Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

hoe voelt het groeien van de baarmoeder als trekkigerig zeurend strak gevoel?? Ik voel nml iets.. en heb er best last van maar weet niet wat het is...

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb af en toe ook een trekkerig en zeurend gevoel. Naar mijn idee voelt het ook alsof er iets aan het oprekken is. Denk dus dat dat of mijn baarmoeder is, of dat het mijn banden zijn.
    Het is bij mij zeker niet doorlopend, maar meer bij vlagen.

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    soort menstruatiegevoel maar ipv samentrekkend vind ik het trekkerig voelen. Ik voel het in mijn liezen steken en mijn bovenbenen zijn stijf.

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Frenzy: nee is geen echo gemaakt. Ten eerst omdat ukkie nog achter het schaambot verstopt zit, ten tweede omdat ik geen klap in mijn buik heb gehad en ook de riem niet strak getrokken is om mijn buik en ten derde omdat het hartje zich prima liet horen!

Schade is nog niet duidelijk. Ik wacht op een oproep van de verzekering van de tegenpartij. Ik werd vandaag wel gebeld door de eigenaar van de auto waarmee ik de botsing had. (De eigenaar had die auto namelijk geleend aan de automobilist die tegen mij aangereden is) Of ik het ok vond als ze op het schadeformulier niet zijn auto maar die van de automobilist is zouden vullen, zodat zijn no claim er niet aan zou gaan. Uh nee....dat is fraude en ik heb mijn formulier al ingestuurd dus NEE. Brutale vraag toch? :$

5. anne85

anne85 Niet meer actief

6. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogal ja... Jou vragen om een strafbaar feit te plegen. Als de verzekering daar achter komt, kun jij waarschijnlijk ook fluiten naar je centen (en hij en de bestuurder naar hun verzekering)!

Ik heb geen idee of hij zelf nog iets kan richting bestuurder, maar dat is zijn pakkie an. Dat risico neem je als je je auto uitleent.

Heb je overigens samen met de bestuurder het schadeformulier ingevuld en getekend? Dan heb je gewoon bewijs dat het is zoals jij stelt dat het is.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja hij heeft het schadeformulier samen met mij ingevuld en daar staat de juist auto op :p Allebei getekend dus zo klaar als een klontje. Ze zoeken het idd onderling maar uit.

Meiden ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen ofzo!

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva ik zou dat ook echt niet doen. Lekker laten zoals het is. Vind het aardig brutaal!

9. Laura1981

Laura1981 Actief lid

8 jul 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nare situatie zo'n autoongeluk... eigenaar kan toch ook met de bestuurder afspreken dat de bestuurder jullie schade zelf betaald (uit eigen zak)... dan is de bestuurder ook geen noclaim kwijt...

Net even alles bijgelezen, heerlijk dat er zoveel al de 12 weken grens voorbij is... Fijn gevoel...

Hier weer drie drukke dagen achter de rug... alle drie dagen half 7 naast bed en half 1 in bed... werken werken en nog eens werken... morgen vrij en dan weer twee dagen werken...

Moet zeggen dat ik me er wel goed doorheen sla... ben wel moe, maar ja, ook niet raar met zulke drukke dagen. Heb niet het idee dat ik extra moe ben omdat ik zwanger ben. Wel heb ik last van de onderrug/bekken. Komt nu gewoon wat ruimte op, 't rekt allemaal wat op. Maar ja, twee nachten op een hotelbed slapen doet ook niet zoveel goed.

Zal nog even wat drinken (een echte verplichting die ik mezelf moet opleggen, anders weet ik zeker dat ik straks met een blaasontsteking zit). En dan rol ik lekker mn bed in.

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Zou ik ook op de site mogen?? Ik lees heeeeeeeeeeeel intensief mee (elke dag wel een paar keer) maar weet niet altijd wat ik moet schrijven. Ben er ook wat minder mee bezig dan eerst. Hoop gewoon dat snel de kritische fase voorbij is en we kunnen gaan genieten....

Naam: Rens
    Uitgerekende datum: 7 maart
    Leeftijd: 25 jaar
    MvM (moeders voor moeders): Nee
    Ziekenhuis Ziekenhuis, werd aangeraden ivm mijn verleden
    BV of KV: KV (denk ik...)
    Wat denk wordt het een jongen of meisje? En papa?: Ik denk een meisje en papa denkt een jongetje ;)
    Heb je nog afspraken bij verloskundige?: 1 september '12 weken' echo... Hopelijk kan de termijn dan ook juist worden bepaald.
    Vertel kort wat over jezelf: Ik ben een 25 jarige meid uit het Zuiden van het land. Bijna 4 jaar samen met mijn (inmiddels) mannetje. Vorig jaar zomer zijn we getrouwd. Sinds maart dit jaar zat ik in de mmm. 6 juni een laparoscopie gehad, alles was in orde en we moesten nog maar een half jaartje zelf proberen. See the result :D Voor de rest werk ik fulltime, administratieve job.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Frenzy, de nekplooimeting is heel goed gegaan. Ze meten 0.8/0.9 en dit mag 3.5 zijn. Ze hebben zelfs het geslacht al gezien. Wat heel vroeg is. Ze heeft het ons niet mogen vertellen. Maar we hebben zelf wel gespiekt ;)

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Weet er trouwens iemand waar de lijst is gebleven. Ik ben bijna een week vooruit gezet :p

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mupkuh; super! Ben benieuwd, weet je het zeker wat betreft het geslacht? Ben je op de hoogte van de nub theorie? Tussen de 12-14 wk moet je aan de hand van deze theorie het geslacht bepalen. Ik weet er niet super veel van, maar in het nub topic kun je er genoeg over lezen....

Al je in het rood vermeld wat er anders moet, Cupiodo of ik veranderen het dan op de site, dat is net zo overzichtelijk!

Rens; tuutlijk mag je ook op de site. Ga straks de gevens erop zetten! En ik bergijp het hoor, als je meer behoefte hebt aan lezen, doe je dat lekker. Niet iedereen schrijft in dezelfde frequentie en ik vind dat dat ook niet hoeft!!!!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    he Mupkuh wat leuk dat het geslacht al zichtbaar is!
    denken jullie het zelf zeker te weten wat jullie gezien hebben ?

Ik kijk zo uit naar weer een echo, helaas nog tot 17 sept wachten!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weer allemaal fijn nieuws :). Ik zal blij zijn als we 12 sept het hartje hebben gehoord ... vind het toch wel weer erg lang wachten ;)

16. Seth

Seth Niet meer actief

*even medeling*

misschien bij jullie bekend...(sorry dan voor het dubbele bericht) maar heb net mn zorgverzekering gebeld en de combinatietest wordt hier dus 100% vergoed vanuit de aanvullende verzekering....

toch even de moeite om even na te vragen!!!

@nub
    hier waren ze er voor 90% zeker van dat mijn laatste een meisje was....
    en hangt er toch voor 10% in zn broek......:p
    dussuhhhhhhh zou er nog niet vanuit gaan...

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rens, je staat er bij :).

Mupkuh: en en en wat denk je gezien te hebben?

Seth bedankt voor de tip. Zal ook eens kijken, maar ik ben heel erg basis verzekerd...

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Frenzy, zal eens zoeken naar die nub theorie. Ik denk het zelf wel zeker goed gezien te hebben. Maar we pinnen ons er niet op vast.

@ Zebra, zie boven ;) Ach we zullen zien wat het word. Allebei is welkom natuurlijk :D

Ik mag van 7 maart naar 1 maart op de bevallingslijst.

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mupkuh, je staat erop. Zou je dit ook willen invullen?

Naam:
    Uitgerekende datum: 1 maart

Leeftijd:
    MvM (moeders voor moeders): ja of nee
    Ziekenhuis of thuis bevallen:
    BV/KV:
    Wat denk wordt het een jongen of meisje? En papa?:
    Heb je nog afspraken bij verloskundige:
    Vertel kort wat over jezelf:

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vies weer is het hier. Ik wilde vandaag even met de kleine meid naar de speeltuin gaan, maar het regent. Jammer!

Deel Deze Pagina