Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Zo het is nog aardig rustig gebleven.
    Wij zijn vandaag naar een verjaardag geweest van een neefje. Hij werd 1 jaar. Iedereen ook mij feliciteren en merkte dat ik er nog niet volop van kan genieten. Ik zal blij zijn als de eerste weken voorbij zijn. Wat het ook lastig maakt is dat onze zoon van 5 nog niets weet en dat wil ik het liefst nog 2 weken zo houden.
    Vandaag geen bruin verlies gehad. Het lijkt vooral 's avonds te gebeuren...zou dat met rusten te maken hebben?

@ Onderrug: Ik ben redelijk hypermobiel waardoor mijn l5 en si-gewricht altijd al een zwakke plek zijn. Normaal train ik altijd wel wat. Ik merk nu ook dat ik zoveel last van deze plek al heb. Waarschijnlijk komt dat doordat ik na de geboorte van mijn dochter eigenlijk nooit meer echt gaan sporten ben. Daardoor is alles nog een beetje een slappe hap :D
    Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk gaan zwangerschapzwemmen.

Gaan er hier nog dames cursussen doen? Ik ga geen puf-klassen meer volgen ;)

Zijn er al dames die een nekplooimeting hebben gehad?
    Ik mag as donderdag voor de termijn echo en bloedprikken en dan ws een week later voor de meting. Spannend allemaal.

Nou fijne week allemaal

Ik ben er rond dinsdag weer.

Liefs Femme

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Oh meiden er staat hier een appeltaart in de oven en die begint toch wel erg lekker te ruiken......;);)

3. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Nekplooi is vrijdag gemeten, was oké. Uitslag van het bloed is er aankomende week. Pfff, zal ook blij zijn als het goed is, hebben toch een klein verhoogd risico door ICSI. Jullie ook succes!

En oja, ik ga waarschijnlijk hier bij de sportschool "zwanger en fit" doen. Sporten onder begeleiding, lijkt me wel wat.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nekplooi, doen we niet ...

Cursus, wederom zwangerschapsyoga, heerlijk 5 kwartier ontspannen en buiktijd :D ... eind oktober begin ik weer :). Verder ren, spring en dans ik met de kinderen, wandelen en fietsen idem ;)

5. Josagi

Josagi Lid

13 jul 2011
    77
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga en ik denk dat ik ook regelmatig naar 't zwembad ga voor zwangerschapszwemmen... Maar nog even wachten, moet eerst nog een beetje groeien ;)

6. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Jeejj dé 12 weken grens vandaag voorbij!

Hopelijk krijg ik dan bij deze ook mijn energie weer terug.. Ik ben echt nog ontzettend moe :( En ik heb nog steeds nergens geen puf voor. Voor mijn dochtertje ook rot..

In mijn album een foto van mijn dochtertje. Met dit shirt zijn we naar de opa's en oma's geweest!

Liefs Bloempjuh

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Joehoe hier ook 12 weken! Haha wat heb ik daar naar uitgekeken, stom he.

8. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kei leuk dat shirtje en wat een schattig dochtertje! :)

9. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Vakantie is hier voorbij, Joosje moet weer naar school. :( Jammer...

Zelf kijk ik erg uit naar de 3 maanden omdat ik bij Joosje toen van alles kwaaltjes verlost was. Dus heb nu ook goede hoop, misselijkheid is sowieso al minder nu. :)

Wij zijn vandaag nog een dagje vrij en gaan als een speer het huis poetsen zodat als we morgen weer moeten werken, alles aan kant is.
    Ik kijk nu al uit naar oktober, onze volgende vakantie. :)

Jullie plannen vandaag? Of werken?

Doeg! Liefs, Leske

10. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Zo was ik weer na een megadruk weekend. Zaterdag bedrijfsopening van een nichtje en zondag jarig. Het mooiste kadootje was vrijdag de echo. Frummel doet het supergoed. Heb helaas geen mooie echo foto want wilde niet stil liggen. Ook wel weer erg leuk om te zien dat frummel zo beweegelijk is.
    Deze week krijg ik een omroep voor de nekplooimeting en dan volgende week een 14 weken echo. Dat doen ze omdat ik overgewicht heb. Dan wordt de 20 weken echo opgesplitst in een 14 weken inwendige echo en 22 weken uitwendige echo. Dus de komende 2 weken 2 echo's. Wat vervelend;)

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook weer het normale ritme, vriend is weer aan het werk
    de vakantie zit er weer op,
    aan de ene kant ook weer fijn dat alles weer ''normaal'' is maar vakantie was heerlijk.
    toen vanochtend om half 6 de wekker ging was ik erg chagrijnig :D

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @fropste: Je kan al zeker wel last hebben van BI hoor. Ik heb er zelf al last van vanaf week 8 en loop nu 2x per week bij de bekkentherapeut. Ik moet zeggen dat dit al goed werkt, dus als ik jou was zou ik via je verloskundige vragen welke praktijk bij jou in de buurt ze aanraden.

Sorry dat ik het hele weekend hier niet ben geweest maar we waren zo druk met van alles en nog wat. Zaterdag met de zoon van mn vriend (5,5 jaar) naar Attractiepark Slagharen geweest. Erg leuk gehad!

Morgen ben ik alweer 12 weken!!! T gaat nu wel hard hoor! En mn buik groeit ook met de week lijkt wel!
    Qua dingen eten en drinken... ik eet alleen nog maar kipkerriesalade op brood. Thee en sapjes heb ik helemaal geen zin meer in, ik drink alleen maar prik... Vooral 7up...

13. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    Heej meiden,

Vanmorgen naar de verloskundige geweest!!! Eerste echo gehad. Ben vandaag precies 9 weken. Ben dus iets vooruit gezet.
    Bevallingsdatum is nu 26 maart.

Intake nog steeds niet gehad, wat blijkt, mijn dokter waar ik pas bij zit ivm verhuizing is ook aangesloten als verloskundige en dat moet dus allemaal via hem lopen. Had ook niemand mij verteld. Dus as. woensdag nog even langs dokter voor intake en verder gevolg allemaal bespreken.

Heb erg mooie echo´s meegekregen. Het hartje klopte goed. Nou heel mijn dag begint goed. Zo op weg naar het werk.

Helemaal blij!!

14. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super, geniet ervan!!! :)

15. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Zo, heb net even alles gelezen, een hele klus :)
    Ik voel me aardig, ben wel heel moe na een week werken, maar dat slaap ik zon en ma maar bij. Qua drinken lust ik eigenlijk alles wel alleen koffie staat me wel tegen, verder drink ik veel water, kruiden thee en cristal clear. Mijn buik groeit niet heel veel, hij lijkt zelfs iets te slinken, ik had veel last van mijn darmen maar dat is nu redelijk rustig. Volgende week ma 2e echo, de termijn echo, ben benieuwd.

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @fropste: Fijn meid, dat je zo'n goeie echo hebt gehad! Geniet ervan!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fropste: gefeliciteerd :)

18. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    heerlijk geniet ervan!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zwaai zwaai!!! heb het erg druk gehad en vandaag even een dagje uitrusten pffff.
    heb tot half 12 geslapen maar ben nog moe....

20. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh, ik ben ook zo moe... Word er zelf chagerijnig van, kom gewoon niet vooruit. Wilde van alles doen vandaag, maar ben nog niet verder dan strijken, bedden verschonen, stofzuigen boven en Joosje van school halen. En ik moet en wil nog zoveel voordat morgen ons werkzame leventje weer begint. :x Pfff...

Nou ja, dan alles maar met pauzes ertussen, zit niks anders op.

Doeg!

Deel Deze Pagina