Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

Ik kom ook weer even spieken.

2. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

En we krijgen een......................MEISJE

Mijn dochter helemaal blij want, die wou heel graag een zusje. Opa was aan het oppassen dus gebeld toen we daar weggingen. Gingen videobellen dus zei tegen haar je krijgt een zusje. Ze heeft nog nooit zo hard gegild, die was zo blij.

3. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    EnmvSenR: Ok, dus je word nu ineens een februari-mama!
    Wat leuk zeg! En mooi dat je wat voor loopt qua gewicht van die kleine enzo! Beter zo dan anders toch!? Maar wat is t??? Of houden jullie t voor je?

4. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed is met de kleine meid van harte en ook leuk dat je dochtertje het helemaal geweldig vind geniet van dit geluksgevoel!!

groetjes Chantal

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh lees net je berichtje pas! Je krijgt een meisje!!! Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    EmvSenR: wat leuk jullie krijgen een meisje!!! Haha wat grappig dat je dochter zo uitbundig reageert. Heerlijk. Ik ben ook heel benieuwd wat wij krijgen. Wij wachten tot de 20 weken echo. Voor geslachtsbepaling moet je betalen denk ik?

7. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

@Beesie, nee de vk heeft de datum op maart gezet. En het blijft nu wat voor te lopen maar, het word niet meer aangepast. Dit was natuurlijk een prechtecho. En eigenlijk hoop ik dat het in maart komt, mijn zoontje is namelijk ook in februari jarig en van hem was ik toen ook op 1 maart uitgerekend.

@ Cvermeulen en Beesie bedankt! :D

8. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Lautjuh, wij vonden het inderdaad ook erg grappig. Maar was eerlijk gezegd ook wel een beetje bang voor hoe ze zou reageren als het een jongen zou zijn. Ze was er zo van overtuigd dat ze een zusje zou krijgen.

Weet niet waar je in de buurt woont maar, deze keer zijn wij in delft geweest en was 40 euro kwijt. Bij mijn zoontje zijn we in Ochten geweest en was 25 euro kwijt.

Ben benieuwd wat jij krijgt, heb je al een idee? Je hebt al een zoontje toch?

9. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @eveline1986, succes met je lange week werken!
    @beesie, bedankt voor je lieve reactie!Leuk dat jij de baby ook al voelt! :D
    @Gabrielle, beterschap en veel plezier met je echo!
    @vreeswijk, ik herken dat wel ja wat je schrijft en is niet altijd even makkelijk. Sterkte! 1 kilo aankomen is hartstikke netjes inderdaad :)
    @anna27, nou je hoeft je nergens voor te schamen hoor, je leest het maar genoeg dat je gewoon minder energie hebt enzovoorts dus lekker je rust nemen.
    @hanna mom, ik weet het ook niet maar hopelijk neemt de pijn snel wat weg. Nou heerlijk die onzekerheid, je lichaam die zo verandert maar eigenlijk ook weer neit genoeg :p inderdaad 1 en al pret :p
    @leske, haha ja dat is ook niet te doen om alles te onthouden, ik pak gewoon een word doc op mijn computer en bij elk bericht schrijf ik daarin en dat kopieer ik dan weer naar t forum...lekker omslachtig :p fijn dat je je goed voelt qua humeur e.d.!
    @bloempjuh, echt vervelend zeg, kan me wel voorstellen dat je dan uitkijkt naar je werk...een kindje opvoeden kost ook veel energie en met alle pijn die je hebt en dan nog gewoon zwanger zijn lijkt het me heel normaal dat je behoefte hebt aan rust! sterkte!
    @Rens, jeetje das echt niet te doen dan, zou je je niet ziekmelden op je werk. Je moet wel goed voor jezelf zorgen he! Succes bij de HA, hopelijk krijg je nu iets beters mee dan!
    @esther1980, he bah wat jammer! vandaag veel succes en hopelijk plezier met de combi test gewenst!
    @happymom2010, ohhh spannend inderdaad! Lijkt me zooo leuk om te horen of het een meisje of een jongen is!
    @mon, beterschap! Goed dat je aan de bel trekt bij je werk.
    @EmvSenR, fijn dat alles goed was mt de baby! Dus je hebt nu te horen gekregen wat het geslacht is :D cool! (leest verder...) En een meisje dus, GEFELICITEERD...hoe leuk!!!
    @pioentje, hoe gaat het nu met je? Echt rot voor je dat je je zo voelt, hopelijk gaat het al wat beter?

Vandaag gaat het gelukkig iets beter, vanmorgen gewogen en het valt echt wel heel erg mee. De afgelopen weken stilblijven staan na een toenname van zon 4 kilo en nu vanmorgen 200 gram zwaarder weer. Dat komt wel goed als ik deze week niet snoep en lekker gezond bezig blijf!

Gisterenavond nog veel huilen, voel me zo alleen soms, terwijl mijn man me zoveel steunt en er voor me is. Gek hoor! Maar vandaag weer met een frisse start aan het werk.

Overigens merk ik wel dt mijn haar steeds zachter en glanzender word, dat is dan wel weer leuk :p

Fijne dag allemaal

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Guusje: grappig dat jouw haar juist glanzender en mooier word! Mijn haar is juist veel vetter geworden! bah!

kosten pretecho: Wij betalen hier in Emmeloord 30 euro voor de geslachtsbepaling. Nou, dat heb ik er graag voor over!

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    EmvSenR: klopt ik heb een zoontje. Ik heb zelf het gevoel dat we weer een jongen krijgen. Ik woon in drenthe, dus dan is Delft wel een eindje rijden voor alleen geslachtsbepaling haha.
    Ik ga 24 sept. met mijn moeder naar de zwanger en gezinbeurs in drachten. Daar kan je ook pretecho's laten maken. Misschien doe ik dat nog wel. :)

12. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Zou wel leuk zijn voor je zoontje een jongen erbij. Die kleine van mij word steeds opgemaakt door zijn zus dus die krijgt het straks nog zwaar haha.

Delft is dan inderdaad niet echt in de buurt maar, misschien is die in Ochten wel te doen dat is in gelderland. Bij Jan de Koning hij heeft het ook nog nooit fout gehad.

Maar als je naar zo'n beurs gaat kan je het daar inderdaad ook laten doen is wel leuk. Wist niet eens dat ze daar ook zo'n beurs hebben. Wij gaan in november naar utrecht naar de jonge gezinnen beurs.

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga in november ook naar de jonge gezinnenbeurs!!!! Waarschijnlijk op zaterdag....

14. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    EmvSenR, wat leuk, een meisje!!! En nog veel belangrijker, alles is helemaal goed. Dat moet een enorme roze wolk zijn voor jullie!!! :) De eerste geslachtsbepaling is gewoon een feit, ik kan eigenlijk ook niet meer wachten, hihi. Maar denk dat we toch geen pretecho gaan doen, maar braaf wachten tot de 20-weken-echo. Ahhhhh, moeilijk... Ik was heel sterk overtuigd van een meisje, maar twijfel nu weer heel erg. Het kan echt 2 kanten op, heb eigenlijk gewoon geen idee meer.

Borsten, die zijn ineens in een paar dagen tijd enorm gegroeid. Moet echt andere bh's gaan kopen.

Zo weer naar de fysio en dan teamdag. Wordt een lange dag, maar wel leuk (hoop ik).

Fijne dag meiden!
    Liefs, Leske

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @leske: veel plezier vandaag meid!!!!

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Toen ik me aanmeldde bij Isis kraamzorg kreeg ik een gratis entreekaart. Die kraamzorgorganisatie zit in Drachten. Entree is 5euro. Is nog een keer te doen :)

17. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

@ Leske ja we zijn inderdaad erg blij! Vooral doordat ik zo ziek ben geweest maar, dat heeft blijkbaar helemaal geen invloed gehad op de kleine.

Voor jullie nog iets minder dan 5 weekjes is te doen toch? Vaak is het eerste wat je denkt qua geslacht wel goed. Heeft Joosje een voorkeur?

@ Beesie, wat leuk wat leuk dat je ook gaat. Wij twijfelen nog, donderdag en vrijdag zou ik zonder kids kunnen. Maar aan de andere kant ook wel leuk om ze mee te nemen maar, dan word het zaterdag of zondag. Ach heb nog even om een dag te bedenken.

18. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

@ Lautjuh, dat is dan inderdaad leuk om te doen. Misschien wel een idee voor de volgende keer. Ben wel benieuwd of het wat is.

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Ja, Joosje wil wel een zusje geloof ik. Althans, ze zegt:"ik denk dat het een meisje is." Ik denk dat ze dat wel het leukste zou vinden. ;) Peters zoon maakt het niet uit geloof ik, die vindt alles chill, haha (18 jaar hè, dan is alles chill).
    14 oktober mogen wij, morgen nog een maandje, ik tel wel af hoor, ben erg benieuwd, maar bovenal wil ik graag horen dat alles gewoon goed is. :)

20. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meid, komt goed! :)

Deel Deze Pagina