Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Femme, geweldig nieuws!!! Iedereen leefde zo mee hier. Fijne avond meis, maar dat zal nu zeker wel lukken!

Liefs, Leske

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Hè wat fijn LaFemme! Een mooier cadeau had je niet kunnen krijgen op je verjaardag!

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    LaFemme wat een hardstikke super nieuws!! Dubbel gefeliciteerd meis... En nu lekker genieten...! Dikke knuff voor jou!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    gefeliciteerd la femme!!!!! super dat de echo toch goed was :D

hopelijk is het een eenmalige bloeding want anders keert die onzekerheid toch elke keer weer terug denk ik..

5. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    Fijn dat je goed nieuws had lafemme! Zeker op je verjaardag. Dat mag natuurlijk gevierd worden met een stuk taartt!!

Guusje hoe was je echo. Ben benieuwd.

Hier krijg ik verder met de dag meer last van mijn onderrug.
    Nou hier nog een uurtje voor de tv en daarna weer mijn bed in. Die avonden lijken steeds korter te worden. :D

6. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi aanstaande maart 2012 mama's gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
    hier ook net nog een maart 2012 mama. als t goed is ben ik 30 maart uitgerekend ofzo. over een week pas de eerste echo dus weet dan pas wanneer precies. vind het nu wel spannend worden. bin niet echt aktief hier op ZP maar kijk afentoe even hier langs.

jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toegewenst!!

liefs sunshine

7. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    La Femme, supergoed nieuws meid! Ben blij dat te horen!
    Dikke knuf voor jou!

8. Josagi

Josagi Lid

13 jul 2011
    77
    0
    0
    Zuid-Holland
    La Femme : gefeliciteerd & gefeliciteerd! Als dat geen reden voor een feestje is...!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    La Femme gelukkig zeg dat alles goed was! En nog gefeli met je verjaardag :)

Ik mag over een uurtje voor mn termijnecho en ben echt superzenuwachtig, brrr

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasjuh: Spannend meid! Wij lopen bijna gelijk zie ik! Ik ben nu 11 weken en 3 dagen... Hopelijk heb je straks net zo'n mooie echo als die van mij gisteren! Echt, t is zo bijzonder!!!!

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @beesie, mooie echo hoor!! Zo leuk!! :D
    @Josagi, wat raar dat je nu geen echo foto hebt...en inderdaad de baarmoedermond...daar zit je niet op te wachten. Wat een sukkels :p kan me voorstellen dat je baalt!
    @lafemme, GEFELICITEERD :D en wel dubbel!! Geniet er lekker van!

@hier, gisteren een mooie echo gehad. Het babytje bewoog flink, aan het strekken en stuiteren en zwaaien. Ik schoot steeds in de lach, maar goed dat was eigenlijk niet zo handig :p

Hebben al een blaasje gezien, een maagje, voetjes, handjes, oogjes, mondje, hersentjes en kloppend hartje. Echt heel bijzonder. Op bijgevoegde foto zie je ook echt zijn oogje en mini neusje! Zoooo gaaf!

Straks lekker mijn moeder laten zien :D :D :D

Hebben trouwens ook een foto met alleen zijn/haar handje erop =tof :D maar die heb ik niet gepost.

Ben nu dus drie dagen verder gezet, had ik wel verwacht want zo klopt het beter met mijn gevoel van toen. Nou snel nieuwe afspraak maken voor de nek plooi meting!

Zijn gisteren ook in het kraamhotel geweest, erg leuk...gaan we doen! :D

Fijne dag allemaal!
    liefs

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leske, ben benieuwd naar jullie namen ;). Kai afgeleid van Cornelis? Oh ... Zou ik er nu niet zo snel in zien ;). Het Meertens instituut heeft een voornamendatabank, met betekenis, hoe vaak het voorkomt nu en tot een (of 2?) eeuw geleden en herkomst ed. Erg leuk. Cornelis is wat mij betreft wel mooi vernoemen voor een meid: Lis :D.

Josagi, fijn dat de echo helemaal goed was en behoorlijk suf van die foto ... jammer!

Lafemme, o wat een vervelend nieuws ... ik hoop zo dat het vals alarm is ... dikke knuf! Joehoeo! Wat een goed bericht zeg. Ik snap heel erg goed dat je heel erg geschrokken bent en natuurlijk schrijf je dat dan hier op ... Fijne verjaardag!

Beesie, mooie echofoto!

Guusje, ook al zo'n mooie foto :)

13. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @lafemme super dat alles goed is!!!!

@sasjuh veel plezier!!

@ mysunshine welkom en van harte gefeliciteerd!!!

hier gister officieel de termijn echo gehad en ben 1 dag vooruit gezet!
    Ze heeft het voor mij op dvd gezet echt geweldig.

Mijn vader was mee en zag voor het eerst een echo in real life, hij heeft vol bewondering zitten genieten ervan!!

14. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Guusje, mooie echo, gaaf!

Wij mogen zo meteen, gelukkig goed geslapen. Joosje werd al wakker met de mededeling dat dit een hele belangrijke dag is: we gaan naar de baby kijken!
    Nu maar hopen dat alles goed is en dat is straks ook lekker op een roze wolk kan zitten.

Sasjuh, jij bent nu aan de beurt! Succes en plezier meid!

Liefs, Leske

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!

@ la Femme: jeetje wat zal jij geschrokken zijn gisteren! Gelukkig zat alles goed met ukkie. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier wil zoontjelief telkens even knuffelen met mijn buik en baby of even met zijn autootje zachtjes bij de baby rijden *smelt* :)

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    ff snel; hier alles goed! 2 dgn vooruit gezet dus nu 11,4 wkn. Uitgerekende datum mag aangepast worden naar 5 maart!
    Kindje was erg bewegelijk, zwaaien enzo echt supermooi om te zien. Heb ook hele mooie fotoos, zal er 1 plaatsen.

Bekijk bijlage 176395

17. Seth

Seth Niet meer actief

Dit klinkt eigenlijk een beetje hetzelfde als bij mij...... (?)
    (donker vlek op echo???)

fijn dat het goed zit....:):)!!

18. Seth

Seth Niet meer actief

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....

ik wil ook zo'n mooie foto.... :D:D:D

Wat fantastische plaatjes guusje en sasjuhh!!!!!

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Guusje: wow, ook zo'n mooie foto! Wij schelen maar 1 dag!
    @Sasjuh: Jij ook al een hele duidelijke foto! En ook wij schelen maar 1 dag! Grappig zeg!

Ik ben nog steeds helemaal in de wolken door de mooie echo van gisteren. Vannacht heb ik gedroomd dat ze bij de geslachtsbepalingsecho eierstokken zagen zitten dus dat we een meisje krijgen! Al heb ik dat gevoel al vanaf het begin heel sterk!
    Hebben jullie dit ook?

20. Seth

Seth Niet meer actief

eierstokken... dat is knap:p

hier nog geen gevoel... maar misschien omdat ik aan t hele idee moet wennen....

MAAR ben benieuwd of het klopt bij je!!!

ik had het bij alle 3 juist:D

Deel Deze Pagina