Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @Eveline1986, wat leuk he om het iedereen te vertellen!! Zal best grappig geweest zijn ja die gezichten :p
    @roos1, ja merk dat "taboe"inderdaad ook wel een beetje. Je kan er met niemand echt over praten...de ene zegt dan...Ja halloooooo je bent zwanger en de andere ....sja ehh elk pondje komt door je mondje he, eigen schuld beter opletten :(. Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft. Ik hoop het ook inderdaad, maar zodra het echt een zwanger buikje gaat zijn zal dat vast ook wel goed komen denk ik :) bedankt voor je reactie!
    @Frenzy, ja gaat inderdaad wel snel en soms ook niet snel genoeg ;) ben erg benieuwd naar de aflevering vanavond...kijk er ontzettend naar uit!! Heb boulimia gehad, wel niet zo super ernstig (lees, niet zo lang) gelukkig maar blijft een moeilijk iets vind ik. Jammer dat de puzzel nog niet binnen is, gelukkig is dinsdag ook dichtbij :) maar snap dat het heel lastig is, zeker voor jou om het geheim te moeten houden nog. Enne qua kilo's, jij bent ook nog eens heel sportief he...mij is altijd verteld dat spieren zwaarder wegen dan vet en door paardrijden kweek je ook heel wat spiermassa. Maar kan me erg goed voorstellen dat je baalt, virtuele knuffel voor jou en geniet maar gewoon lekker van een avondje bank hangen. Nu voel je je misschien niet zo prettig maar morgen gaat het vast beter.
    @salapio, bedankt! Dat is inderdaad een goede opmerking die ik zeker ga proberen vast te houden!! Fijn dat je er zo van geniet :D Hopelijk was het bos leuk? Is altijd lekker even in de natuur! 12 kilo zou wel heel netjes zijn ja!
    @fropste, ja kan me voorstellen dat je zo op bent van de schoonmaak, doe je wel een beetje rustig aan!? Was het leuk met de visite, en leuke dingen ghad?
    @gabrielle, beterschap!
    @leske, bedankt voor je lieve reactie weer :) is inderdaad een mooie opmerking, probeer dat ook vast te houden nu! Mooi inderdaad, dat je vooral groenten en fruit eet nu dat gaat goed dan! :)
    @beesie, nog gefeliciteerd met je vader. veel plezier alvast morgen!
    @laura1981, doe dan maar lekker rustig aan, dan zal je dat even nodig hebben. Je lichaam is immers erg hard aan het werk! Ja een beetje raar ja, ze menen het vast niet zo rot maar is nu eenmaal gevoelig bij mij. Ze zijn ook meestal best snel in hun oordeel hoor eigenlijk, maar ja ben zelf ook niet bepaald perfect :p
    @mariska, welkom en jij ook gefeliciteerd :D had ik ook hoor zo rond de 10 weken ( en nog daarvoor en erna :p ) maar dat word bij mij al weer iets minder. Het lijkt me inderdaad slim om er aan toe te geven, je lichaam werkt erg hard en je hebt gewoon je rust ndoig! Ook al is het moeilijk omdat je normaal zo druk bent is het toch wel heel lekker om goed je rust te pakken...goed voor jou en je baby :D
    @zebra, snap dat je geschrokken bent ja!! Heb je al naar de VK gebeld of zo? Heb geen idee wat het zou kunnen zijn maar hopelijk is het niets, zal voor je duimen!!

Net weer op visite, lekker eten en jahoor...verschrikkelijke krampen...blegggghhh...diarree en zo elke 10 minuten naar de WC. Bah bah bah! Overigens werd ik door mijn schoonpapa dikke genoemd :p haha het lijkt wel of ik het op me af roep ofzo?? Pffft :( Ben 1 meter 63 en weeg 63,2 kilo...gelukkig kan ik er nu weer ietsje om lachen dankzij alle opbeurende berichtjes hier!
    Fijne zondagavond, ga lekker op de bank naar grenzeloos verliefd kijken :D

2. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Zebra,

Vervelend yoh (en dat is zacht uitgedrukt). Kun je niemand bellen? Wij kunnen 24 uur per dag de afdeling verloskunde in het zkh bellen. Heb ik ook gedaan toen ik gevallen ben maandag, om 7.00 's ochtends. Misschien kunnen ze je gerust stellen? Succes meid, ik duim voor je!

Liefs, Leske

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zebra, waarschijnlijk is het niets, maar ik zou voor je eigen geruststelling toch even de verlos bellen :)

All, fijne avond!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    thanks meiden dat jullie zo meeleven, vk gebelt,
    en mag morgen tussen 8 en 8.15 terug bellen , krijg ik morgen nog een echo. tenzij het meer word vanavond dan direct even bellen

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Mariska: welkom hier op het forum! En ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben inderdaad ook heel erg moe! Vaak slaap ik smiddags lekker 2 uurtjes en dan kan ik het beter volhouden...

@Zebra: spannend hoor meis! Fijn dat je morgen meteen langs kan komen voor een echo! Hoop dat ze je gerust kunnen stellen met een hele mooie echo van jullie wondertje! Ik duim voor je!

Ik heb morgen om 16.15 weer een afspraak bij de verloskundige. Hopelijk krijg ik dan weer een schitterende hartslag te horen!

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mariska; zet straks je gegevens op de site, je rijd ook paard begrijp ik? Leuk!

@ Zebra; zekker schrikken meid, maar kan gewoon een gesprongen adertje zijn, fijn dat je mrg terecht kan, al is het alleen voor de geruststelling!

@ Guusje; thx meid! Maar in jouw album staat een foto van jou van het trouwen toch? Echt een pracht foto en je ziet er prachtig uit, maar ken je angst... En zeker als je een eetstoornis hebt gehad blijft het altijd spannend! Je schoonpa zij het wel met een knipoog neem ik aan? Nogmaals ik vind je er prachtig uitziet!

@ Beesie veel plezier mrg en tuurlijk ga je mrg het hartje weer even horen!

Ik heb toen straks nog even naar de beeb geluisterd, ver weg hoorde ik hem weer tikken... Zit nu lekker Ice age te kijken...

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje, heb ook even naar je foto in je album gekeken. Knapperd dat je bent!!! :) Niet bezorgd zijn hoor, je ziet er geweldig uit. En dat het nu allemaal wat ronder wordt, is niet meer dan normaal. ;)

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    He bah zebra, dat is schrikken!
    Ik ben net thuis van werk, liep wat uit. Ik stond met een invaller en ik moest helaas nog wat overnemen voor ik naar huis kon. Ach, dat soort dingen zijn niet te voorkomen in dit werk. En gelukkig morgen vrij dus dan extra rustig aan doen!

Was nog vergeten te vertellen: gisteren vertelde ik dus dat ik zwanger was. En ik vertelde erbij dat we er rekening mee hadden gehouden dat het een jaar kon duren eer we zwanger zouden zijn maar dat het direct raak was. De moeder van een vriendin van mij zei: 'Dan wil dit kindje dus wel heel graag bij jullie wonen zeg!' En dat raakte mij zo erg! Ik stond gelijk heel hard te huilen. Vond het zo mooi gezegd!

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Leske: ben het helemaal met je eens. Guusje, je bent een hartstikke knappe meid! Probeer je niks aan te trekken van die vervelende opmerkingen! Je ziet er super uit! Lekker genieten van dat kleine wondertje in je buik!!!!

Slaap lekker iedereen!!!

Liefs,
    beesie

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Dames, hier niet goed! Net wakker geworden met een plasje vocht/bloed in het matras. Ik liep naar de wc toe, een hele plas bloed en voelde dat er iets uitkwam, iets groters dan gewoon bloed of slijm zeg maar. Heb nog met een plastic zak in de wc gevoeld maar niks meer te vinden. Net de hap gebeld, van hun moet ik om 8.00 uur / 08.30 uur terugbellen naar de gyn voor een echo... Pfff!

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Rens: oh meis wat spannend zeg! Ik duim zo voor je dat er toch niks aan de hand is! Hou je ons op de hoogte? Ik denk aan je!!!!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    He bah Rens wat naar en spannend weer.. Hopelijk blijkt alles gewoon goed straks op de echo! Heb je nu nog bloedverlies?
    Zebra voor jou ook schrikken, jij ook succes vandaag!

Ik heb beroerd geslapen, pfff. Kon geen fijne houding vinden, dan had ik weer last van mn rug, dan van mn liezen, dan kramp in mn benen haha.

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Eveline; wat een mooie opmerking! zeker een tranentrekker...

@ Rens; jeetje wat schrikken, je mag zo terecht gelukkig, ben benieuwd meis... Pfff wat zul je nu in spanning zitten. Ik kan vanmiddag pas lezen, maar duim voor het beste meid! Het vruchtje is nu al wel een stuk groter, dat ,moet je gelijk terug kunnen vinden.... Knuffel meis en ik hoop dat ik vanmiddag gewoon goed nieuws lees!!!!!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Rens wat schrikken, jij dus ook straks bellen voor een echo.
    Ik ook maar hier sinds vannacht geen bloedverlies meer, maar wil toch een echo voor mijn gemoedsrust

sterkte rens, hopelijk is alles goed!

15. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Wat een lange minuten zeg... Als je moet wachten totdat je kunt bellen! Was heel hectisch en raar vanmorgen. Ik werd wakker en voelde nat... Ik dacht: toch niet in bed geplast? Dus ik schrik eigelijk op en schijn mijn lampje erop, vocht met rood... K*T!!! Ik naar de wc, vriendlief erachteraan (gelukkig hebben we vakantie) en daar doe ik mijn boxer uit en ga op de wc zitten... Best veel helderrood bloed. En opeens (kan het niet uitleggen, maar denk dat vrouwen het wel voelen) kwam er iets uit. En voordat ik er erg in kon hebben was het eruit... Kon het niet tegenhouden ofzo, deed ook geen pijn. Toen direct met die zak gevoeld maar niks meer te bekennen...

Weet niet wat ik aanmoet hiermee, hoop alleen maar dat ik HEEEEEEEEEEEEL snel terecht kan in het zh hiermee. Dit is iets om gek van te worden!

16. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    @ Zebra: jij ook alvast heel veel succes, door alle paniek hier vergeten te schrijven. Hopelijk is bij jou alles in orde...

@ Rest: dankjewel voor jullie lieve reacties. Hoop op het beste (maar vrees het ergste...)

17. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve Rens,

Oh wat moet dit idd een vreselijk gevoel zijn voor je! Over 10 minuten kan je bellen! Hoop zoooo voor je dat je een prachtige echo krijgt en dat dit gewoon loos alarm was! gatver, ik zit hier gewoon met tranen in mn ogen! Sterkte meis! dikke knuff!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tjee rens dat is wel echt schrikken zeker als je iets voelt!
    heb je al kunnen bellen ?
    hier nog niet, schijnt druk te zijn steeds in gesprek
    irritant!

19. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heb net gebeld, is pas vanaf 8.30 uur bereikbaar... Dus nog een half uurtje wachten!! En dan maar eens kijken of ik snel terecht kan. Dadelijk zeggen ze: ja kom vanmiddag om 16.00 uur maar langs... Dat doe ik dus echt niet, of is dat normaal dat je daar zo lang op moet wachten?

20. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4240 Leske, 5 sep 2011
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
    Tjee Rens, veel succes meid!

Gaat niet helemaal lekker hier. Ik had vannacht ook wat bloedverlies bij het plassen... :( Nog niet eerder gehad, ook tijdens de vorige zwangerschap niet. Dus toch maar even de verloskamers gebeld hier in het zkh, heb om 09.30 uur een echo. Hoop dat alles goed is, maar maak me gelukkig niet zo heel veel zorgen!

Rens & Zebra, toi, toi, toi! Laten we hopen dat we straks allemaal goed nieuws hebben. :)

Liefs, Leske

Deel Deze Pagina