Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zo wij hebben de kinderwagen binnen! Hebben er 2ehands 1 gekocht, en het zag er allemaal nog super uit. Helemaal compleet met voetenzakken, regenhoezen, parasol, autostoeltje enz. en we kregen er ook nog een voedingskussen bij want die lag toch maar in de weg. Helemaal super!

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Sasjuh wat voor één heb je er? En foto!! :D Echt erg wij hebben de kinderwagen ook gewoon al staan! ;)

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Waaauw!! Gave kleuren zeg!! En wat heb je er veel bij zeg!!

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja helemaal compleet, alles erbij gekregen. Mooi koopje voor 250 euro toch ;)

Ga nu weer verder klussen op ons kamertje, heerlijk!

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zeker weten! Wij zijn voor de Bugaboo Cameleon gegaan, maar die kinderwagens zijn zeker aan de prijs! Schrok me rot haha. Maar is zeker een mooi koopje! Succes met klussen!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Die zijn ook mooi! Welke kleur hebben jullie genomen?

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
  8. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    Woww wat een heftige verhalen staan erbij van de laatste dagen. ben weer helemaal bij met lezen.

Heb ook afgelopen donderdag uitslag bloed gehad: HBwaarde was 8,2!! bloedgroep A positief maar ook het rhesus c negatief. moet hiervoor in week 27 ook opnieuw bloed voor laten prikken hoe het dan is.

@weer Gisteren enorm slecht hier. eerst half uur flitsen en onweer en daarna kwamnde hagelstenen uit de lucht vallen. conclusie mijn auto zit onder de deuken :(:(:(. Bij de meeste mensen hier zijn alle auto's nu vol met deuken.

Bijna bij de 12 weken grens, voelt ook zo fijn. afgelopen vrijdag ook op mijn werk verteld, heerlijk gevoel dat ze het daar nu ook weten.

Nou meiden nog een fijne zondag verder!

9. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @sasjuh, wat een gave kinderwagen. Gelwedige kleuren!!

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Dames, ik kan gisteren en vandaag weer niks binnenhouden... Word er helemaal gek van. Iemand nog tips/ideetjes/etc? Wil alleen maar op de bank liggen en lezen/tv kijken. Dit is niet meer grappig zo...

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rens wat balen zeg! Ik zou me er gewoon aan toegeven, dus als jij op de bank/bed wil liggen omdat je je dan het fijnste voelt zou ik dat doen! En proberen te blijven drinken, kleine beetjes zodat je wel vocht binnenkrijgt. Cola al geprobeerd?

12. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Jeetje Rens wat vervelend, en beschuit met muisjes? Het anijs in muisjes moet tegen de misselijkheid en zuur werken. En crackers?

Pff lijkt me zo vervelend om te spugen, ik heb alleen tot vervelends aan toe verschrikkelijke misselijkheid maar kan wel eten en vaak zakt het dan.

Sterkte ermee!!

13. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    Wel blijven eten, al zijn het maar kleine beetjes maar bij mij werd het alleen maar erger als ik niks in mijn maag had. Maar had toen ook nergens zin in maar cola en droge crackers hielpen er wel tegen. En gewoon eten waar je wel zin in hebt, ookal is het slecht.

In de begin weken was ik ook zo beroerd en wou ook alleen maar liggen en niks doen dus ken het en heb me er toen aan toegegeven en dat hielp wel...

14. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Dankjewel dames... Het probleem is, álles komt eruit. Van cola tot sinaasappelsap tot water... Van crackers, tot appels, tot gezonde maaltijden tot een vette hap. Kan al heel lang weinig meer eten, dus eet sowieso alleen nog maar wat ik weet dat blijft zitten. Maar ook dat helpt nu niet meer... Dacht vorige week dat het eindelijk wat over was, maar helaas, deze week is het weer begonnen als nooit te voren.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik zou dan toch de huisarts bellen, als je echt helemaal niets binnen houdt, dit met het oog op uitdroging!
    Ik leef met je mee, je hebt niet bepaald een fijne zwangerschap tot nu toe!

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rens, wat klote zeg. Pff schiet ook niet op als alles eruit komt. Ik kan je nu ook niet geruststellen dat het met 13 weken vaak minder wordt... daar ben je al voorbij. Ik denk dat je nu echt een afspraak moet maken met de huisarts. Anders beland je in het ziekenhuis.

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasjuh wat een goede deal heb je kunnen sluiten. Alles compleet, zelfs voetenzakje voor de maxicosi!

18. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Ik moet dinsdag toch weer naar de gyn, dus dan kaart ik het daar wel weer aan (heb dit keer een andere). Het probleem is, als ik helemaal niks binnen kan houden, moet ik opgenomen worden en dat zie ik eigelijk ook niet echt zitten (ik weet dat ik aan het belang van mezelf en het kindje moet denken, maar evengoed). Dacht misschien heeft hier nog iemand tips ofzo, maja, is toch niks tegen te doen helaas.

Net wat Fristi gedronken, dacht daar zit iig veel suiker en zuivel in... Maar nee hoor, ook dát komt eruit. Ik ga nu een bouillonnetje proberen met een beschuitje erin. En als dat niet werkt dan duik ik mijn bed in want dan weet ik het echt niet meer...

Sorry dames voor mn ego berichtjes! Iemand nog interesse in mijn kwaaltjes? Gratis en voor niets, krijgt er zelfs geld bij uit... Weet nog goed dat een aantal weken geleden sommige dames aan het zeggen waren dat ze graag kwaaltjes wouden hebben. Nou ik kan je zeggen, zou op dit moment een moord doen voor gewoon normaal kunnen eten en drinken...

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Misselijkheid: Jeetje Rens, dat is vervelend meid! Maar idd, wat de rest ook al zegt: ik zou anders ff een belletje plegen met de huisarts want anders droog je nog uit! Heb ik in t begin van mn zwangerschap ook gehad namelijk. Wat bij mij erg goed werkte tegen mn misselijkheid was cola en kroketten, haha. Ik weet dat t gek en smerig klinkt maar dat bleef er goed in!

Hmmm straks lekker wokken met mn ouders!

Deel Deze Pagina