Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik heb nog niets gedaan *schaam*

ja 2 afspraken voor bezichtigingen bij huizen gemaakt en een afspraak bij de dierenarts gemaakt hahahaha.

ik moet zo nog even langs mn werk wat formulieren inleveren en dan maar even langs mn oma kan ik even uitrusten haahah.

2. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hier ook al zo moe!! Geslapen en wordt wakker en ben niet vooruit te branden alleen maar moe, moe en moe haha.
    Ben vandaag even bij opa langs geweest en verder komt er denk ik nog weinig uit mij dan alleen een was draaien
    schaam schaam!!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihih fijn dat het zo herkenbaar is :p bij isabel had ik dit ook zo erg, zelfs nog iets erger! dan moest ik echt smiddags een dutje doen!! en nu lukt het wel zonder tenzij ik veel moeten werken.

ik moet vanavond nog gaan sporten (dogfrisbee) dus ik kan mn energie beter besparen tot vanavond haha.

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Ik zwaai even snel!

Meiden die de 12 wk grens hebbern bereikt, gefeliciteerd!!!

Hier niet moe, maar echt een mega baal dag, ben sjaggie, vedrietig, pfff erg emo dus.... Heb ook nergens zin in.....

5. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik ben ook zoooo moe, gelukkig heb ik mezelf een vrije dag gegeven vandaag, want ik ben te moe om iets te doen, vraag me af of het ooit nog goed komt?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahaa ja hoor pioentje dat komt wel weet goed:p:p

bij isabel werd dat na de 12 weken alweer minder en dan na de 25 begin je weer moe te worden ahahahaha.

7. Sadas

Sadas Niet meer actief

Zaterdag weer terug gekomen van vakantie, heerlijk van genoten!
    We zijn 2 weken weggeweest dus had heeeel wat bij te lezen!! :)
    Fijn dat er zoveel goede echo's voorbijkomen!
    Hopelijk kan ik dat volgende week ook weer zeggen! :D

8. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Heel even snel want zit bij me ouders achter de computer en die weten nog van niks. Vandaag de echo gehad alles was goed en de lengte kwam precies overeen met de uitgerekende datum. Zal vanavond een foto plaatsen aangezien mn ma naar boven komt.

Naam: EmvSenR
    Uitgerekende datum: 1 maart
    Leeftijd: 21 jaar
    MvM (moeders voor moeders): Nee
    Ziekenhuis Thuis
    BV of KV: KV
    Wat denk wordt het een jongen of meisje? En papa?: Geen idee
    Heb je nog afspraken bij verloskundige?:Nog niet
    Vertel kort wat over jezelf: Wij zijn nu 4 jaar samen en hebben een dochter van 3 jaar en een zoontje van 1,5 jaar en nu weer onverwachts zwanger van de 3de.

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ EmvSenR; super dat de echo goed was! Gegevens staan op de site ben benieuwd naar de foto!

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff moe moe moe... iemand nog wat energie over??

Verder nergens last van. Hoe gaat het met de misselijkheid bij de meiden die daar zo last van hadden?

meiden met een goede echo: GEFELICITEERD!

11. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje had gisteren nog een actie. Onze meid wilt in de middag niet meer slapen, maar om toch wat rust te krijgen leggen we haar alsnog op bed. Meestal klimt ze eruit en gaat ze in alle rust zitten spelen. Ineens horen we een hoop kabaal. Dus ik loop naar boven. Staat madammeke boven aan de trap met de wc borstel in haar hand. Heeft ze het toilet in de badkamer van onder naar boven staan te soppen op haar manier :D

Wel lief dat ze me wilde helpen ;)

12. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, geweldig...

Onze dame is helemaal gek van de Swiffer. Zodra ik met dat ding de woonkamer te lijf ga, komt mevrouw met haar eigen Swiffer (jawel, heb er maar eentje bijgekocht voor mevrouw) me achterna om alles nog even na te stoffen.
    Het is hier nog nooit zo stofvrij geweest :D.

Qua energie gaat het hier de goede kant op. Denk er stiekem al weer over om weer te gaan hardlopen. Ben nu alleen snipverkouden, dus dat zal nog een paar daagjes moeten wachten. Ik ben wel erg benieuwd of het op rustig tempo nog wil lukken of dat het voorlopig even helemaal over is met lopen.

Morgen tweede termijnecho (om de nekplooi te meten). Ben benieuwd hoe onze kleine er nu uit ziet!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi meiden

ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar geen puf/tijd gehad om te reageren. Dit weekend zijn we veel weg geweest aangezien mijn vriend zowel zaterdag als zondag moest optreden met zijn band.
    Zaterdag eindigde onze leuke middag/avond met een aanrijding :( Ik moest remmen voor mijn voorganger, automobilist achter zat te slapen en remde veel te laat: BAF! Ik was alleen met mijn zoontje in de auto. Die moest huilen van de schrik, maar gelukkig helemaal ongedeerd en ik ook, al heb ik nu enorme nek- en rug(spier)pijn. Woensdag mag ik bij de VK langs komen om voor mijn eigen gemoedsrust even naar het hartje te luisteren, al zit dat vast wel goed.
    Auto heeft volgens kennis die schade-expert is rond de 1500 euro schade. Maar auto is oud, dus hoop niet dat 'ie totallos wordt verklaard, want mijn auto rijdt nog prima en voor 1500 euro heb ik geen nieuwe auto.
    Vandaag wel gewerkt maar ik had door de pijn in mijn nek echt niet goed geslapen dus was een slopende dag. Morgen blijf ik thuis als ik weer zo verrot slaap.

Sorry voor mijn ego-verhaal vandaag.

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mon hahaha een swiffer! Leuk is dat he. Ook ideaal dat we nu alles kunnen filmen. Leuk voor later ;) mon, sportief zeg!

Eva, oef een aanrijding. Gelukkig hebben jullie niets! aggossie zo geschrokken. Als je last hebt van je nek zou ik daar toch goed naar laten kijken. Ook dat kan je opgeven aan de verzekering. Hopelijk wordt de auto niet total loss verklaard. Kan je er nog mee rijden? Fijn dat je even naar de kleine mag komen kijken.

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja auto rijdt prima! Mijn zoontje was gelukkig al snel over de schrik heen en mocht onverwachts bij opa en oma logeren dus was al snel weer blij.
    Ik ben naar de HAP geweest maar toen had ik nergens last van. Voor alsnog ga ik er vanuit dat het spierpijn is, mocht het morgen nog zo zijn dan maak ik een afspraak bij de huisarts.

16. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

@ Frenzy bedankt voor het plaatsen van de gegevens.

@ Cupido hier nog steeds misselijk ondanks de medicijnen. Nu maar gewoon wachten tot het over is.

@ Eva, wat balen van je auto. Hoop dat die nog gemaakt word. Gelukkig hebben jullie niks en wel aardig van je vk dat je langs mag komen.

17. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Kwam er net pas achter dat je een prive berichtje had gestuurd, hihi. Maar ik heb gereageerd hoor. ;) Liefs, Leske

18. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eva: Zo'n autootje had ik ook ooit eens. Was toen een Twingootje van 12 jaar oud. Zat me op een gegeven moment te bedenken dat ik maar een paaltje mee hoefde te pakken om hem economisch total loss te rijden.
    Had het toen ook heel vervelend gevonden als hij door iemand total loss gereden zou zijn. Voor het geld dat je van de verzekering krijgt koop je nooit een gelijkwaardige auto terug!

Overigens werd nog geen jaar later onze nieuwe auto total loss gereden door een stel jongeren die wegpiraatje aan het spelen waren in een Golfje... :x (en die er na de aanrijding ook nog eens vandoor gingen!!) Waar is dan Koos Spee als je m nodig hebt? :(

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Eva: Zo meid, dat was dus even flink schrikken! Ik duim heel hard voor je dat je auto niet total loss word verklaard!!!!

Yesssss 12 weken vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ben ik ook weer eens!

Wat zitten we ineens met een hoop al op de 12 weken zeg!

Ik ben vanochtend met mijn zoontje bij het cb geweest, en daarna moest ik zelf bloedprikken, 5 buisjes. Bah, wat heb ik daar toch een hekel aan! Deze vrouw prikte gelukkig echt heel goed, dus meer dan een speldenprikje heb ik niet gevoeld (zelfs het wisselen van de buisjes niet!)
    De volgende afspraak van mijn zoontje op het cb is met 2 jaar, en laat ik dan net toevallig uitgerekend zijn, haha!
    Ik heb nu afgesproken dat we een oproep krijgen voor begin februari. Lijkt me wat handiger, haha!

Het ging bij mij met de misselijkheid een hele tijd een stuk beter, maar de laatste week heb ik er 's ochtends toch wel weer last van. Ik merk dat ik weer iets makkelijker laat naar bed ga, terwijl het heel goed ging toen ik vroeg ging slapen. Ik denk dat ik dat er toch nog even een tijdje in moet houden!

Nu even snel iets eten, want het is alweer even geleden, en ik merk dat het bloedprikken me op begint te breken....

Deel Deze Pagina