Goedemorgen meiden, Ohh, het klokje rond geslaoen hier met die hersenschudding. Wel weer met hoofdpijn opgestaan, dus zo maar weer plat. Gisterennacht 1 van mijn beste vriendinnen mama geworden van een dochter, zo leuk. Ik had me voorgenomen om niet meer onzeker te zijn, maar helaas, het is me toch weer gelukt. Ben zo'n twijfelkont op het moment. Kwaaltjes zijn ver weg, misselijkheid over, weer trek in eten, weinig last van bandenpijn/steken. Zorgt er echt voor dat ik weer zo onzeker word als wat. Balen... Het enige wat ik nog wel voel is soms maagzuur en gevoelige tepels. Was het al maar weer 21 september, dan kunnen we naar het hartje gaan luisteren. Duurt nog veel te lang, maar ja... Is dit herkenbaar??? Meiden met goede echo's, SUPER!!! Meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier. Doeg, fijne dag. Leske
Zo heb net ff bij moeten lezen! @Femme: idd meid, zoals er al meerdere hebben gezegd: het is een kansberekening dus hou je daaraan vast! Ookal snap ik dat t heel spannend is. T komt vast allemaal goed meis! Veel sterkte! Wij zijn woensdagavond even naar Gardo in Amersfoort geweest. Ze hadden een vip-koopavond met 10% extra kassakorting! En we zijn geslaagd voor een babykamer!!!!! En er zit maar 2 weken levertijd op!!!!! Dus we hoeven nog niet eens lang te wachten! Ben er helemaal verliefd op!
@Leske: ik ken het meid, die onzekerheid. Maar je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Wat dat betreft is de Angelsound een uitkomst voor me! Probeer er alleen maar van te genieten dat je weinig kwaaltjes hebt! Ik heb er ook weer een nieuw kwaaltje bij... Prikkelende tepels lijkt het wel. Lijkt net of er de hele dag brandnetels in mn bh zitten... Maar toch jeukt t ook wel weer.... Heel raar. Die kliertjes van Montgomery worden ook steeds beter zichtbaar.... Maar dat prikkelende is heel vervelend... Meer meiden dit hebben?
beesie, dat prikkende gevoel herken ik, het prikt, jeukt, lastig te omschrijven. wat helpt is een koud nat wattenschijfje erop houden een paar minuten en dan heb ik er op dat moment geen last meer van maar soms ook gewoon in de supermarkt ineens en dan moet je er gewoon aanzitten eigenlijk want het gevoel is zoooo vervelend
Goedemorgen dames! Jeetje heb dit topic helemaal gemist! En wat hebben jullie al veel geschreven! Eens kijken of ik er een beetje in kan rollen Ik ben uitgerekend op 12 maart 2012 van mn eerste kindje! Vind het allemaal super spannend. Ben zwanger geraakt door middel van clomid in mn eerste rond. Wat een geluk! Heb vorig jaar een miskraam gehad met 10 weken en 5 dagen en gelukkig ben ik daar nu overheen want jemig wat was dat spannend.. Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook graag elke dag even wil gluren
@Zebra: idd, ook middenin de winkel ofzo. Je moet er idd dan ff aan zitten! Heel vervelend! Waar zou dat toch door komen? @Trijntje: welkom op dit forum! En blij dat je idd die 10 weken voorbij bent! Blijft voor jou toch een spannende tijd!
@ Trijntje, welkom in de club en gefeliciteerd met je zwangerschap! Gelukkig is voor jou die spannende tijd voorbij. Lekker proberen te gaan genieten nu @ Leske, ik snap je onzekerheid hoor. Hier ook onzeker maar ga met de dag meer genieten. Krijg er steeds meer vertrouwen in. Morgen ben ik dan ook alweer 11 weken, oftewel dan ga ik de 12e zwangerschapsweek in! En vanaf dan géén gepieker meer voor mij @ Beesie: ik heb dat prikkelende gevoel wel gehad maar heb ik nu niet meer. Maar was wel heel vervelend! En misschien een hele domme vraag maar wat zijn de kliertjes van Montgomery? En mooie babykamer ook hoor! Hebben jullie het kamertje dan al klaar om de meubeltjes neer te zetten? Wij nog laaaaaang niet! Kan het zijn dat ik al last van nesteldrang heb? Ik ben helemaal geen goede huisvrouw maar gisteren stond ik ineens op van de bank en móest ik echt de was gaan doen. Er lagen nog zo'n 8 wassen te wachten op me en ineens vond ik dat ik dat klaar moest hebben. Dus nu hoef ik er nog maar 2 hahaha. Manlief snapte er niks van maar ik had een geldige reden vond ik zelf: Ik wil dat mijn kind leert netjes om te gaan met zijn/haar spulletjes en dat lukt niet als papa en mama zomaar altijd alles laten slingeren en vies laten worden. Ik ga zo ook de keuken uitsoppen en heb er gewoon zin in :S Nouja, ik klaag niet hoor, dit kwaaltje vind ik ergens wel prettig! Huishouden is flink versloft sinds een aantal maanden en hopelijk ben ik straks weer helemaal bij
wij hebben het kamertje ook al bijna in elkaar staan nog een paar dingetjes en dan staan de meubeltjes in ieder geval erg op tijd maar het is zo leuk verder alle aankleding en schilderijtjes,lampjes etc dat nog allemaal niet. echt alleen de muren gedaan en meubeltjes. voorlopig genoeg
@Eveline: Nee wij hebben het kamertje nog niet klaar hoor. We zijn nu nog bezig om hem leeg te halen... De kliertjes van Montgomery zijn kleine bultjes op je tepels die ineens verschijnen. Het ziet er een beetje uit als kippenvel....
Ja ik ook wel in een beetje maar tijdens je zwangerschap word t nog duidelijker en zijn ze vaak wat witter van kleur... Maar dat komt meestal pas na de 3 maanden heb ik begrepen....
@La femme. Bah wat een spanning, ook ik denk aan je hoor! Hoe gaan jullie nu verder? Meer onderzoeken doen? @Guusje. Ook niet zo breed dus. Wij kunnen hier ook wel veel lenen (ook qua babyspul), gelukkig maar! Qua kleren zal ik straks wat meer rondvragen, mensen weten het nu nog niet haha. 14 weken klinkt goed he! Al dik over de 3 maanden . Succes met de afspraak bij de vk en met shoppen!! @Seth. Dat klinkt als erg leuk! Ik houd wel van informeel, dat was ons moment bij het gemeentehuis ook. Heerlijk! Feestje ook een dag later gedaan (en de kerk). Veel plezier op je verjaardag haha, dubbelop! @Eveline. Ik droom idd ook zoveel en soms heel raar. Schijnt erbij te horen (dus ik zou het juist als een goed teken zien ). Wat apart! Misschien dat hij het voelt ofzo? Ik heb het ook weleens bij iemand gehad dat ik gewoon wist hij zij zwanger was en dat was ze ook nog maar net... Hier nog geen last van nesteldrang, zou best wel es mogen haha. @Zebra. Hoe was je echo?? Ik zie de foto, super zeg! @Salapio. Haha, is het verder al wel bekend? Of was het echt wel even schrikken dat die leerling het zag? @Leske. Jeetje, een hersenschudding! Maar echt even rustig aan doen hoor! Kwaaltjes horen ook wel wat te verdwijnen na 13 weken hoor! Don't worry! @Rens. Gyns zijn helaas altijd wat anders van vk's. Ik ben nu 13 weken en gisteren is bij de vk wel het hele beebje idd gemeten... Ook heeft de vk zelf gezocht naar het hartje, maar we konden niks horen (was verstopt). Hartje gelukkig wel gezien bij de echo. @Beesie. Ik heb ook s, maar ben ook erg klein, dus broeken zijn me altijd te lang... Gisteren een spijkerbroek gekocht, gelukkig gaat mijn moeder hem korter maken voor me. Mooie babykamer zeg!!! @Trijntje. Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! Hier was de echo super! Ff geen foto van de hand, maar beebje was heerlijk actief aan het bewegen. Hartje gezien en alles is goed gelukkig. En het is er maar 1 haha. Twee dagen officieel vooruit gezet, was 6 maart is nu 4 maart, maar daar ging ik ook al vanuit en zag dat dat op de website al goed stond. Volgende afspraak is 27 september. Gewone reguliere vk-afspraak. Mijn moeder was helemaal overdonderd en emotioneel. Net nog tegen familie gezegd dat ze dacht dat er bij ons niet meer 1 bij zou komen haha. Zo leuk! Ben zo blij dat ik er nu met haar over kan praten. Manlief is vandaag onverwacht vrij, dus ga gauw aan de koffie met hem, heerlijk buiten in het zonnetje. Fijne dag allemaal!
@ Hanna mon; Leuk dat je moeder het zo leuk vond! Foto zien we later wel! Nu lekker genieten van het weertje met je vent en het goede weer! @ Eveline; bizar dat die cliënt dat zo goed aanvoelt! Hihi! @ Lekse; jeetje meid toch nog een hersenschudding! Kijk je uit voortaan! Juist fijn meid dat de klachtjes weg zijn, je HCG level wordt nu ook minder dus dat verklaart een hoop. De kans dat het nu nog fout gaat is zo klein, dus lekker genieten! En voor je het weet is het de 21ste! @ Seth van harte gefeliciteerd met je huwelijk! En veel plezier zaterdag! @ veronique; welkom back meid, we hebben inmiddels een site, sta je nog niet op, als je dit wilt moet je even het onderstaande lijstje aanvullen. Geld ook voor andere dames die op de site willen Naam: Uitgerekende datum Leeftijd: MvM: ja of nee Ziekenhuis of thuis bevallen: BV/KV: Wat denk wordt het een jongen of meisje? En papa?: Heb je nog afspraken bij verloskundige: Vertel kort wat over jezelf: @ Zebra; mooie foto van de beeb! Hij/zij is al goed gegroeid! @ Beesie; mooie kamer! Fijn dat jullie geslaagd zijn! Hier geen last van me tepels. Wel veel jeuk op mijn borsten zeg maar, ook erg irritant @ Trijntje; welkom meid, wat naar een mk met 10 wk, gelukkig ben nu dat termijn over! Hopelijk nu er lekker van genieten! @ Hartje horen; hier ook nog niet gehoord bij de VK, ik denk dat ze dat pas met ween week of 14 doen, daarvoor kan die te slecht te vinden zijn . Ego: Vanmorgen maar een bloed laten prikken Ging gelukkig snel. Hier ook bijna geen kwaaltjes meer, het enige kwaaltje waar ik echt een hekel aan heb is dat ik veel scheetjes moet laten, erg irritant! Verder ben ik wel een beetje saggerijnig, merk dat ik snel boos/ verdrietig / blij ben, ik weet niet goed of dit nu van de hormonen is of gewoon alles wat gebeurd is de laatste tijd Gister heb ik lekker de tuin meubels opgeknapt eb nu aan het bedenken wat ik vandaag voor iets nuttigs kan gaan doen!
Thanks voor jullie aamoedigingen!!! Komt ook wel goed hoor, wisselt een beetje met de dag, het gevoel. Beesie, hele leuke kamer yoh! Ohh, ik heb echt barstende hoofdpijn, ga maar weer plat. Sorry, niet gezellig, maar ja... Liefs...
@leske vooral naar je eigen lijf luisteren nu. En bij hoofdpijn lekker gaan liggen. Hopelijk knap je snel op @hartje. Wij hebben hem gehoord bij de nekplooiecho maar dat is dan ook een uitgebreidere echo. Wel supermooi geluid en tranentrekkertje @zebra en @hannamom Fijn dat de echo goed was. Altijd weer een geruststelling. @beesie Wauw mooie kamer!! Nu ga ik snel naar huis want moeten om half 4 in het ziekenhuis voor de 14-weken SEO-Echo
Ha Ladies, hier niet echt iets te melden voel me goed, beetje moe. Verder niks bijzonders eigenlijk.....
Heej meiden, Ja hoor, ik heb 'm weer, die prachtige (licht)bruine streep van navel tot schaambeen. Had ik bij Joosje ook. Weer een reden om me niet ongerust te maken.
O, ik ga straks ook eens kijken. Ik heb al wel weer een harige buik, haha! Had ik vorige keer ook. Later een hele duidelijke streep van boven naar beneden over mijn hele buik. Die streep heeft er nog ruim een jaar gezeten, en is eigenlijk net pas weg. Volgens mij kwam ie vorige keer ook wat later in de zwangerschap. Ik ben benieuwd!