He meid, Wat eng en onzeker! Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel meteen dacht aan die obstipatie die je al beschreef, zou echt heel goed daar van kunnen komen. Maar wij weten natuulijk allebei (beide mk gehad) dat ik je daar niet mee gerust stel. Ik hoop dan ook dat het bloeden bij jou snel stopt en bij mij het bruinrood geen bloed wordt. Vind het wel schrikken hoeveel van de maart mama's vandaag bruin en/of bloed hebben.
Jeetje wat veel meiden met bloedverlies. Hopen dat het te maken heeft met de innesteling. Ik ga voor iedereen duimen.
Valt me inderdaad op dat er nog meer zijn met bloedverlies, leef ook met jullie mee.... hoop dat het bij iedereen goed komt en dat er verder niks aan de hand is Ik durf in elk geval nog geen afspraak te maken met de vk eerst maar even afwachten
ik ben er ook helemaal van in shock.. zit net zoon heel verhaal te typen over hoe het met me gaat vandaag en me buikfotos te posten en dan direct daarna dit ineens.. weet echt even niet wat ik ervan moet denken.. en inderdaad y30 me verstand zegt nog even van kan door me wc bezoekjes komen maar me gevoel schiet meteen weer in miskraam stand.. ik zag de horrormiskraam alweer voor me van de vorige keer.. toen ging het goed heftig gevolgd door spoedopname enz.. heb dit direct maar voorgelegd aan de vk die zei dat het nu niet zo heftig hoeft te zijn omdat ik natuurlijk veel minder ver ben dan de vorige keer.. op dit termijn zijn eigenlijk nooit curretages nodig en is de pijn vergelijkbaar met ongipijn ipv een heuse bevalling zoals de vorige keer. daar zat ik dan dapper in me positiebroek weer voor het eerst.. heb hem direct weggegooid stom ding! ik bloed wel heftig want me maandverbandje is alweer helemaal rood in een kwartier tijd maar nog steeds geen stolsels alleen helderrood bloed.
Een dikke knuf voor alle meiden met bloedverlies hier! Mn duimen draaien op volle toeren.. Ik heb bruinverlies gehad van 6 dpo tot 2 dgn na NOD, en ineens was het weg. Was echt alleen af en toe bruin met afvegen, verder niet. De gyn zei dat het waarschijnlijk van een innesteling was of oud bloed wat nog uit de baarmoeder moest.
ja bah wat veel meiden toch met bloed of bruin verlies!~iedereen een dikke knuffel hoor! en hopen dat het niets is!! het hoeft ook vaak niets te betekenen en dat zal het bij veel van ons ook niet doen! hier zakt de ongibuikpijn die ik de hele dag had ineens af nu.. wel een maandverband vol rood. ben benieuwd of het doorzet of niet.
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje 2 maart deesjedees - 1e kindje Sasjuh83 - 1e Lette - 1e kindje Happymom - 2e kindje mr1638 - 1e kindje 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - 4 maart koetjekuuk - 2e kindje (BAM) Tara86 2e kindje Lau85 - 1e kindje Hanna Mom -2e kindje MupKUH - 2e kindje Natas76 - 1ste kindje 5 maart Foxy74 - 1e kindje 6 maart Anna27 - 2e kindje Cherryon-2e kindje Y30 -1e kindje 7 maart Kallie - 1ste kindje Roos - 1ste kindje Rens - 1ste kindje 8 maart Aloha - 1e kindje Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje 10 maart Pompeloesje - 2e kindje Jael - 2e kindje Sadas - 1e kindje 11 maart 12 maart lautjuh85 - 2e kindje 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje Missy88 - 1e kindje 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 31 zwangere meiden Afsprakenlijst JULI 4 juli bloempjuh23 1e echo 5 juli Kally info en start MvM 7 juli Aloha 1e echo (wil misschien nog niet) 8 juli Sasjuh83 - afspraak MvM 13 juli Foxy74 1e echo en VK 14 juli Sasjuh83 1e echo Gyn 15 juli deesjedees 1e echo MupKUH 1e echo en Gyn 17 juli Kallie intake VK 18 juli Rens 1e afspraak en 1e echo gyn Pompeloesje 1e echo 19 juli Lau85 1e echo Anna27 1e echo 20 juli Deesjedees - VK Eva1983 - VK 21 juli Cherryon 1e echo 25 juli Lette - 1e echo Gyn Happymom - verloskundige Natas76 - VK Sjorsjette 1e echo gyn 26 juli Tara86 1e echo 28 juli koetjekuuk 1e echo Gyn 29 juli Eva1983 - 1e echo AUGUSTUS 1 augustus Cherryon intake VK 2 augustus Tara86 intake VK Lau85 vk Roos 1e echo 5 augustus Pompeloesje - echo 16 augustus Hanna Mom 1e echo en VK
Jeetje meiden, wat veel meiden die in onzekerheid zitten door bloedverlies Duimen draaien hier voor jullie. Hier gaat het goed. Vandaag afspraak voor de intake bij de VK gemaakt en voor de 1e echo. Spannend, het wordt nu 'echt' Ik heb wel last van het MOE zijn Het komt echt met vlagen. Ene moment voel ik me fit, het andere moment kan ik zo in slaap vallen. Ook merk ik dat ik erg duizelig wordt bij te snel opstaan. Steekjes in de onderbuik en borsten zijn er ook, maar niet erg hinderlijk ofzo. En nog steeds aan het dubben hoe en wanneer het te vertellen aan mijn ouders en familie en mijn zoontje
Nou dames, heb weer even bijgelezen. Jullie kletsen veel te veel om bij te houden als ik een dag werken ben Maar bij vele dames niet zo'n fijn nieuws. Hoop dat het allemaal dingetjes zijn die erbij horen en dat het bloeden heel snel stopt en de kleintjes lekker door kunnen groeien. Ik duim voor jullie! Behalve enorm pijnlijke borsten, krampen en weinig eetlust heb ik ook wat last van een opgeblazen gevoel. Kan ook echt geen riem meer om want dat zit echt niet lekker in mijn buik. Weet iemand trouwens een leuke site/winkel waar ze leuke (en niet al te dure) positiekleren hebben? Wil toch wel een broek in huis hebben voor het geval ik over een aantal weken mijn eigen broeken niet meer dichtkrijg
Hier nog eentje trouwens die aan het denken is wanneer we het het beste kunnen vertellen... Tot 3 maanden wachten is niks voor mij, dat hou ik niet vol haha. Ik denk met een week of 10, vind ik wel een mooi iets. En denk dat ik het dan ook dat weekend ergens aan de rest vertel. Of wat denken/doen jullie?
Ik had inderdaad ook een week of 10 in mijn hoofd genomen. Maar sinds ik aan het bloeden ben eerst maar zien dat ik dat ga halen...
Hier totaal nog geen kwaaltjes of tekenen van zwangerschap! Heb besloten te proberen me er niet druk om te maken, niet iedereen zal wel even veel kwaaltjes krijgen. Merk af en toe wel dat ik duizelig ben even als ik opsta, weet niet of dat er wat mee te maken heeft. En volgens vriendlief zijn mijn borsten gegroeid en heb ik 's avonds een opgezette buik, maar zie dat zelf eigenlijk niet echt, ben ook niet de slankste Wij hopen het eind volgende week aan de ouders te kunnen vertellen bij een goede echo, rest van de vrienden en familie wachten we tot 10 weken ofzo.
@Aloha, dat is schrikken. Hopelijk valt het mee! @hier: ik heb vanmorgen met de VK gebeld en ik mag gelukkig donderdag al voor een echo. Dan weet ik hoe ver het allemaal is en of het goed zit. Ik heb mijn beste vriendin en zusje en zwager al verteld dat ik zwanger ben. Mijn zusje zie ik niet zo vaak (woont ver weg) en dit was zo bizar. Op mijn werk weet mijn regie het, ik viel vanmorgen bijna flauw. Trok helemaal bleek weg. Wat is dat toch een takke gevoel. Had ik bij de andere twee ook, zo'n lage bloeddruk. Bijna moest ik het nog aan een andere collega vertellen. Ik moest op haar patient passen, zij was met pauze, en er moest een rontgenfoto gemaakt worden. En ja daar mag ik niet bij assisteren nu. Maar gelukkig was ze optijd terug. Het begint steeds meer te bezinken. (dat moet ook wel met die vreselijke misselijkheid :x) En ik word gelukkig wat blijer met alles
hoe gaat het met het bloedverlies dames? hopelijk blijft alles mooi weg! ik duim igg! @pip rustig aan hoor met die lage bleoddruk! @rens er wordt veel gekletst ja @vertellen:denk ook rond de 10 weken maar aan men buik te zien zal ik het misschien vroeger moeten vertellen. Misschien na de echo als die goed is! Bekijk bijlage 164423 buikje vrijdag genomen
@pipelina t zeurende gevoel is weer wat terug maar het bloed niet zo veel meer als vanmorgen. T is alleen wel redelijk helder rood hoop dat het vannacht afzakt en dat het morgen weer over is. Hoop dat beeb blijft zitten. Dat is ook zo ongeveer het enige waar ik al de hele dag aan kan denken...
@pompeloesje zo wat een mooi buikje al! Hier alleen een heel klein beetje dikker vanaf onder mijn navel naar beneden maar maak me nu meer druk over t feit of het wel verder gaat lopen zoals het hoort... (stiekem wel een beetje jaloers op iedereen waarbij het wel verloopt zoals het hoort)
begrijp die jaloersheid wel hoor! Als ik ga spieken bij de januari mama's voel ik soms ook wel steekjes...had nu ook 10 weken geweest... probeer te genieten!