Hier gaat het ook redelijk discreet. @Sasjuh: dat besefte ik me gisteren ook, dat ik alweer op een kwart zit! Gaat snel hoor!
Moet zeggen dat ik vanochtend wel op het punt stond om naar buiten te denderen danwel te bellen dat ze op het dak konden gaan zitten... Hormonen en zwangere vrouwen...
Haaii! Net de termijnecho gehad en alles was goed. Het was een mooi bewegelijk kindje en alles zat erop en eraan. Zal vanavond eens kijken of ik een foto kan uploaden want het is echt een hele duidelijke en mooie echo! Zo wat ben ik opgelucht zeg! Zat echt te snikken bij de mooie beelden van het kindje. Ik hoop toch zo dat ik me dan zelf ook weer eens wat beter ga voelen! Het is hier echt nog knudde met spugen en enorme moe. Dacht vorige week dat ik me iets beter ging voelen maar dat was helaas ook maar voor 2 dagen.. Liefs Bloempjuh
Naam: Bloempjuh23 Uitgerekende datum: 4 maart Leeftijd: 26 MvM: ja of nee: Nee Ziekenhuis of thuis bevallen: Ziekenhuis BV/KV: BV! Mijn dochter heeft 16 maanden bv gehad. Wat denk wordt het een jongen of meisje? En papa?:Een meisje en papa (hoopt) een jongen Heb je nog afspraken bij verloskundige: 29 augustus Vertel kort wat over jezelf: Trotse mama van een dochter van bijna 2, al bijna 10 jaar samen met mijn vriend. Ik kom uit de kop van Noord-Holland.
@Bloempjuh: Ik ben ook erg benieuwd naar je foto! Ik zal zo even een foto van mijn echo van vorige week vrijdag plaatsen! Die is ook erg duidelijk vind ik zelf!
http://i1098.photobucket.com/albums/g367/DaMissi/1374924115_5_JBYQ_2.jpg Als het goed is staat ie er nu....
Nou vooruit héél sneaky hier op mijn werk even snel een fotootje gemaakt Echt gewoon al een heel kindje!
Wow dat is ook een mooie echo zeg! Hoe krijg jij zo die foto al in beeld, Bloempjuh? Bij mij staat alleen de link in beeld.... Beetje last van zwangerschap domheid... haha
Als je beneden klikt op plaats een reactie dan krijg je dat scherm waar je tekst in kan typen. Als je dan naar beneden scrolt zie je een knop: Beheer bijlagen Daar op klikken en dan kan je dmv browse de foto erbij zoeken op je computer. Dan de knop uploaden en klaar is kees. Ik doe dan altijd nog even Voorbeeld bericht om te kijken of hij er daadwerkelijk bij zit. Hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is haha!
Hoi! Bloempjuh en Beesie wat een mooie echo's meiden! De rest heb ik niet gelezen, zal zo een paar pag terug gaan proberen te lezen. Hier heb ik vandaag ook officieel vorm gegeven aan de zwangerschap en ben ik eindelijk maar eens bloed weesten prikken. Zo gepiept weer hé. Morgen intake en maandag de eerste echo, dus er komt schot in. Verder ben ik erg vaak misselijk vooral als ik wat moet eten of net gegeten heb. Dan moet ik echt mega erg boeren laten. Gelukkig weer niet spugen, dan moet er bij mij een hoop gebeuren. Verder voel ik dat mijn bekken erg snel vreemd doet, met kleermakerszit heb ik het gevoel dat mijn heupbotten gewoon los zitten, erg vaag. En mijn buik heeft ook eindelijk poef gezegd. Mooi darmenbuikje hahaha. Hoe is het hier verder? Ik lees wel even terug. xxx
Al echo nieuws? Seth en La femme? @ Borstverkleining : hier iemand met een klein A cupje, zit nu in een B en groei bijna naar een C. Hoop dus ook dat mijn borsten nu wat voller blijven... @ Leske gefeliciteerd met je vriendinnen, wat garppig zo kort bij elkaar! Ik heb ook veel last van steekjes (erg laag) heb hier ook meer last van dan bij Loek. @Guusje; oke wist niet dat dat in Breda zat? En daar blij je dan een paar dagen, weet niet prescies hoe dat zit. Ik moet in het ziekenhuis bevallen, zal dan naar Roosendaal moeten, heb echt een hekel aan ziekenhuizen! :x Wat rot dat je moest braken op je werk... Hoop dat die klachtjes snel over zijn! @ Beesie ga je gevens op de site zetten! Vind jou verhaal nog steeds wonderbaarlijk! Snap dat ze je bij de verloskundige extra controleren! Mooie echo beesie, echt al een mensje!! @ Bloempjuh: gefeliciteerd met de goede echo, termijn klopte! Ben erg benieuwd naar de pics van jullie babe! En bedankt voor de gegevens! Ik zie nu ook jouw echo: mooi hoor! Ik kan niet meer wachten tot volgende week! Zo bijzonder dat ik zo een korte tijd het al zo compleet is Inderdaad dames er zijn er al een paar op een kwart, en nog even dan zijn we allemaal al over de 10 weken. Wat gaat dat hard, heb ook het idee dat het allemaal veel sneller gaat dan bij Loek*, terwijl ik nu veel meer angst heb... Ben ook echt benieuwd volgende week, krijg dan een intake in het ziekenhuis en heb nog een echo staan bij de verloskundige voor een termijnecho. Vandaag door de mand gevallen op het werk. Moesten rontgefoto's gemaakt worden en normaal kan ik het goed omzeilen, maar vandaag vroeg de arts gelijk mijn hulp.... Eummh... Sorry je moet ...... vragen ik kan niet helpen .... Bij mijn vorige zw-schap viel ik al met 6 wk door de mand, heb het nog best goed gedaan! Verder hier alles goed, ga zo lekker het huis schoonmaken, mrg 2 jaar getrouwd met mijn ventje, dan wil ik niks doen
@frenzy: wat voor werk doe je? hier gelukkig nog niet door de mand gevallen maar wel achterdochtige cliënten ahahah omdat ik bukwerk probeer te vermijden en een andere oplossing zoek steek het er nu nog op dat ik mn rug en knieen wil ontlasten hihi.
Hmmm... Ben eigenlijk werkeloos Werkte in het onderwijs en heb sinds 1-8 mijn ontslag gekregen (heel lang en vervelend verhaal allemaal). Naast mijn onderwijsbaan werk ik partime/inval op een dierenartsenpraktijk. Aangezien het nu vakantie is en veel dames op vakantie zijn val ik nu wat meer in.
En jij naomi werkt in een dierenwinkel? Werk trouwens niet in Roosendaal, maar in de zelfde plaats als waar Cupido woont...
@frenzy: ow die dierenarts praktijk ken ik ook ben er nooit geweest maar ben er regelmatig langs gekomen hihi. mn hond is daar als pup zijnde wel geent en onderzocht die komt nl uit dat plaatstje nee ik werk niet meer in de dierenwinkel... moet ik nog even veranderen hihi. heb 1 juli mn ontslag genomen, hij had toch geen werk meer voor me en had geen zin om te wachten tot hij dat wel had (0-urencontract) nu werk ik in de thuiszorg
Ik heb vandaag ook echt veel in het huishouden gedaan. Ben bijna trots op mezelf! Vanochtend gestreken, toilet en badkamer schoongemaakt, buitenkant van de keuken (hoogglans-wit), kinderhandjes van de ramen, was gedraaid, afwasmachine gedraaid, de tuin geschoffeld en het gras gemaaid en nu zitten er appelflappen in de oven: hhhhmmmm! Ik heb ze niet vaak, zulke dagen, maar als ik ze heb, profiteer ik er ook van! Nu alleen nog beneden stofzuigen en dweilen, dat moet iedere dag vanwege de hond, maar ik heb er echt een hekel aan....