Jeeee meiden wat hebben jullie in 1 aaf veel geschreven! Leuk leuk leuk!!!! @ALLE NIEUWE; Gefeliciteerd!!!!!!! @ALL die mij feliciteerde dank dank dank!!!! @Koetje & Roosssss hahaha leuk jullie hier te treffen meiden!!!!! @Happymom Ja ik inderdaad bij de gyn... heb het zh net gesproken en heb 25-07 de 1e echo... zal het zo ff aanpassen op het lijstje. @Minnie1979 Al verandering meis????? Hoop het wel! Ik duim heel hard voor je. @Tara Ja meis was echt 11,5 week de mk... ik had 3 echo's gehad... 1e met 5 weken (netjes in de bm) 2e met 8 weken (hartje klopte netjes en goede groei en ontwikkeling) en de 3e echo met 11,5 week... toen klopte het hartje ineens niet meer. Vandaag dus dat het wel dubbel boelt nu..... ik merkte toen namelijk helemaal niks! En er is ook geen oorzaak gevonden. @Pip Jee meis heel bijzonder dus. Weet je al wanneer je bij de vk terecht kan? @ALL Ik voel me goed, boobs gevoelig en buik(darmen) zetten in middag/avond behoorlijk op... had de vorige keer vrij rap een buik zitten benieuwd hoe dat nu gaat. Verders heb ik mijn testjes in een album geplaatst... spieke maar! Ik zal me trouwens nog aanpasssen op het lijstje heb namelijk net afspraak gemaakt; de 1e echo op 25 juli . xxx veel genieten girls!!!!
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige mr1638 - 1e kindje - nog geen afspraak 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - - 4 juli echo 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo Natas76 - 1ste kindje - 25 juli vk 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo Cherryon-2e kindje- 21 julil echo -1 aug intake VK Y30 -1e kindje-moet vk nog bellen voor echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM Roos - 1ste kindje - 2 augustus eerste echo Rens - 1ste kindje - 18 juli eerste afspraak/echo gyn 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 10 maart Pompeloesje - 2e kindje - nog geen afspraak gemaakt 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje ~ 25/07/2011 1e echo (gyn) 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 30 zwangere meiden
Nieuwe meiden allemaal gefeliciteerd! @ Pip dat is schrikken he maar, het komt wel goed. Hier zijn alle 3 de zwangerschappen zelfs niet gepland. Tsja hoe we het hier altijd voor elkaar krijgen weet ik ook niet. @ Minnie, hoe is het nu? Is het al over? Hier ook zo'n last van haaruitval, nou vind ik het ook niet erg aangezien ik veel te dik haar heb en het wel wat minder mag. @ Pomeloesje, je test is al erg duidelijk hoor voor 1 dag voor je nod. @ Bloempjuh, succes vanmiddag bij je echo. Rond hoelaat heb je een afspraak? @ Y30, zou wel de vk bellen om alvast een afspraak te maken, misschien mag je zelfs wat eerder komen. @ Natas, dan heb jij wel mazzel zeg met zo'n aardige baas en dat je je eigen tijd kan indelen. Hoe is het met de rest van jullie? Voelen jullie je allemaal nog goed? Hebben jullie ook al de neiging om spullen te gaan kopen? Hier heel erg, gister zelfs al een wieg gekocht . Moet denk toch maar een minder babyzaken ingaan .
Jee mag iets eerder voor de echo!!! (ivm vakantie van mijn ouders en schoonouders!! ) Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige mr1638 - 1e kindje - nog geen afspraak 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - - 4 juli echo 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 19 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo Natas76 - 1ste kindje - 25 juli vk 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo Cherryon-2e kindje- 21 julil echo -1 aug intake VK Y30 -1e kindje-moet vk nog bellen voor echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM Roos - 1ste kindje - 2 augustus eerste echo Rens - 1ste kindje - 18 juli eerste afspraak/echo gyn 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 10 maart Pompeloesje - 2e kindje - nog geen afspraak gemaakt 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje ~ 25/07/2011 1e echo (gyn) 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 30 zwangere meiden
ik meld mij ook hier gisteren en vandaag positieve test! Vandaag is mijn NOD en zou volgens de berekeningen 13 maart zijn uitgerekend. Dit is ons eerste kindje en we zijn echt helemaal blij. Meteen eerste ronde raak. Heb vanaf ovulatie aardig wat klachten en ben nu ontzettend moe en met vlagen misselijk. Heel moeilijk om alles voor ons te houden hihi. Wanneer moet ik contact opnemen met mijn huisarts trouwens?
@ Lau, wat fijn dat je wat eerder terecht kan. Scheelt toch weer een paar dagen he! @ Missy, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je hebt meestal rond de 8-9 weken een intakegesprek bij de verloskundige dus voor die tijd moet je bellen. Het kan nu al of je kan nog even wachten, wat je zelf het fijnst vind.
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige mr1638 - 1e kindje - nog geen afspraak 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - - 4 juli echo 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 19 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo Natas76 - 1ste kindje - 25 juli vk 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo Cherryon-2e kindje- 21 julil echo -1 aug intake VK Y30 -1e kindje-moet vk nog bellen voor echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM Roos - 1ste kindje - 2 augustus eerste echo Rens - 1ste kindje - 18 juli eerste afspraak/echo gyn 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 10 maart Pompeloesje - 2e kindje - 18/7 echo - 5/8 echo 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje ~ 25/07/2011 1e echo (gyn) 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 30 zwangere meiden heb mijn afspraken erbij gezet
Welkom & Gefeliciteerd! Klopt wat er al gezegd werd, rond 9 weken 1e echo. Super voor je in 1e ronde raak, lekker van genieten samen.
thnx! Kan iemand mij misschien op de lijst zetten? Ik zit meestal met mijn telefoon op internet en dat wil niet zo hihi.
Hoi Dames! Ik ben weer terug van het weekendje weg en heb even teruggelezen, er word al flink gekletst!! leuk!! Alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!! Het weekendje weg was erg slopend, ik heb middagdutjes moeten doen en afgelopen nacht schandalig geslapen.. ik werd om 12 uur wakker door het luchtalarm!anders had ik nog geslapen denk ik! Erg he! Volgens alohaman moet ik eraan toe geven ipv ertegen vechten want hij denkt dat ik daar alleen maar nog vermoeider van raak.. dus ik slaap gewoon hele dagen nu haha wel wennen hoor! Het eten gaat gelukkig weer wat beter.. zaterdagochtend moest ik blijven liggen door de misselijkheid en heb ik in bed crackers naar binnengewerkt met een kop thee.. na 20 minuten voelde ik me kiplekker en de hele dag bleef al het eten erin!woehoe! Ik ben ook flink aan het groeien, ik had vd week een bh een maatje groter gekocht en wou deze aandoen en hij was alweer te klein! terwijl die een dag ervoor in de winkel perfect zat! ook is 1 borst duidelijk groter dan de ander.. hoop dat dit bijtrekt.. en dan mijn buik.. nou die darmen weten volgens mij echt precies waar ze heenmoeten want vanmorgen was me omvang al 6 cm meer dan vorige week!! Van het weekend had ik een broek aan die normaal te groot is en zondag zat die me al te strak en vanmorgen paste ik hem voor de fun en paste die niet meer! Ik heb nu dus alweer een positiebroek aan! wat een ellende! het zit wel lekker dat wel maar het idee om die weer aan te hebben na de vorige mislukte zwangerschap is wel erg dubbel.. ik hoop dat mensen het nog niet gaan zien.. al zei me moeder dat 1 ding scheelt.. ze durven nu niet te vragen of ik weer dik ben door een zwangerschap
@ aloha, gewoon aan toegeven dat je al weer lekker zwanger bent...je buik groeit, veel slapen...gewoon van genieten!!! Hier beginnen mijn buik pas rond week 20 te groeien...dat is wel heel laat...zo was het de vorige 2 keer tenminste
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje - 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 8 juli afspraak MvM - 14 juli echo Gyn Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige mr1638 - 1e kindje - nog geen afspraak 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - - 4 juli echo 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 19 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - 16 augustus vk en echo MupKUH - 2e kindje - 15 juli gyn/echo Natas76 - 1ste kindje - 25 juli vk 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo Cherryon-2e kindje- 21 julil echo -1 aug intake VK Y30 -1e kindje-moet vk nog bellen voor echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM Roos - 1ste kindje - 2 augustus eerste echo Rens - 1ste kindje - 18 juli eerste afspraak/echo gyn 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje - nog niet bekend 10 maart Pompeloesje - 2e kindje - 18/7 echo - 5/8 echo 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje ~ 25/07/2011 1e echo (gyn) Missy88 - 1e kindje - 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 31 zwangere meiden Missy88, je staat erbij
ja ik weet het berenbotje! ik denk dat ik na donderdag een stuk meer kan genieten heb dan een echo ter controle van me miskraam.. maar zal dan dus dit nieuwe kindje zien als het goed is.. ik denk dat het dan pas echt word voor mij.. ik ben trouwens helemaal niet gestresst over de echo en of het goed gaat.. heb alleen even een bevestiging nodig dat er inderdaad weer iets zit.. ookal weet ik dat door de testen en alle klachten ik moet het even zien op een beeld met mijn eigen ogen.
Hoi allemaal, Wat is het al lekker druk hier! Gisteren was mijn NOD maar de testen kunnen nog vals positief resultaat geven vanwege de Pregnyl. Nog even wachten tot donderdag dus. Maken jullie op dit draadje niet zo'n handig overzichtje met wat bijzonderheden over iedereen die in maart 2012 is uitgerekend en meekletst? Het is het handigste om dit te doen in het eerste bericht, en dan steeds te bewerken. Oh ik zie dat hierboven zo'n lijst staat, maar dan op datum. Groetjes!!
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje 2 maart deesjedees - 1e kindje Sasjuh83 - 1e Lette - 1e kindje Happymom - 2e kindje mr1638 - 1e kindje 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - 4 maart koetjekuuk - 2e kindje (BAM) Tara86 2e kindje Lau85 - 1e kindje Hanna Mom -2e kindje MupKUH - 2e kindje Natas76 - 1ste kindje 5 maart Foxy74 - 1e kindje 6 maart Anna27 - 2e kindje Cherryon-2e kindje Y30 -1e kindje 7 maart Kallie - 1ste kindje Roos - 1ste kindje Rens - 1ste kindje 8 maart Aloha - 1e kindje Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje 10 maart Pompeloesje - 2e kindje 11 maart 12 maart 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje Missy88 - 1e kindje 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 31 zwangere meiden Afsprakenlijst JULI 4 juli bloempjuh23 1e echo 5 juli Kally info en start MvM 7 juli Aloha 1e echo (wil misschien nog niet) 8 juli Sasjuh83 - afspraak MvM 13 juli Foxy74 1e echo en VK 14 juli Sasjuh83 1e echo Gyn 15 juli deesjedees 1e echo MupKUH 1e echo en Gyn 17 juli Kallie intake VK 18 juli Rens 1e afspraak en 1e echo gyn Pompeloesje 1e echo 19 juli Lau85 1e echo Anna27 1e echo 20 juli Deesjedees - VK 21 juli Cherryon 1e echo 25 juli Lette - 1e echo Gyn Happymom - verloskundige Natas76 - VK Sjorsjette 1e echo gyn 26 juli Tara86 1e echo 28 juli koetjekuuk 1e echo Gyn AUGUSTUS 1 augustus Cherryon intake VK 2 augustus Tara86 intake VK Lau85 vk Roos 1e echo 5 augustus Pompeloesje - echo 16 augustus Hanna Mom 1e echo en VK Heb het lijstje aangepast...de afspraken apart gezet. Ik dacht dat dit wat overzichtelijker is ... Is er al iets bekend over Bloempjuh, zij mocht vandaag voor een eerste echo.???
Alweer nieuwe meiden, welkom! Echt al een hele lijst aan het worden! Heb net geprobeerd te bellen voor een echo afspraak, maar dat kan blijkbaar alleen 's ochtends, dus morgen maar ff doen. Hoop zo dat ik die afspraak ook nodig ga hebben en dat het niet voor die tijd mis gaat! De bruine afscheiding zet namelijk behoorlijk door.
Hallo allemaal, mag ik me hier ook melden? Ik durf het bijna niet..., want ik ben zo bang dat er wat mis gaat... Na bijna 4 jaar heb ik vorige week eindelijk een positieve test in handen gehad We hebben IUI gedaan, en nu is het gelukt!!! Als het goed is ben ik 10 maart uitgerekend. 18 juli hebben we de eerste echo al (met 7 weken). Echt superspannend!
@Stier. Spannend zeg! Gewoon positief blijven hoor! En gefeliciteerd natuurlijk . @Y30. He jakkie, wat een onzekerheid zeg! @Aloha. Mijn buik groeit gelukkig nog niet, wil het ook graag tot de 3 maanden 'geheim' houden. Nou, voor de rest reageer ik later hoor, er wordt zoveel gekletst! Hier gaat het prima, maar heb de hele dag door honger. Hoe voorkom ik dat ik dik wordt door al dat eten? Echt waar. Ik ga straks wel wat crackers halen, dat is beter dan allemaal koekjes haha. Heb ook al een appel en een banaan op en wil ook mandarijntjes ofzo in huis halen. Pfff. Heb echt eten nodig zeg. Kan me niet herinneren dat ik dat de 1e keer ook had. Herkenning misschien?