ik heb met 9 weken en met 11 weken bloed verloren waarbij met 9 weken zo hevig dat iedereen dacht dat ik het kindje kwijt zou zijn maar het bleek eenmaal in het zoiekenhuis met kindje toch goed te zijn en w.s. gesprongen adertje of zo het is dus moeilijk te zeggen of het iets is of niet. houd het in de gaten en bij twijfel misschien toch even bellen??
Hallo dames, Ik ben ook uitgerekend in maart 2012. Ik ben vandaag precies vier weken zwanger en dus uitgerekend op 10 maart. Ik heb al een dochter die deze maand twee is geworden. Ik voel me helemaal niet zwanger. Ik geloof het eigenlijk nog niet. Had vanochtend toch maar een test gehaald om het zeker te weten. Gelijk twee dikke strepen! We waren deze maand begonnen met proberen dus ik vind het wel heel bijzonder dat het direct raak is. Omdat ik bij mijn vorige zwangerschap gelijk pijnlijke borsten had en nu echt niets geen rare dingen voel, geloof ik het echt nog niet. Maar ik ben wel heel blij! Gefeliciteerd iedereen!
Bedankt iedereen voor de reacties!!! Ik ga maar van het beste uit, als er morgen nog bruin spul is bel ik even met de huisarts. Nieuwe meiden welkom!!! Heeft iemand anders ook zo'n last van haaruitval???
ja dat heb ik ook. Lijk wel in de rui. Alles ligt vol met haren. Nu heb ik er gelukkig genoeg. maar pfff. zo blijft er niet veel over als dit 9 maanden duurt
Ik wil me hier ook graag melden, sommigen van jullie ken ik al uit ons clubje zwanger worden na miskraam. Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben, nu 4w5d, maar heb tot dusver lichte posi testen. Daarnaast heb ik sinds vanmorgen licht bruine afscheiding, dus maak me best zorgen! Zeker omdat mijn mk ook begon met bruine afscheiding. Ik lees dat meer van jullie wat bruine of rode afscheiding hebben. Hopelijk heeft het voor ons allemaal niets naars te betekenen. @aloha: zoals je ziet heb ik de maart mama's toch gevonden, je kunt PB-tje dus als niet verzonden beschouwen.
Wat een meiden hiero zeg! En idd heel veel die een miskraam hebben meegemaakt. We gaan nu voor alleen maar plakbeebies!!! Ik kruip zo meteen mijn bedje in, tot morgen dames!
hey, Minnie, hopelijk valt het mee, en is het eenmalig en anders inderdaad VK, Gyn of huisarts bellen. @ onzekerheid, tja het blijft de eerste periode erg onzeker of dat je nu eerdere een mk hebt gehad of niet....hopelijk hoeft geen van ons dat mee te maken. duim, duim, duim!!! Ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Trusten!
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige mr1638 - 1e kindje - nog geen afspraak 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo Natas76 - 1ste kindje - 25 juli vk 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo Cherryon-2e kindje- 21 julil echo -1 aug intake VK 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM Roos - 1ste kindje - 2 augustus eerste echo Rens - 1ste kindje - 18 juli eerste afspraak/echo gyn 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 10 maart Pompeloesje - 2e kindje - nog geen afspraak gemaakt 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje ~ Nog geen afspr/morgen 04/07 gyn bellen. 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart totaal 28 zwangere meiden Heb mezelf even verzet, ik ben niet uitgerekend op 10 maart, maar 9 maart..., laten we het maar op de hormonen houden...hihi. Is weer een dagje dichterbij...
heb vanochtend nog eens getest,hij si al donkerder dan gisteren maar nog niet knal. Maar hij is wel donkerder dan toen ik met men mk teste,toen had ik pas zulke testen met 3 of 4 dagen na NOD. Nu denk ik dat ik 1 dag voor NOD zit Dus heb er stiekem meer vertrouwen in! Bekijk bijlage 164190 in't echt is die donkerder hoor
Goedemorgen dames! Afgelopen weekend was ik een weekend naar texel met onze meidengroep. Ik vond het wel heel lastig om niks over mijn zwangerschap te zeggen. Gelukkig wist 1 hele goede vriendin het al wel.. Ik heb echt genoten! Maar ook weer super fijn om thuis bij mijn kleine meid te zijn. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Ik ben 3 maart uitgerekend. Vanmiddag heb ik mijn eerste echo. Heb een hele historie dus ben benieuwd. Ben vandaag 5w 2d. Als het goed is zien we een zwangerschapsring. Sorry, ik moest bijna 10 blz lezen vanaf vrijdag.. Liefs Bloempjuh
Hoi bloempjuh, Die lijst aanpassen kan je gemakkelijk zelf hoor: even de laatste lijst kopiëren en plakken in je tekstbericht... én natuurlijk jezelf er even bijtypen... Heb het even voor jou gedaan Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige mr1638 - 1e kindje - nog geen afspraak 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - - 4 juli echo 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo Natas76 - 1ste kindje - 25 juli vk 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo Cherryon-2e kindje- 21 julil echo -1 aug intake VK 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM Roos - 1ste kindje - 2 augustus eerste echo Rens - 1ste kindje - 18 juli eerste afspraak/echo gyn 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 10 maart Pompeloesje - 2e kindje - nog geen afspraak gemaakt 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje ~ Nog geen afspr/morgen 04/07 gyn bellen. 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart totaal 29 zwangere meiden
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige mr1638 - 1e kindje - nog geen afspraak 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - - 4 juli echo 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo Natas76 - 1ste kindje - 25 juli vk 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo Cherryon-2e kindje- 21 julil echo -1 aug intake VK Y30 -1e kindje-moet vk nog bellen voor echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM Roos - 1ste kindje - 2 augustus eerste echo Rens - 1ste kindje - 18 juli eerste afspraak/echo gyn 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 10 maart Pompeloesje - 2e kindje - nog geen afspraak gemaakt 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje ~ Nog geen afspr/morgen 04/07 gyn bellen. 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart totaal 30 zwangere meiden __________________ Heb mezelf ff toegevoegd. Heb nog geen vk gebeld voor echo. Zou ik vandaag doen, maar door die afscheiding durf ik niet meer zo goed. Wat zouden jullie doen, wel een echo plannen, ook zodat ze wel op tijd plek voor je hebben, of nog niet plannen om niet op de zaken vooruit te lopen/ teleurstelling bij afbellen te voorkomen?
@pompeloesje: fijn dat het testje al duidelijker wordt!! Heb van mijn vk begrepen dat het testje ook vooral sneller moet gaan reageren naar mate je langer zwanger bent. Had gister even met vk gebeld n.a.v. bruine afscheiding en dat mijn testjes niet echt duidelijker worden.
Hey Dames, Ben even een paar daagjes niet hier geweest.. moet even bij gaan lezen!! Leuk dat het steeds drukker wordt!! Hier is mijn test van gisteravond! Ben alleen de hele tijd zo bang dat het misgaat... pffff proberen rustig te blijven!
@lau85: het feit dat CB 2-3 zegt is in ieder geval positief want dan is je HCG aan het toenemen. Ik hoop zelf van de week zo'n zelfde testresultaat te zien, vrijdag was het nog 1-2 weken.
Goedenmorgen!!! @lau85 en pompeloesje. Van harte gefeliciteerd!!!!!! Leuk te zien dat er steeds meer positieve testen zijn........ Hier lijk ik wel steeds meer moe te worden!! Vanmorgen even vitamine plus van davitamon voor mama gehaald dat schijnt ook wel iets te ondersteunen!! Gelukkig heb ik een baan waar ik mijjn eigen tijd in kan delen en vind mijn baas het allemaal prima zolang ik maar goed voor mezelf zorg!!