Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Seth: Blij om te horen dat de echo goed was! Mooie foto! Wel een pittige week voor je geweest dus! Gecondoleerd met het verlies van jullie vriend. En succes met regelen van de laatste dingetjes voor jullie bruiloft!

Ff een ego berichtje... Ik heb ineens een heel onzeker gevoel. Geen idee waar t vandaan komt! Vorige week zo'n mooie echo gehad en nu alweer 12 weken en 3 dagen... Ben zo bang dat t toch nog ineens fout gaat ofzo... Hebben jullie dit ook of ben ik de enige?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn Seth!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beesie, ja hoor :). Ik heb dat ook wel, veel minder dan bij T en heel erg veel minder dan bij M, maar het blijft soms onzeker. Ik hoop dat ik deze ook weer op tijd (15w) en vaak ga voelen, dat is zo'n goeie voor dit soort zorgen ...

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    '

Nee, je bent niet de enige. Hier ook, word gewoon moe van mezelf soms...
    Moet zeggen dat het na de 12-weken-echo wel wat minder is, maar soms is het er ineens weer. Nu heb ik bv veel last van Meniere en de KNO-arts zei dat mensen met Meniere meestal geen tot weinig last hebben tijdens een zwangerschap. Dan denk ik gelijk, het zit niet goed want ik heb last. Pfff, slaat nergens op natuurlijk, maar ja. Ik ben alweer blij als het 21 sepetmber is, hartje luisteren. Wanneer mag jij terug?
    Succes meid! Liefs...

5. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Foxy: leuk om jullie 'lovestory' te lezen ;)

@Seth: wat een heftige week achter de rug, meid. En ook nog trouwen over een paar dagen, jeetje. Heb je genoeg energie voor alles, niet te moe? Mooie echo!

@Eliose vind ik heel mooi, maar om iedereen tevreden te houden zou ik ook voor 2 namen gaan...dus 3 in totaal. Mijn dochter is ook vermoemd naar haar oma en overgrootmoeder, de 2de en 3de naam.

De vermoeidheid neemt bij mij alleen toe. Gisteren kwam een vriendinnetje logeren en ik had zelf voorgesteld om te gaan uiteten. Maar na een werkdag nog gezellig zitten in een restaurant trok ik niet meer. Ik werd ziek van vermoeidheid. Snel gegeten en thuis op de bank gaan liggen met een kpoje thee... Ik was helemaal op, en was ook al de hele dag misselijk geweest...

6. Seth

Seth Niet meer actief

Denk dat ik wel uit ervaring spreek.... als ik zeg dat dit echt bij "zwanger zijn" hoort...
    en dat blijft ook zo... (wel de ene periode meer als de andere)

eerst de 12 weken.... en dan kun je niet wachten tot je het voelt bewegen... "MAAR OWEE ALS HET DAN EEN DAGJE RUSTIG IS"...

Dan krijg je de 20 weken echo....
    *bibbers* ..... ZAL ALLES WEL GOED ZIJN??

dan moet je kleine gaan draaien
    *shit, waarom ligt hij /zij nu nog met het hoofje omhoog, zou het nog wel gebeuren*

Indalen
    *gebeurd dit nog wel?*
    zo niet, waarom niet??

Tja en dan heeft natuurlijke elke zwangerschap het hoogte punt van de bevalling...
    maaruhhhh daar denken we nog even niet aan... :cool:
    (heb 3 vlotte bevallingen gehad hoor... maar toch..)

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Seth, ja, klopt helemaal.
    Hoewel ik het bij Joosje dus helemaal niet had, die onzekerheid.
    In ieder geval veel minder. Maar komt goed hoor, ik geniet vooral gelukkig. En ik had ook een goede bevalling dus daar maak ik me nog de minste zorgen om. ;)

Doei!!!

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ok fijn om te horen dat ik niet de enige ben en dat het er blijkbaar allemaal bij hoort!
    @ Leske: ik mag 5 september weer naar t hartje luisteren! En 29 september hebben we de geslachtsbepaling al!
    Kan niet wachten!!!

9. Seth

Seth Niet meer actief

is dat je eerste??!!

Wat ik gemerkt heb... is dat toen ik zwanger was van de tweede en meer op internet zat, (en een miskraam verder) ik juist onzekerder werd...omdat je meer weet (ook negatieve dingen).....
    je leest op deze site ook verhalen die "tussen de oren" blijven hangen....

nu heeft alles voor en nadelen... het voordeel is wel dat je wel weer weet "wanneer je aan de bel moet trekken".... of wat de mogelijkheden zijn voor onderzoek ofzo....

nouja we zitten allemaal "in hetzelfde bootje".... dus hup gewoon melden de gevoelens, toch?! :D

10. Seth

Seth Niet meer actief

Dat is vlot...

ik belde net trouwens pretecho en de vroegeste afspraak was eind september... (nu moet ik pas later ivm de geslachtsbepaling)
    maar iig... diegene die snel willen, dus gauw bellen, want ze kunnen ooit een flinke wachtlijst hebben!!!!

11. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Eva lastig met die namen. Vooral doordat Rosa zo'n korte naam is, dan moet je bijna wel de R gebruiken.
    Vind Eloisa wel een mooie naam. Verder kom je anders nog uit op Rosalie of Eleanora. Vind Eloisa zelf de mooiste naam (sorry kan geen puntje vinden op mn telefoon). En anders zou ik gewoon een naam nemen die jullie allebei erg mooi vinden en de andere namen gewoon als 2de en 3de naam gebruiken.

12. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Seth fijn dat je echo goed was!

13. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Foxy succes straks!

14. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Ja, Joosje is de eerste dus dit is mijn tweede zwangerschap.
    Klopt wat je zegt, internet heeft voor-en nadelen. En in mijn omgeving zijn ook wat zwangerschappen misgelopen terwijl ik bij Joosje zo'n beetje de eerste was die zwanger was in mijn vriendenkring en in de familie enzo. Dus toen was ik wat onbezorgder omdat ik niet zoveel negatieve verhalen kende. Daar komt bij dat ik helemaal klaar ben met de mmm en die periode van 6 jaar af wil sluiten. Dus de angst dat we daar opnieuw in moeten als dit mis zou lopen, speelt ook wel mee. Ik wil gewoon lekker zwanger zijn, ervan genieten en die vervelende en spannende periode achter me laten. En gelukkig lukt dat ook bijna altijd. En de 12 weken echo heeft me wel gerust gesteld hoor. ;) Heb alleen vannacht erg slecht geslapen, heb steeds een soort van zijsteek gevoel in mijn buik, wel helemaal bovenaan??? Herkenbaar? Liefs, Leske

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wauw meiden jullie gaan hard!! er zijn er al een aantal 13 weken..... *jaloers*

ik ben bijna 9 weken hahahaahah wel even wat anders....

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Leske: Nee die zijsteken bovenaan mn buik ken ik niet. Ik heb wel steken aan de zijkant van mn onderbuik. Naast mn heupen zeg maar. Mij is verteld dat dit bandenpijn is...

17. Seth

Seth Niet meer actief

bovenaan heb ik ook wel eens steken gehad... heb toen begrepen dat je je daar ook banden hebt... waar het zaakje "aanhangt".. zeg maar...

Een volgende zwangerschap krijg je over het algemeen wat eerder, heftiger en eerder last van je banden... ;)
    Ook op het laatst "rommelt" het vaker... en denk je dat het misschien begint, terwijl dit dus niet het geval is...
    Bij eerste was het eerste rommeltje het begin van de bevalling...

bij mijn derde zwangerschap had ik echt veel harde buiken kreeg ik vroeg al ontsluiting... (1,5 cm met 35 weken) en ook de slijmprop verloor ik eerder..., waardoor ik meer rust moest houden...
    (lees: niet meer mogen doen)

nee de bandjes hebben het zwaar een volgende zwangerschap... en je lichaam ook.. dussuhhhh rustig aan doen hoor... ook al ben je nog niet "zo ver" zwanger...!!

ennuhh we gaan hier ook allemaal genieten.. :)
    of iig ons best doen daarvoor..!! :D

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Foxy; succes met de combitest, we horen, zien de uitslag straks! Ik ga je gegevens op de site zetten!
    @ Eva; ik vind de bovenste naam ook het mooiste, apart en mooi!
    @ Leske; het zou fijn zijn als je gehoor de komende tijd het goed blijft doen! Hoop dat je de zwangerschap goed doorkomt zonder die vervelende klachten! Snap je onzekerheid (ook door de geschiedenis…) Hier vandaag ook steken in mij zij (maar wel laag)
    @ Seth; fijn dat de echo goed was, snap ook wel dat je het druk hebt met de kids en dan volgende week trouwen!!! Gecondoleerd met je vriend, wat vreselijk dat dat er nu nog net bij moet komen. Succes met het shoppen voor de nieuwe ‘trouwjurk!
    @ Mama2010: zet ook jou gegevens op de site!
    @ Beesie; proberen niet ongerust te zijn hoor! Denk maar zo, je bent het veilige termijn over, de kans dat het nu nog fout gaat is zo klein! Maar herken je wel, ik vraag mezelf ook wel of…Zou het nog? Ik heb een angelsound waarmee ik zelf het hartje kan luisteren, alleen kan dit in vroeg termijn je ook ongerust maken als je het hartje nog niet kunt vinden…..
    @ Leske, voor jou geld eigenlijk hetzelfde, probeer je niet ongerust te maken! Het zou fijn zij als we allemaal een echo apparaat op ons mobiel hadden ;) Dan kunnen we het zelf checken!
    @ Gabriele; jammer dat je nog zo moe bent, maar gewoon aan toegeven hoor, er tegen in gaan heeft geen zin. Hoop dat de moeheid snel over gaat!
    @ Namen; hier hebben we al wel een aantal favo namen… Ik vind voor jongens het moeilijker dan voor meiden. Wij houden van Hollandse namen (klinkend) en liever met maximaal vier letters!
    @ Site: we zijn met de te veel maart mama’s!!! Hihihi :D!! Geintje hoor, er kunnen er nooit genoeg zijn… Maar de site kon het niet meer aan, ik had ons zwangere roze vrouwtje er al afgehaald, maar mocht niet baten, te veel tekens op een pagina! Ik heb nu het rijtje MvM weggehaald… Mochten er dames zijn die dit graag op een andere pagina terug willen zien; dan kan dit, maar het kan niet meer bij de pagina ‘zwangere dames’ .
    Hier alles prima, net weer een rondje hard gelopen, ik loop altijd een kein rondje en hoop zo mijn conditie een beetje op peil te houden!
    Verder geen bijzonderheden, bijna weer 'beeb kijk tijd'!!!!!

19. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Heel herkenbaar Leske. Bij mijn eerste zwangerschap, die al zeer wonderbaarlijk was, heb ik me ook niet al teveel zoergen gemaakt. 'Als dat ene zaadje zo sterk was geweest om het wel allemaal te halen dan is het vast een zeer sterke baby'. En dat was ook zo. En nu na 6 jaar proberen en weer pogingen icsi, heb ik nu ook "het is nu eindelijk een keer gelukt, het zijn vast een super ei- en zaadcel, het komt goed". Natuurlijk ken je de risico's...maar ik wil vooral genieten!!!

20. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Overigens, ik heb ook wel eens zijsteken, maar onderin mijn buik, bijna in mijn lies. Ik dacht ook eerst dat het geen goed teken was, maar volgens velen is dat normaal. Dus...wederom geen zorgen maken, zou ik zeggen.

Pfff...en ik even in een positieve flow ;)

Deel Deze Pagina