Mooie foto's naomi!!! En blijf je hier kletsen? Of ga je naar de april mama's. Seth dat klinkt heel heftig die BI. Ik hoop zeker voor je dat je dit bespaard blijft, maar is het niet zo dat als je dat eenmaal gehad hebt dat jet het dan weer sneller hebt bij een volgende zwangerschap. Volgens mij blijft dat een zwakke plek?!.
@lautjuh: allebei ahhah ik klets hier mee maar ook met de april mamas er is nl ook nog een grote kans dat ik alsnog maart mama wordt hhihi.
Naomi, geweldige echo, gefeliciteerd!!! Over BI: ik had het bij Joosje ook. Ben meteen toen ik klachten kreeg naar een speciale bekkenfysio gegaan en dat heeft heel goed geholpen. Ook na de bevalling daarmee doorgegaan en na een tijdje haast geen last meer. Alleen als ik lang stil sta op dezelfde plek, voel ik het. En nu ik zwanger ben, voel ik het soms ook weer. Gisteren veel gelopen in Toverland en dan ben ik blij als ik even kan zitten, voel dan dat drukkende gevoel meteen weer. Dus wordt weer op tijd aan de bel trekken. Seth, dank voor je uitleg, ik zal straks nog eens voelen. Misschien moet ik eerst door mijn kleine (door hormooninjecties gecreeerde) speklaagje heen duwen, hihi. Oja, Happy Mom was het geloof ik, ook super dat de echo weer goed was. Groetjes, Leske
Pfffffffffffffffff.... Heel verhaal getypt.... druk ik op een knopje, alles weg.............:x Gebeurd me de laatste tijd wel vaker en dan doe ik tussen door even de tekst kopieren, maar nu dus niet gedaan, ga niet weer alles opnieuw typen!!! Dames met goede echo's!!! Gefeliciteerd!!!!! @ Naomie; zit jij bij een verloskundigepraktijk in R'daal of bij Artemis? Hier vandaag nog een domme actie, behalve heel mijn verhaal wissen... Ga ik naar mijn werk, kom daar aan, kijk op het rooster, hoef ik helemaal niet te werken ! Verkeerd opgeschreven in mijn agenda... Nu dus ook een beetje sjagie, had me erop ingesteld en me dag er op aan gepast..... Morgen nog een keer een echo, nu bij de verloskundige, de echte termijnecho. Hoop dat we dan een mooiere foto krijgen, wat duidelijker! Dames die nog niet op de site staan en dit wel willen, of waarvan de gegevens nog niet compleet zijn, graag het onderstaande lijstje aanvullen. Ik denk dat ik eind van de maand wil gaan kijken welke dames van de 'maart lijst' op de site hier een beetje actief zijn, de niet actieve haal ik er dan af. Naam: Uitgerekende datum Leeftijd: MvM (moeders voor moeders): ja of nee Ziekenhuis of thuis bevallen: BV/KV: Wat denk wordt het een jongen of meisje? En papa?: Heb je nog afspraken bij verloskundige: Vertel kort wat over jezelf:
Mooie echofoto's Naomi! Wat een geruststelling is het dan weer he! Ik ga zo ook s even proberen of ik die kleine al voel zitten. Had laatst zelf ook al gevoeld maar voelde niks... Misschien omdat t op de verkeerde manier was ofzo... Zo, nog ff wat in huis doen en dan weer lekker op de bank ploffen!
@ Naomi; ik zit bij Artemis, maar op jouw echo staat hun naam, dus vandaar... Volgens mij werken ze ook veel samen, daarom zal het er wel opstaan. Ik vond het al vreemd als je in Roosendaal woont en in een ander dorp naar de VK gaat
nare zwangerschappen: de vorige verliep redelijk goed tot ver aan het einde. Ook ik zat vanaf week 28 in ged. ziektewet vanwege BI. Hopelijk heb ik er dit keer geen last van... , maar we zullen zien. Vanaf 38 weken zat ik er doorheen. Giga voorweeen al weken lang herken het verhaal van Laura dat je de nachten probeerde door te komen. Kon niet zitten, niet liggen, lopen deed zeer... pfoe. Gelukkig had ik een lieve vk die me met 39.2 heeft gestript. Had niet het effect dat ik wilde (werd zelfs erger) maar 3 dagen later was onze druif er!
Fijn weer een aantal goede echo's! Ik heb er vorige week donderdag nog 1 extra gehad omdat ik iets bloedverlies had, kwam uiteindelijk door te hard persen bij ontlasting (sorry, niet smakelijk) Heb vrijdag de termijnecho!
Heej, Ik kan mijn baarmoeder echt niet voelen, maar heb Peet laten voelen en die voelt 4 cm onder mijn navel wel een duidelijke harde rand. Dus dat zal 'm dan vast wel zijn. Fijne avond meiden! Leske
Ik heb morgen ochtend de intake bij VK en meteen de echo! spannendddd! nog meer meiden morgen voor een echo ?
Hallo dames! Dacht laat toch maar even een berichtje achter... Ik lees élk berichtje wat er geschreven wordt maar vaak weet ik zelf niet wat ik moet typen... Zie wel dat er steeds minder overblijven van de eerdere schrijfsters dus is het een beetje beter bij te houden. Hier gaat alles prima. Morgen 11 weekjes. Nog wel flink last van de bekende kwaaltjes, vooral misselijkheid. Maar als ik op tijd wat eet (en niet als vandaag, van die snoepkersjes van Haribo ) dan komt het helemaal in orde. Heb wel het gevoel dat mijn buik stukje bij beetje wat groter aan het worden is. Broeken zaten al niemeer lekker, maar nu helemaal niemeer. 1 september hebben wij de volgende echo (ben dan ongeveer 13 weken) en ben heeeeeeel erg benieuwd. We zijn stiekem al rond aan het neuzen voor een babykamertje en wandelwagen etc. Heeft iemand nog tips wat betreft een wagen? Welke banden zijn het beste? Heb een Mutsy op het oog. Had laatst een Joolz gezien, die was wel echt helemaal sjiek, maar het prijskaartje ook Het enige waar ik wel echt heel veel last van heb de afgelopen week/weken is het niet kunnen eten van vlees en andere specifieke dingen. Als ik bijvoorbeeld alleen al denk aan een overschotel met bloemkool kan ik al bijna naar de WC toe rennen Zo, dit was mijn berichtje... Dan weten jullie tenminste nog dat ik leef