Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Ja, heb ook meer haartjes op mijn buik. Niet echt een harige buik, maar wel links en rechts haartjes (ook rondom mijn tepels) die er anders niet zitten. Heb zelfs een paar weken geleden toen we naar het strand gingen een beetje geschoren, maar kreeg hele erge jeuk...

Doei! Leske

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Wow ik ben nog niet zo goed merk ik in het lezen (onthouden en antwoorden) :)

Even oefenen dus!

@zebra & @hannamom Fijn dat de echo goed was!!! Leuk!! Altijd een geruststelling ook weer.

Las ook iets over een babykamertje, en mooooi!!! Ik ben ook al aan het rondsnuffelen kan niet wachten!!

Gelukkig is mijn misselijkheid even gezakt (heb avonddienst tot 12u ook). Best vervelend als ik dan zo 24/7 misselijk ben! En die vermoeidheid :(

Even een vraagje, begint jullie buik al te groeien???? Ondanks dat mijn buik alleen maar opzet van mijn darmen merk ik verder nog helemaal niets. (wel dat ik per week ongeveer een halve kilo aan kom!)

3. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Grappig dat jullie vertellen over meer haar op je buik, het viel mij ook op, maar ik dacht dat ik me dat verbeelde, maar het is dus echt waar dat dit kan gebeuren!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @stephanie: mijn buik is al flink gegroeid (2e kindje) hihih. bij mijn 1e had ik zo een buik met 20 weken pas....
    aankomen doe ik nog niet:p zit inmiddels op -6,3 kilo :)

meiden hebben jullie de kleine al gevoeld?????
    ikke wel..... sommige verklaren me voor gek want dat kan niet zeggen ze....
    heb het bij mn vk nagevraagd en het kan wel degelijk omdat het mn 2e kindje is (1e voelde ik ook al met 13/14 weken) en ik nog maar 8 maanden geleden bevallen is is alles nog wat gevoeliger!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meer haar op mijn buik is me nu nog niet opgevallen, had er vorige keer wel last van haha trok ze er altijd uit:p
    de haartjes die er altijd zaten bleven zitten en de andere kon ik er gemakkelijk uittrekken.

6. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Naomi

Wauw, wat gaaf dat je het al voelt! Ik heb toen ik 6 weken was foto's gemaakt van mn buik, en vandaag weer. En je ziet wel verschil. Zo bijzonder!!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik probeer ook elke week een buikfoto te maken!! vind dat zooo gaaf om terug te kijken haha.

ik voel het nog niet elke dag hoor ahah heb het nu 2x gevoeld. veel zeggen er dat het mn darmen zijn maar dat weet ik absoluut zeker van niet. mijn darmen ken ik door en door.
    mijn baarmoeder komt ook al 2 vingers boven mijn schaambot uit dus het kan best!

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ja maar je hoort idd vaker dat je het bij de tweede meteen voelt! Zal voorlopig bij mij nog wel even duren! Moet overal sowieso nog aanwennen haha!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    de 1e voelde ik met 13/14 weken dus misschien jij ook wel ;)

maar meestal is het rond de 20 weken pas te voelen!

ik ga het eten opwarmen!

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    ik heb ook óveral meer haargroei hahaha echt zo'n kwaal waar ik níet blij mee ben. Had al veel haargroei namelijk en wordt nu alleen nog maar erger :(

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    oja, en soms voel ik wel iets van 'plop' in mijn buik. Maar ik ga er niet vanuit dat het de baby is, ben nog maar zo kort zwanger en is de eerste. Maar weet ook niet wat het anders is

12. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Eveline Jij bent net een paar daagjes voor mij uitgerekend. Eerste wondertje??

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik zit ook al met smart te wachten wanneer ik voor de eerste keer ons kleine wondertje mag voelen!!!!

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Leuk, meer meiden met een 'harige buik'. Gelukkig ben ik hartstikke blond, dus dat scheelt!

@Naomi: je bent inderdaad wel vroeg met beweging voelen, maar ik voelde het bij mijn eerste zwangerschap met 11w2d, en nu met (gecorrigeerd naar de huidige uitgerekende datum) 11 weken precies. Nog niet iedere dag, maar wel steeds vaker. Maar dat echte lekkere flinke bewegen van over een paar weken, ik kan niet wachten tot het zover is!

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ja de eerste inderdaad :D Voor jou ook?

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @anna: ja ik kijk er ook echt naar uit om dat lekker getrappel in mn buik weer te voelen :D

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ja :D geniet er nu al zo van! Heerlijk!

18. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hier voel ik de 1e ook met 13 weken en heb de kleine ook al gevoeld boven mijn schaambot heerlijk gevoel wat een geluksgevoel.
    Dus je verbeeld het je niet Groetjes fijn weekend

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb een voorliggende placenta vertelde de vk dus zou de beeb ook pas laat gaan voelen helaas waarschijnlijk.
    Met de angelsound moet ik ook echt even zoeken om het hartje te vinden en lukt ook niet altijd.

Haartjes op mn buik heb ik ook, zo vanaf mn navel naar beneden.

Leske ik heb ook geen kwaaltjes hoor! Heb besloten me er maar niet meer druk om te maken maar gewoon te gaan genieten.

20. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet het niet zeker, maar ik denk af en toe ook iets te voelen. Heel zachtjes dan wel, maar toch. Geen plopjes, maar meer iets dat langs de binnenkant van mijn onderbuik strijkt. Ik heb ook de indruk dat ik het steeds vaker en iets beter ga voelen, dus ik heb goede hoop dat het inderdaad de kleine is!

Deel Deze Pagina