meting) gezien MAAR een grote hematoom achter het vruchtje....
    verschillende scenario's mogelijk...

de hematoom lost op... of het bloed komt af MET of zonder vruchtje....
    de ligging is dus ongunstig..... en de zwangerschapsduur dus ook.... (hoe priller de zwangerschap, hoe meer kans dat het vruchtje mee weg spoelt)

volgende week controle....
    vandaag weer buikpijn.... en bruin bloed.... maar er kon nog veel meer aankomen.....

afwachten dus...

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seth, een hoop onzekerheid dus. Nooit last gehad van de hematoom? Ook voor jou draaien mijn duimen.

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zebra, ben blij om te lezen dat jouw echo goed was. Heerlijk gevoel moet dat zijn. Geniet ervan.

Deel Deze Pagina