Komt ook omdat ik me helemaal niet zwanger voel eigenlijk.. voel niets anders dan anders en dat in combi met het bruinverlies maakt me erg onzeker, zo irritant.. Voelen of merken jullie al wel wat?
Ik merk alleen dat mijn darmen veel actiever zijn. Mijn moeder vond dat mijn borsten waren gegroeid. Verder heb ik nergens last van
Mijn darmen zijn ook heel actief. Lijkt alsof ze al plaats maken.... Verder inderdaad behoorlijke menstruatiekrampen, terwijl ik dat als ik gewoon ongesteld ben eigenlijk niet heb. En verder.... moe en misselijk (dat misselijk zijn zal voor een deel tussen de oren zitten, maar mán.....)
Sasjuh, ik snap dat dat je onzeker maakt.. Maar wel beter dat het al begon na de eisprong en niet pas vlak voor je nod. Je hoort het idd vaker. Deesjedees, spannend dan he! Deze week eindelijk weer lekker weer, dus ik hoop dattie voorbij vliegt! Symptomen: Mijn darmen zijn juist minder actief heb echt een zw-buikje alleen dankzij mijn darmen! Baal ik wel van, aangezien we het echt geheim willen houden tot 12 weken.. En ik ben ontzettend moe!! Vaak zo rond 12 uur, kak ik helemaal in en heb ik echt geen energie meer.
Ik zou ook blij zijn als deze week voorbij is, dan heb ik er al wat meer vertrouwen in hihi.. Jullie dus allemaal wel kwaaltjes.. hm daar moet ik me dan ook maar nu niet te druk om gaan maken..
Sasjuh, moet je ook echt niet doen meid. Iedereen beleeft het anders! Ik heb mijn ticker aangepast. Ben 1 dagje verder dan ik dacht. Had het uitgerekend met de calculator van zp.
Hoi Dames Hier nog een zwangere. Ik ben (denk ik) 5 maart uitgerekend. Ik ben dan even uitgegaan van mijn ovulatietest want na mijn miskraam van 25 mei ben ik niet meer ongesteld geweest. Dat ging dus lekker vlot. En dan te bedenken dat ik al bijna 37 ben. Dat hadden we niet gedacht. Ik ga dinsdag even de VK bellen. Normaal krijg ik met 8 weken een echo maar ze had met de MK al aangeven dat er nu misschien wel sneller een echo komt om te kijken hoe ver ik ben ezn. Ik voel me wel goed. Inderdaad moe en soms stinkt eten me echt tegen. Ook mijn borsten zijn steviger dan anders. Groetjes
Foxy Gefeliciteerd! En join the club! Fijn dat je nu alweer zwanger bent! Hier een heerlijk relaxt dagje gehad in de zon! Morgen word het nóg lekkerder, maar dan moet ik werken tot 18:00! Beetje jammer! Wat doen jullie voor werk? Ik werk in de kinderopvang 3 dagen in de week en ga 1 dag per week naar school. Wel pittig omdat ik al een dochtertje heb, maar de garantiie op een baan straks en alles word betaald, is me ook veel waard!
Ik moet morgen ook werken, van 8 tot half 6 ongeveer. Ik ben tandartsassistente, werk 4 dgn in de week! (maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag)
maart 2012 alweer :O gefeliciteerd meiden mogen er snel meer meiden bij komen groetjes een maart 2009 mama
allemaal gefeliciteerd meiden!! geniet van jullie zwangerschap. ik hoop mezelf hier over een week ook te mogen melden, maar het is nog even afwachten. had een erg laat ei!! dus misschien tot 3 juli. liefs
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/162426d1309150537t-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel10-img_3986.jpg Joehoe! Testje van vanmorgen
Sasjuh, Oow gemeen he! Het word zulk lekker weer!! Wat een uitkomst, zo'n digitale test! Haha, die heb ik gister ook gedaan, bij mij stond er 1-2. Ben jij dan niet al verder dan je banner? ( edit: ik dacht dat er 3-4 stond, sorry! ) NOu kun je er echt niet meer om heen! Humbly, thanks!! trotsemamavan2: Ik hoop het ook voor jou!!! " Vandaag aan het werk en vanavond verjaardag van mijn vader! Altijd gezellig en vanavond lekker buiten zitten. Vanmorgen toch 2 testjes gedaan ( had een groot zwangerschapspakket gekocht op inet ) en ze knallen er nu echt af! Het blijft verslavend dat testen! Werkze iedereen en een fijne dag!
Tara hoezo gemeen? Ik moet gewoon werken vandaag hoor (Had ik ook geschreven toch) Ja superleuk zo'n digitale test! Ik ben niet verder, heb mn eisprong op vrijdag 10 juni gehad (liep in het zh bij de Gyn en is allemaal gevolgd met echo's en bloedprikken. Maar vind het wel een super fijn idee dat mn HCG iid goed stijgt! Er staat 2-3 idd!
Hoi dames! Ook ik mag me aanmelden bij de 'maart mamma's' Het is nog wat spannend allemaal, vreemde situatie waar jullie vast nog wel eens wat meer over horen (begin liever niet met dat soort dingen ) maar mn vriend en ik zijn toch wel heel erg blij! Ik ben 3 maart uitgerekend, precies een maand voor mn dochters 4e verjaardag! Hebben jullie ook al meer kinderen? Heb zelf wat last van gevoelige borsten, en mn darmen doen wat wild. Veel geborrel. Verder staan sommige geuren me enorm tegen.. Zo kwam ik er eigenlijk ook achter dat ik zwanger was. Ik herkende dit heel erg van mn vorige zwangerschap, dus toch maar een test gedaan, en ja hoor! Dikke streep..!! Meiden, ik hoop dat jullie allemaal lekker van de zon kunnen genieten vandaag. Hier staat het zwembad al in de tuin, kom maar op met die warmte!!
Ik heb al een zoontje van bijna 16 maanden. Als alles deze keer goed blijft gaan, ben ik 3 dagen voor zijn tweede verjaardag uitgerekend! Ik hoop dus maar dat ze met niet overtijd laten lopen! Wel apart ook trouwens, dat we allemaal kans hebben op een schrikkelkindje! (Lijkt mij persoonlijk niet zo leuk voor hem of haar...) In mijn album staan de testen van eergisteren en vandaag. Streepje is iets donkerder, ondanks dat ik gisteravond heel veel heb gedronken, en me dat tijdens het testen pas bedacht.... Ik vond mijn urine al zo licht van kleur... Overmorgen is mijn NOD, misschien dat ik er dan nog een testje tegenaan gooi (heb er nog 1 liggen), en als die dan goed is, moet ik het maar gewoon gaan geloven! (Of ik wacht een paar dagen langer, want ik wil een knalstreep: die heb ik bij de vorige zwangerschap nooit gehad, ook niet bij Moeders voor Moeders...)
nou dames mijn testen van vanmorgen waren zo goed als omowit ineens.. op een kruitvat zie ik heel in de verte iets van een streepje die evenbreed is als de controlestreep maar de kleur kan ik niet zien.. ik ben bang voor het ergste dus maar ik hou nog even hoop tot ik ongi word of niet.. duimduimduim dus
Hoi allemaal ik kom me ook melden al durf ik nog niet zo erg goed eigenlijk ik ben 4 of 5 maart uitgerekend. Ben een BAM mam die via ZI en donor 11 en 12 juni een poging heeft gedaan en ik kwam 21 juni al met een lichte streep en gisteren een donkere streep. Nu hopen dat ukkie blijft plakken. @ aloha... och meid het zal toch niet he ?!? ik ga keihard voor je duimen.