Selapio, Prenatal staat hier ook bovenaan het lijstje voor de babydozen... alleen al om de waardebonnen die je daarna om de 3 maanden krijgt (ook al hoor ik daar wel verschillende dingen over). waardebonnen gebruik ik ook alleen voor de pampers... Wat een hoop echo's morgen.. ook wij mogen... geloof als laatste van ons allen, 4 uur. Bij de eerste hebben we pas na 23 weken voor het eerst wat gekocht.. ook een beetje door omstandigheden... Ben nu wel van plan iets eerder er mee te beginnen... maar ja, zoveel heb je bij een tweede niet nodig... eerste pakje wil ik sowieso wat nieuw. kinderwagen enzo blijft allemaal wel. Kosten zitten m straks voornamelijk in de slaapkamer van de oudste... die moet wat nieuws hebben.
Iedereen met een echo vandaag veel plezier!! Wij moeten om 10.00 uur dus jullie horen het daarna wel!
0zebra0 jij ook veel plezier hopen op een mooie echo en een kloppend hartje. Rest van de meiden natuurlijk ook veel plezier. Ik heb al een beetje kriebels in de buik voor vanmiddag dat wij gaan kijken naar onze Pucca. Dochter van 2 gaat ook mee ze weet nog van niets maar ik denk dat dit na vanmiddag wel anders is, we zullen zien. Nog even genieten van een relax ochtendje, zo even lekker een stuk wandelen met dochter lief en natuurlijk goed voor mama's beweging hopen dat de stoelgang dan beter wordt
@Eva: hier hetzelfde! Ik ben ook bang om helemaal los te gaan als het een meisje blijkt te zijn, haha! Iedereen vraagt of we het willen weten, en veel snappen dat niet goed... Bij de eerste had ik nooit een knalroze kamertje gemaakt, maar nu we al een jongetje hebben, hebben ik die neiging wel ineens.... We zullen het zien, over 9 weken!
Ik ben nu al benieuwd naar de echo uitslagen van iedereen!!!! Zelf merk ik nu ook wel dat mn stoelgang behoorlijk anders is dan voor mn zwangerschap. Alles lijkt wel een beetje vast te zitten... Morgen alweer 11 weken! Gaat hard zeg!
@ Buik, ik heb afgelopen maandag ook voor de eerste keer een buikfoto gemaakt. Ben begonnen met een blote buik. Maar denk van de week maar even met truitje erover maken @ Namen, Die staan bij ons al wel zo goed als vast. Voor meisje ben ik er nog niet 100% zeker van. Dus als we iets beters vinden kan het best wel wisselen.
Hier staan zowel de meisjes als de jongens naam al vast. 1 oktober zullen we weten welke het wordt Verder voel ik me nog steeds prima en heb ik niets geen last van kwaaltjes. Merk er helemaal niets van dat ik zwanger ben. Succes iedereen met de echo's vandaag!
Hoi meiden, Alle meiden met een echo vandaag: heel veel plezier!!! Hier weinig nieuws, even kijken wat we vandaag gaan ondernemen. Als het weer flink opklaart willen we naar het water gaan met Joosje. Fijne dag iedereen! Liefs, Leske
@happymom2010, mooie echo!! Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt ondanks de mooie echo. Is toch zo kwetsbaar dat kleine beebje, tenminste dat gevoel heb je best wel eens. Maar je had een kei mooie echo dus geen zorgen meer maar genieten @naomi23, leuk hoor die mooie echo! @Laura1981, veel plezier me je echo vandaag! Ja heb zon beetje alle babydozen besteld die we gratis konden krijgen. Heb alleen geen idee wanneer je ze af mag halen..? @Seth, hb het geprobeerd hoor dat voelen maar voel niks. Krijg gelijk de kriebels ervan...hoe hard meot je porren dan? @Frenzy, hihi dat zou ook echt wat voor mij zijn dat met je werk en die verhalen wissen doe ik ook regelmatig..bah! Snap wel dat je baalt ja, is heel je dag planning in de war. @Zebra, veel plezier met je echo vandaag!! Wat leuk dat je het kamertje al hebt. We hebben hem al wel uitgezocht maar nog niet gekocht of zo. @Lautjuh85, veel plezier met de echo vandaag!! @Cupido, heel veel plezier, spannnend!! @Rens, ja ben ook veel moe. Zo rond 2 uur smiddags val ik bijna in slaap op mijn werk en dan rond 9 savonds lig ik te slapen in de bank @Anna27, hoe fijn dat je een mooie echo hebt gehad!! En ook lekker nog een paar daagjes erbij @Mushu, veel plezier met de echo!! Lekker hoor bijna vakanite, de mijne al achter de rug en lijkt eeuwen geleden @Beesie, ja mijn stoelgang is ook niet echt top momenteel. Naja schijnt erbij te horen. @home, gelukkig niet veel misselijk meer dus dat is wel fijn. Morgen echo dus daar hbbn we veel zin in, maar maak me ook best zorgen hoor. Je leest best heel wat nare verhalen en nu kan ik die baarmoederwand ook niet voelen.....morgenmiddag trouwens ook even het kraamhotel checken en dan gaan we misschien ook voor wat babykleertjes (de allereerste zelf gekochte ) kijken / kopen! Zin in!! Wij hebben nog helemaal niets gekocht, wilde daar liever mee wachten tot het eerste trimester voorbij was en dat is al bijnaaaa Namen hebben we eigenlijk ook al, maar die kunnen nog best veranderen in die 6 maanden die nog komen gaan.. Wens iedereen een hele fijne dag toe! groetjes
Moest er zelf ook wel om lachen hoor! Val af en toe in en had het dus verkeerd opgeschreven! Moest vanmiddag werken ipv gister....
Dames die gister een goede echo hadden; gefliciteerd! Ik wil foto's zien van de kersverse beebs!!! Meiden die vandaag een echo hebben (en dat zijn er ook weer een hoop) Veel succes en plezier! Ik mag zo ook nog even naar beeb spieken en ik hoop dat ik een mooi foto'tje mee krijg. @ babydozen, ik denk dat ik die van de week ga bestellen/aanvragen.... @ kraamzorg, bij ons moet het voor de 15e week geregeld zijn (is het advies van de verloskundige) @ kinderwagen; voor Loek hadden we de Mutsy 4-rider al gekocht, maar we hebben de koop uiteindelijk terug gedraaid, was te pijnlijk om de kinderwagen te laten komen. Nu wrl wel weer dezefde kinderwagen, al is het wel vreemd... @ andere babyspulletjes, ik wacht nu in ieder geval tot na de 20 weken, voor Loek heb ik heel veel kleertjes gekocht, maar dat ligt nu in de kast... Verder hier geen bijzonderheden!
uhhh ff bijgelezen.... iemand vroeg hoe jong mijn jongeste is.... die wordt over precies 2 weken .. 1 jaar... en dan gaan we dus ook trouwen..... over dat voelen... Diegene die zwanger zijn van hun eerste... dan ligt die rand vaak nog verstopt onder het schaambot... tot de 12 weken.... verder las ik iets van een echo en 3 dagen vooruit gezet... gefeliciteerd...... ... en verder weet ik het niet meer..... Wat ik trouwens wel even wil melden... heb net een foto gezien (van kennis) 3D in kleur...!!!! wat absurd is dat....!! leek wel een "pasfoto".... Die wil ik dus ook ... .. kon het jammer genoeg alleen niet zeggen dus... Waar ik met de anderen geweest ben, hebben dus nu weer nieuwe aparatuur... Ga eens even zoeken...
Heej, Ik voel mijn bm ook niet, dacht ook, ojee?! Mijn man voelt hem wel bij mij, maar hij moet dan best hard drukken (vind ik). Misschien kan je partner eens proberen? Verder niet druk om maken (denk ik), het is en voelt bij iedereen anders en gelukkig heb je snel de echo!!! Liefs, Leske
even snel via mijn telefoon wat van me laten horen. Hier was alles goed!! We hebben een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. Ik ben vandaag volgens berekening 8w 6d. 2e keer meette ze een dagje verder. Iedergeval net in de lente!!!
Ik heb ook goed nieuws! echo was helemaal goed! 1x gemeten op 9 weken en 2x gemeten op 9+1 dus ze houd het op 9+1 foto komt zo in mijn album, wel weinig op te zien vind k
Zebra gefeliciteerd!! Wat leuk zeg, we lopen bijna gelijk. Zal tegen het einde wel heel spannend zijn.