Jeetje dames, wat een hectiek! Ben heel blij dat er iig al 2 keer goed nieuws is gekomen! Ik hoop dat we snel iets van Rens horen....
Fijn dat alles goed was Leske! En wat leuk dat je al een rondleiding hebt gekregen door de verloskamers. Wat een fijne gedachte dat de papa's daar ook mogen blijven slapen als jij en de kleine een nachtje moeten blijven! Het lijkt me voor de papa's zo vreemd als je partner net bevallen is en je moet weer naar huis zonder mama en zonder kind om dan thuis alleen het bed in te kruipen... Nu nog duimen voor Rens!
Leske en zebra wat fijn dat jullie echo goed was!! Nu weer verder genieten. Ik hoop dat rens ook met goed nieuws komt.
fijn dat bij zebra en leske alles goed is!! wat een opluchting!! Lees ff snel van werk mee, maar wilde even Rens nog even heel veel sterkte wensen. Duim voor je en hou het forum in de gaten, wat onzettend eng zeg!! Bedankt nog voor de lieve reacties op mijn foto!!
@Leske: wat een goed nieuws meis!!! ben zooo blij voor je! Maar t is idd zo, beter 1x te veel bellen dan 1x te weinig! @Eveline: Rens kon om 11.00 terecht maar ze zou daarna direct nog even door naar haar moeder en zusje. Dus vandaar dat ze nog niks heeft gestuurd. Ben wel erg benieuwd! Hoop zo dat ook zij goed nieuws gekregen heeft!!!!
Dank jullie wel lieve meiden!!! Ben ook zo blij, zit meteen weer op een hele grote wolk, heerlijk! Het is toch even schrikken... Uk was ook zo gegroeid, hoofdje al heel goed zichtbaar en de 2 hersenhelften gezien. Mooi. Hoop ook zo dat Rens goed nieuws heeft, dan zou het alsnog een mooie dag zijn voor ons, maart mama's. Liefs, Leske
Hoi Hoi, Wat fijn om te horen dat het goed gaat met de 2 kleintjes van Zebra en Leske. Nu hopen voor Rens dat het ook allemaal in orde is we blijven duimen en hopen dat het allemaal meevalt. Dacht echt net wat veel verhaaltjes maar had dit niet verwacht al die nare berichtjes. Ik hou het in de gaten hoe het afloopt met Rens. Gr Mariska
@Leske Wat fijn. Nu Rens nog blijven duimen hier Sterkt mij dan ook wel weer hoor dat ik niet de enige ben. Niet dat ik jullie dit gun hoor want onzekerheid blijft hierdoor wel. Maar zo nu wel blijkt komt het inderdaad dus wel vaker voor
Ja Foxy, volgens de arts van vanochtend komt het best vaak voor, en is het meestal erg onschuldig. Maar hij zei wel, het is niet zoals het hoort dus je moet wel aan de bel trekken. Goed dat we dat ook allemaal doen/gedaan hebben. Doeg!
Het is niet bij te houden hier, maar ja... Er zijn ook zo veel Maart mama's dus genoeg te kletsen. Bij de Februari Mama's hadden ze het opgesplitst de eerste helft en de 2e helft van februari. Maar das ook niet leuk om nog te doen als je al zoveel mensen hebt leren kennen. Ik doe mijn best maar kan het niet allemaal bijbenen, dus kom zo nu en dan weer een keertje blieken, en sorry... maar vaak ook ego berichtjes te plaatsen om het even van me af te schrijven... Heb me ook een weekje erg negatief gevoelt over alles, flinke hyper-aanvallen en veel gehuild. Uitbarstingen echt een hormonenbom dus. Zoveel twijfels, nog steeds... Ik hoopte na de 12 weken wat meer te kunnen genieten van de zwangerschap, vooral na de laatste echo waarin alles eigenlijk goed was, ben ik nog steeds niet helemaal overtuigt dat alles goed zal blijven gaan. Nu streef ik naar de 20 weken echo, hopelijk dat ik me dan wat rustiger voel in mijn lijf en eindelijk kan genieten, en hopelijk dat alles goed is natuurlijk! Ik voel me ook zo schuldig naar de baby in de buik dat ik me zo druk maak, en nog steeds twijfels heb of ik er goed aan doe dit kindje op de wereld te zetten terwijl we er eigenlijk financieel niet breed bij zitten, daar durf ik ook haast niet over te praten... Want ik hoor toch op die roze wolk te zitten!! En naar de 2 meisjes die ik al heb, ik ben zo snel boos, en nog steeds ZOO moe. Dus kleine dutjes probeer ik te doen, maar het valt niet mee, de oudste wil geen dutjes meer. Dus ook zielig voor hun met zo'n mopperende mama die altijd maar moe is, jee wat voel ik me een slechte mama op het moment, naar alle 3 de kids. Het huishouden heb ik al even laten sloffen, manlief doet het nu terwijl die al 40 uur werkt, super lief. Ik ben wel blij als ik zelf weer op en top ben, wat lekkerder in mijn vel. Want ik lees in elk boek dat je je in het 2e gedeelte van de zwangerschap erg goed gaat voelen. Dat dit de toptijd hoort te zijn in de zwangerschap. Ik hoop dat dit snel gaat gebeuren, ik moet me niet zo druk maken en wat meer genieten. Maar het valt tot nu toe nog niet mee.... Knuffels voor iedereen, hopelijk voelt de rest zich wat beter als ik.
Dames, het wordt toch nog een mooie maart-mama-dag! Ook bij mij was alles in orde... (zebra & leske, super dat het bij jullie ook in orde was). Had een hele lieve gyn. Heb een inwendige echo gehad, een uitwendige en ze heeft met de eendenbek gekeken. Het scheelt dat ik wat dat betreft wel wat gewend ben Het kleintje spartelde en zwom als een dolle rond, de gyn kon hem/haar maar moeilijk te zien krijgen. Wel hebben we een mooi hartje gezien (en ook een klein beetje gehoord, maar omdat hij/zij zo druk was, ging het niet al te makkelijk). Poeeeeh wat een opluchting zeg. Bij mij was het trouwens de placenta die voor de ingang lag (hoogstwaarschijnlijk). Ze vroeg of we gemeenschap hadden gehad, maar is niet zo. Hoogstwaarschijnlijk is dat de reden. Als het erger wordt of als ik het niet vertrouw of weer bloedt, moet ik terugkomen. Dankjewel allemaal superlieve meiden! Dit forum heeft mij er vanmorgen echt doorheen gesleept. En ook jullie reacties toen ik weg was... Doet me echt goed! Dikke knuff voor jullie allemaal!
fijn rens! bij jou dus ook de placenta, door het oprekken wat losgelaten ofzo, hier waarschijnlijk ook maar kon allemaal geen kwaad
Jeeeej Rens, wat ben ik blij dat je goed nieuws mee terug brengt zeg! Alledrie goed nieuws, wat een mooie dag!
poeh, wat een opluchting Rens!! Erg fijn om te lezen, en dan ook nog eens goed nieuws van Leske en Zebra...heerlijk, en nou zou volhouden hopelijk!! Mooie dag gewenst allemaal, kan nu niet meer stuk toch ...