minnie ik duim voor je !!! sjors jij ook welkom hier en alle andere zwangeren. wordt al lekker druk, gezellig
Lette: Wat een leuk idee een high thea! Ik zou idd gewoon bellen en je onzekerheid uitspreken. Het lijkt me sterk dat ze je geen eerdere echo willen geven. Helemaal omdat je ook nog eens 3 weken weg bent. Natas76; Welkom en gefeliciteerd! Roos1: Ik neem een complete pil van de kruidvat. Zit foliumzuur in en de extra vitamines! Sjorsjette: Gefeliciteerd!! En wat erg zeg, een mk met 11,5 week! Zit je juist net tegen de grens aan dat je 'veilig' zit. Had je al een echo gehad met die zwangerschap? Minnie: Oh nee toch!! Ik hoop dat het toch goed gaat en het gewoon een gesprongen adertje is! Sadas: Gefeliciteerd en welkom! Hier gaan mn boobs met de dag pijner doen! Maar vind het ook wel fijn, soort van bevestiging.... Nog 'maar' 23 daagjes tot de echo. Ik kan niet wachten! En vandaag 5 weekjes zwanger!
Hallo, ik denk dat ik mij ook hier kan melden. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn derde kindje. Dit lag niet geheel in de planning. Ik heb een dochter van ruim 2,5 en een zoontje van 14 maanden. Ik had wel de wens voor een derde maar mijn man niet. Ik was in afwachting van mijn ongesteldheid, dat was ik nog niet geweest na de bevalling van vorig jaar. We zijn net op vakantie geweest en ik dacht dat ik daar ongesteld ging worden, dus ik had alles mee. OB, maandverband, NUVA ring. We hebben 2x zonder condoom gevreeen, en dat was dus voldoende. Ik ga morgen de VK bellen om een echo voor deze week te regelen. Ik moet weten hoe ver ik ben. Heel dubbel dit allemaal Gr Pip
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige mr1638 - 1e kindje - nog geen afspraak 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo Natas76 - 1ste kindje - 25 juli vk 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo Cherryon-2e kindje- 21 julil echo -1 aug intake VK 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM Roos - 1ste kindje - 2 augustus eerste echo Rens - 1ste kindje - 18 juli eerste afspraak/echo gyn 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart 10 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend Pompeloesje - 2e kindje - nog geen afspraak gemaakt 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje ~ Nog geen afspr/morgen 04/07 gyn bellen. 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart totaal 28 zwangere meiden
Hallo allemaal, Ik kom mij ook melden. Na wat gedoe met een test die over datum bleek vanmorgen een kruidvat 2v5 gedaan die was positief. Volgens mijn berekeningen hoor ik op t lijstje bij 2 maart. Cyclus wel onregelmatig dus kan ook minder ver en dus later in maart zijn. Toch was de test vanmorgen niet heel donker en heb dus zo mijn twijfels of het allemaal wel goed gaat. Overmorgen nog maar even testen en hopen dat de beeb blijft plakken.
@Roos: ik gebruik de zwanger-vitaminen van het kruidvat. Daarnaast ook nog vitamine B12, omdat ik ooit ergens las dat dit weleens geassocieerd wordt met miskramen... Ik neem dus maar het zekere voor het onzekere! Ik ben alweer op weg naar de 5 weken, en mijn lijf doet (gelukkig) heel anders dan de vorige keer! Hele gevoelige borsten, puistjes, slap haar, dikke buik, steekjes in mijn liezen, hoofdpijn.... gelukkig niet vaak misselijk!
Pff ik word wel onzeker als ik hier lees dat jullie allerlei kwaaltjes hebben.. Ik heb nog echt niet het gevoel zwanger te zijn en heb ook helemaal nergens last van. We zullen het volgende week bij de echo wel zien maar ben echt superbang. Minnie hoe is het nu? Ik duim voor je meid!
welkom nieuwe meiden! Maart wordt babyboom haha @pip kan me voorstellen dat het allemaal een beetje dubbel is! Hoe reageerde je man?
Hoi meiden, weer veel gekletst hier! Welkom, nieuwe maart-mama's! @ Pip: dan heb je er straks dus 3 onder de 4 jaar. Lijkt me zwaar. Hoe reageerde je man? Wel een risico om dan zonder voorbehoedsmiddel te vrijen! @ Minnie: ik hoop dat de bloeding een gesprongen adertje is o.i.d. Ik vergeet soms gewoon even dat ik zwanger ben Misschien komt het ook wel doordat ik deze week echt heel druk was en veel met mijn zoontje heb ondernomen. Simpelweg geen tijd om er aan te denken en weinig kwaaltjes....
Hallo allemaal, na een paar drukke dagen kom ik hier ook weer even om het hoekje kijken. Zal kijken wat ik heb onthouden. @Minnie. Wel even spannend zeg! Hoe is het nu? @kwaaltjes. Hier toch echt wel wat pijn in mijn buik/lies, denk dus dat het mijn banden zijn. Af en toe een steek. Niet constant pijn, maar wel regelmatig. Ook mijn borsten zijn best gevoelig en vannacht waren ze plotseling ook erg opgezet. Hoort erbij denk ik. Ook wat uhm niet echt misselijk, maar niet helemaal lekker en wat vermoeider. Maar het gaat wel goed. @man. Hier ook een man die het (nog) niet wilde/verwachte, maar nu gelukkig wel blij is . Ik was er meteen heel blij mee, maar wel bang voor zijn reactie. Was gelukkig nergens voor nodig. Probeer er hier niet teveel mee bezig te zijn en lekker naar de echo en het vertellen toe te leven. Dat duurt nog zo lang . Ik ga weer even op het internet rondsneupen. Doegie!
Fijn Sasjuh dat je vraagt hoe het gaat. vanmorgen en vanmiddag had ik dus rood bloed bij het afvegen en nu is het weer bruin, snap er niks van. Weet iemand hoe lang een vruchtje erover doet om in te nestelen??
Hallo allemaal, ik mag me hier ook melden ben op 9 maart uitgerekend! Ik weet het al sinds dinsdag, toen was ik 3 weken en 4 dagen! Ik ben echt zo moe, kan de hele dag wel slapen. Veder zijn me borsten wat gevoelig en voller als normaal. Heb soms menstruatie klachten en heb 2 keer roze slijm verlies gehad met afvegen, maar is van de innesteling want had daarvoor echt menstruatie krampen.. Heb 22 juli mijn echo want liep al bij de gyn!! Het is onze 2e kindje, alleen was ik bij mijn eerste zo misselijk dat ik elke dag moest overgeven en zelfs in het ziekenhuis heb gelegen en nu heb ik dat niet, heb wel snel een bol gevoel maar niet misselijk? En dan maak ik me weer druk of het wel goed dit etc, maar de cb test gaf echt aan zwanger 4a5 weken! Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Liefs naatje
Nou die had ik niets verteld van testactie. Ik zei keihard Kut in de badkamer en hij lag nog in bed. Dus die dacht wat gebeurt daar nou weer. En schrok erg. Gelukkig begint het nu te bezinken. En staan we er al redelijk positief tegenover
Pipelina: Wauw, dat is een verassing! Ik ben wel heel benieuwd naar het termijn van je zwangerschap! Iig gefeliciteerd!! mr1638: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
minnie: ik heb geen idee eigenlijk! Ik dacht dat innestelbloed veel eerder was toch? Als je test posi is, is het vruchtje toch al ingenesteld? Naatje: Gefeliciteerd met je zwangerschaP! En welkom!
'Innestelingsbloed' kan nog wel een tijdje aanhouden hoor. Over het algemeen is er bij een paar druppels bloed en geen overdreven krampen niks aan de hand!