Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hitte, op zich geen last van ... nu is het ook niet echt heet te noemen ... (helaas). Wel erg veel last na een warm bad = lage bloeddruk. Bij M ben ik met bijna 20w in een Franse supermarkt onderuit gegaan (duizelingen).

Aankomen, hier al 3 kilo! Oef ... Hopelijk gaat het straks een beetje stabiliseren, eet wel veel, maar snoep met mate. Bij M en T ook zo en was bij hun 12 kilo aangekomen. Met een jaar was dat zonder dieet of wat ook er weer (ruim) af.

BI, kan volgens mij ook al eerder hoor ...

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    aankomen, hier al 3,5 kilo! :( en ik snaai er toch niet meer om,dus hopelijk blijft het binnen de perken

3. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hier nog een ik heb niet gesnoept maar ben wel al 2 kilo aangekomen?
    Mijn borsten zijn wel al een maat groter dus daar zal ook wel wat zitten :)
    Verder krijg ik al een klein buikje het is de 2e dat zal dan ook wel sneller gaan.

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hier ook al 4 kilo aangekomen :$:$:$ Bij Loek ging dit ook zo hard en om nou te zeggen dat ik echt dikker ben geworden.

De site is weer bijgewerkt, volgende week ga ik een grote opruiming houden, de dames waarvan de gegevens nog niet zijn aangevuld haal ik er dan vanaf, dan houden we het een beetje overzichtelijk!

Verder hier alles wel oke. Ik drink en eet alles (er is echt niks wat ik laat staan). Irriteer me alleen aan alle luchtjes die ik ruik.... Ik lust dolgraag koffie, maar als ik het van iemand anders ruik...

Verder geen bijznderheden, vandaag lekker rustig aan doen ;)

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik weet niet of ik aangekomen ben. Ik durf niet op de weegschaal te staan haha. Koffie lust ik anders heel erg graag, maar nu smaakt het me niks.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik ben 6 kilo afgevallen!! mijn buik wordt wel snel dikker hahah.

bij isabel viel ik ook eerst af, na de 20 weken begon ik pas met aankomen, toen 12/13 kilo aangekomen ik hoop nu nog iets minder al is het niet heel veel.

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    zooo wat een warmte he, manlief is even lekker een waterijsje halen! Jammie

We hebben vanmiddag een bbq van vrienden. Kunnen we ze gelijk vertellen dat we zwanger zijn.

Ik ben 2 kilo aangekomen.. Vorige zwangerschap waren het er in totaal 16. Dus ach ik heb nog 14 kilo speling ;)

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy goed bezig geweest!!! ;)

9. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeft zeker geen BI te zijn. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook al vrij vroeg klachten (voelde alsof ik door mijn been zakte en had ook tintelingen in mijn been). Ben toen doorverwezen naar een cesartherapeute die vooral zwangere vrouwen behandeld. Zij gaf aan dat het geen BI was, maar dat het uit mijn rug kwam.
    Met gerichte oefeningen ben ik toen redelijk goed door mijn zwangerschap heen gekomen. Was er zo tevreden over dat ik nu uit voorzorg weer bij deze therapeute loop.

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mon en fropste: klinkt als zwangerschapsischias.

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Nog bedankt allemaal voor de felicitaties :) was een leuke verjaardag! Mannetje lief had een naaimachine voor me gekocht en heb van mijn ouders een super schattige hamster gekregen. Was heel gezellig met iedereen!

Drinken gaat me goed af eigenlijk, lust meer als hiervoor omdat ik meer proef vanwege het stoppen met roken. Lekker melk, heel af en toe koffie verkeerd, cola, thee en water is allemaal prima!

Qua snoepen en aankomen gaat het niet zo goed. Ben nu al bijna 5 kilo zwaarder en baal als een stekker. Normaal ben ik zo streng voor mezelf met eten enzo, heb vroeger ook best veel problemen met eten gehad zeg maar en voel me nu zooo dik. Bah bah bah, dus wil er nu echt mee kappen met dat gesnaai! Ga voortaan alleen nog maar voor gezond, hoop ik :p

Het is wel goed warm vandaag inderdaad maar niet echt een zon om in te bakken hier helaas...meer sluier bewolking. :(

fijne dag allemaal :D

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier onweert het al.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hmm hier nog niets.... het is wel flink aan het betrekken en wat grijze wolkjes maar meer niet.
    we zullen er hier waarschijnlijk weer weinig last van hebben, dat is elke keer hihi.

14. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor... Ik heb van mezelf een slechte rug, dus het was op zich geen verrassing. Met oefenen verdwenen de klachten, dus een ischias was het niet (die gaat toch niet weg van oefeningen?). Toen ik voor deze zwangerschap bij de cesar kwam, was de oorzaak haar meteen ook duidelijk: ik haal heel veel uit mijn buikspieren ipv uit mijn rugspieren. Bij een zwangerschap gaan juist die buikspieren eraan, waardoor ik in de problemen kwam.

Komt nog eens bij dat ik een lichte scoliose heb waardoor mijn rug bij zwangerschap steeds een nieuw evenwicht moet zoeken.

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jawel. Ik heb zwangerschapsischias gehad mijn vorige zwangerschap en heb toen oefeningen van de ft gekregen.

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier kan ik ook nog gewoon alles eten en drinken, merk geen verschil met voor de zwangerschap.
    Ik heb wel de laatste dgn erg last van hoofdpijn, niet fijn!

17. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook sinds 2 dagen veel hoofdpijn. En een paracetamol kan ik niet door geslikt krijgen (moet ervan kokhalzen) en iets anders tegen de hoofdpijn, mag niet denk ik of wel? Misschien door het benauwde weer?

Ik lig ook iedere nacht minstens een uur wakker? Gewoon klaar wakker ben ik dan?!

Maar ja, kleinigheidjes houdt je altijd, hihi, en ik heb het er allemaal graag voor over. En stiekem hoop ik dat het na 3 maanden over is (net als bij Joosje) en dat ik dan top fit ben. :)

Vanavond een avondje alleen, Joosje zo naar bed (moet morgen weer naar school voor het eerst) en manlief is met zijn zoon naar de film.

Fijne avond meiden!
    Liefs, Leske

18. Seth

Seth Niet meer actief

@guusje
    nog gefeliciteerd....

@BI
    het kan wel snel beginnen!!
    had het bij de eerste zwangerschap al vanaf 12 weken.. (iig dat ik weet....)..
    dacht dat alle klachten "erbij" hoorde dus...;)
    Heb trouwens ff nieuwe goede platte schoenen gekocht... hakken lopen is al niet meer prettig (onderrug)...

@slapen
    hier val ik goed in slaap MAAR als ik dan wakker word, kan ik dus bijna niet meer in slaap komen...
    heb ik trouwens bij elke zwangerschap gehad....
    in het begin kan ik niet slapen van het wakker liggen en later omdat ik helemaal niet meer kan liggen... ;)
    nouja we nemen het er maar bij.. :D

Merk wel dat hcg deze week hoog is... (en voelde nog helemaal niets)
    ben al heel de week naar de %^%^$.....
    Vandaag heb ik het zo benauwd, net of ik te weinig zuurstof krijg.... moet echt rust houden...
    vriend herinnerde me dat ik dit vorige zwangerschap ook had.... klopt...!
    Dacht toen alleen dat het al door de buik kwam... maar heeft wellicht toch iets met hormonen te maken in combi met het weer??
    herkenbaar?

19. T82

T82 Lid

17 jul 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan begin oktober, 2.5 week. Rondreis Java+ Bali. Ben erg benieuwd. We zijn nog nooit naar het oosten geweest, alleen Kenia en verder voornamelijk het caribisch gebied.

20. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, nu ja, de klachten zijn toen met oefeningen verdwenen. Ze hebben het bij mij nooit over een ischias gehad. Maar goed, wat het ook is, ik zou het zeker aankaarten en op zoek gaan naar een goede therapeut. Daar heb je (met een beetje geluk) tot na je bevalling profijt van!

Deel Deze Pagina