Zo meiden, gister lekker een hele dage met mijn vent aapjes gekeken in de apenheul, heerlijk! Echt super dagje gehad met mijn mannetje weg en wat zijn aapjes leuk he!!!! Nu weer ff alles lezen en reageren! @ Vreeswijk, wat zal je geschrokken zijn bij de VK, ben benieuwd hoe de echo was.... (leest verder....) Nog niks gezien?! Vreeswijk?!!! Laat je snel weten hoe het gaat?! @ Guusje; doe voorzichtig op je werk he... Jij bent (en jullie beebje zijn) veel belangrijker!!!!! Dikke knuffel! En als jij mrg die baby kamers ziet! Haha, dan wil je gelijk helemaal los! @ Eveline; balen dat de VK dicht was... Had je net een 'leuk' kado voor jullie jubileum! Hoop dat je samen er nog wel een leuke dag van hebt gemaakt! Fijn meid, mrg een pretecho! Je hebt groot gelijk, veel plezier! @ Salapio; idd hardlopen is ook wel fanatiek, maar ik neem niet de moeite om 'ergens naar toe te gaan' of 'me ergens aan te melden'. En ik loop maar een klein rondje iedere dag, zo een twintig minuten ren is, echt veel is dat ook niet... Maar merk wel dat door te bewegen ik me beter voelen (rug/bekken). @ Leske; mooi buikje meid! Ja je had al antwoord op je vraag... Maar idd de buddylijst is om 'meiden aan elkaar te koppelen' als er dan iets gebeurd kun je een iemand op de hoogte brengen en zo weten we het hier op het forum. Maar eerst moet iedereen de 12 weken zijn gepaseerd en volgens mij is Naomie de 'hekkensluiter'! @ Beesie; jij hebt ook een mooi (bescheiden) buikje, jij bent super slank of niet? Jij bent lekker verwend door je vriendin! Ziet er leuk uit dat stoeltje! @ Laura; snap je overweging van de gastouder, lijkt mij ook fijner. Hoop dat de pijn snel weg trekt, want dat is niet fijn. @ Minnie; tuurlijk ken ik je nog! Wat een geweldig nieuws meid! Hoop op de dikke plakkert voor jullie! En wat fijn, een mei kindje! Geniet ervan meid!!! @ Roos; Hihihi! Gesnapt! In Nederland gebruiken ze het woord 'amai' niet echt, wel bij de Nederlandse/Belgische grens... Vandaar dacht ik die moet in deze hoek wonen of in Belgie! @ EmvSenR; Wel grappig dat bij jou de misselijkheid typerend is voor het geslacht! Mag het geslacht trouwens op de site, of moet het daar een geheim blijven? @ Sas; Owwwwwhhhh! Ik ben jaloers Wil ook een echobon!!!!! Hihihi Heerlijk meid, lekker van gaan genieten! @ La Femme; wat heb je er toch weer een werk van gemaakt om te reageren! Hier ook een nachtplasser hoor, vreselijk!!! Wel een lage bloeddruk heb je, merk je dit ook? Fijn dat je nog wel even naar de beeb hebt kunnen kijken! @ Josagi; wat prachtig om te zien die drie wondertjes op de echo, lijkt me heel bijzonder om de bewegende beelden te zien! En dat jullie de geslachten niet willen weten, ik zou me echt niet in kunnen houden! Jullie moeten echt veel namen verzinnen ! Geniet ervan meid!!! @ Stephanie; fijn dat je zo lekker in je vel zit, erin houden meid! @ Werk; lief dames dat jullie zo reageren , maar baal echt dat ik thuis zit bovendien is het allemaal heel erg lullig verlopen. Ik heb sinds dat ik werk altijd al pech gehad, moest er altijd overal weer als eerste uit en normaal kon ik gelijk weer wel ergens aan de bak, maar nu... pfff En dan vraag ik me serieus af, waarom ben ik gaan studeren als ik er toch geen werk in kan vinden (of alleen maar pech heb)... En nu een baan vinden is echt hopeloos, ook omdat ik zwanger ben natuurlijk. Maar de markt is er niet, ik kan geen vacatures vinden, vreselijk... En dan iedere keer denk ik, ik wilde dit zo niet, koos er echt niet voor om mijn baan kwijt te raken.... Maar goed nogmaals dames, jullie reacties doet me goed. @ Verven; weet het niet, chemische troep is niet goed, maar weet niet of dit over het 12 wk termijn gaat... Ik wil hier in huis ook nog een hoop verbouwen (ook gaan verven!) Zometeen me paardje gaan rijden, daarna de stallen schoon maken, opruimen... Wat dat betreft hoef ik niet stil te zitten, ik kan 1000 en 1 dingen doen! Fijne dag allemaal vandaag!!!
Sasjuh, super hoor een echobon winnen Josagi, wat een bijzonder gezicht! Frenzy, en dan ook nog iedere dag! Dat vind ik superfanatiek . Wel balen dat je ondanks hoge opleiding geen werk kan vinden ... In welke sector ben je opgeleid? Vreeswijk, fijn van de echo! Femme, ook een mooie echo *** Zo ben ongetwijfeld mensen vergeten, niet lullig bedoeld hoor. Ben al blij dat ik even rustig kan reageren . Hier alles prima, al ben ik de laatste twee dagen enorm misselijk voordat ik heb ontbeten. Ik ben daar wat lakser in geworden (ik ontbijt wel, maar pas later), maar nu stond ik dus al twee ochtenden bijna over te geven. Een boterham doet dan wonderen. Op zich niet zo gek, rond de 14 weken zit je hcg toch op een piek? Heb ook enorm veel puisten, vooral op mn rug, maar ook wel wat in mn gezicht ... Nou ja ... part of the deal ...
He meiden, Hier weer alles bijgelezen. Ik merk dat ik af en toe wat dagen achterloop. Onze laptop is nog steeds kapot waardoor ik op een ietswat tragere computer alles bijlees. dit gaat me niet snel genoeg. @ werk, heb nu een full time baan van 40 uur en ik hoop dat ik dit tot het einde kan volhouden. heb gelukkig nog veel vakantiedagen staan zodat ik in de maanden november en december om de week een dag vrij ben. In oktober gaan we voor het laatst met zijn 2tjes op vakantie naar de canarische eilanden. dus bijna vakantie!!! in oktober dus ook nog lekker 2 weken vakantie. @hartje horen, vanmorgen op cotrole bij dokter ( ik heb controles bij de dokter omdat hij is aangesloten als verloskundige dus alle controles gaan via hem) hartje gehoord. hij gaf aan dat het waaschijnlijk niet te horen zou zijn maar het was luid en duidelijk. Nou ik ga weer richting werk. wat hoop ik zo dat die lapotp snel gemaakt is. Kan ik tenminste minimaal elke dag even een berichtje plaatsen en reageren op iedereen. Lees alles mee hoor!! Liefs fropste
Frenzy: dankjewel. Ja, al zeg ik t zelf, ik ben wel superslank... Ik weeg nu 52 kilo, al had ik er graag 5 kilo bij gewild hoor. Maar helaas, dit is nou eenmaal mn bouw... Salapio: Ik heb ook sinds vorige week ineens last van een puistenaanval. Mn rug, nek en op mn kin vooral, heel vervelend!
Dames, net terug uit het ziekenhuis. Vanmorge weer heftig bloedverlies gehad met heel veel en dikke/grote stolsels! Moest direct komen... Nu nog steeds redelijk bloedverlies, vooral grote stolsels die komen. De beeb was weer prima in orde, maar moeders is niet zo happy onder dit gezoks. Niet echt prettig... Ik lees vnv de rest weer bij...
Ik weeg op het moment maar 48 kilo en ben 1.60 lang. ik hoop echt dat ik zeker 12 kilo aan kom en dat de helft blijft hangen! zou wel fijn zijn...
@Rens, jeetje wat balen zeg, ik kan me voorstellen dat je er zo onzeker door wordt! Maar gelukkig gaat het met de beeb goed! @Frenzy, balen dat je geen werk kunt vinden.. Hoop dat je na je zwangerschap snel weer kunt gaan werken. @ego berichtje, gisteren naar de VK geweest, en een echo gehad. Alles zag er heel mooi uit, groeit goed. De beeb was heerlijk aan het bewegen, zo bijzonder om te zien!! Wij waren helemaal gelukkig!
@ Sasjuh, wat leuk dat je een bon hebt gewonnen. @ Frenzy, het mag wel op de site hoor. Denk niet dat er bekende op die site zullen gaan kijken. @ Rens, alweer wat balen. Gelukkig is met de kleine wel alles goed. Weten ze nog steeds niet waardoor het komt. @ Vreeswijk, fijn dat de echo goed was. @ Guusje, je moet wel op jezelf letten hoor. Is denk ik wel beter als je even thuis blijft. @ Beesie, wat leuk dat je zo'n bouncer hebt gekregen. Hier vanmorgen naar de vk geweest, waren iets te vroeg. Uiteindelijk gewoon een uur zitten wachten, ze liep nogal uit. Daarna naar binnen zat er zo'n oud lijk die beter met pensioen kan gaan. Met de baby was gelukkig alles goed. Bij mij was alleen me bloeddruk te laag en te veel afgevallen. Moet nu verplicht rusten en mag na dat ik gegeten heb niet meer opstaan. Om zo te kijken of er wel iets in blijft zitten. Verder blijk ik ook nog bekkeninstabiliteit te hebben. Naja kan er ook nog wel bij .
Hey Dames, Weer even afwezig geweest, druk druk en moe moe. Maar gelukkig lijkt het wel iets beter te gaan. Word ook wel tijd met 15 weekjes. Vanavond weer een afspraak bij de VK, jammer dat je zo weinig echo's krijgt kan niet wachten weer. 28 september zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen en krijgen dan een geslachtsbepalingecho van mijn vader en moeder. Ik ben zo benieuwd. Hopelijk is het dan zichtbaar dan ben ik 17 weekjes. Dus nog spannend. 29 september gaat mijn zusje trouwen en zijn we getuigen en de meisjes zijn bruidsmeisjes. Word een spannend dagje, wel heel leuk. En ons financiele toestand breekt ons echt op, nu heeft mijn schoonvader eindelijk iets voor ons betekend. (Heeft geld genoeg, maar is nogal een krent) Mijn vriend werkt ook voor hem, en daar maakt mijn schoonpa nogal eens misbruik van, komt afspraken niet na, nog steeds geen beloofde opslag. Nog steeds geen beloofde opleiding. Maar goed, hij heeft toch een hart, hij neemt onze schuld / achterstand over en wij betalen hem dan maandelijks terug zodat we met een schone lei kunnen beginnen, een last van onze schouders en ben hem ook erg dankbaar, want dit hoeft hij ook niet te doen. Al ben ik wel blij dat hij eens iets voor zijn zoon betekend als vader en werkgever. Dus al met al, veel leuke dingen, voel me ook stukken beter als eerst, wat ik al zij een last van onze schouders. Nu hopen dat ons ukkie het goed doet, en de 20 weken echo goed zal zijn, dan eindelijk op die roze / blauwe wolk. Ik wilde even een leuk bericht neerzetten, eindelijk na al die negatieve egoberichtjes eindelijk een positieve. Dit wilde ik met jullie delen. Ik ga weer wat meer meelezen en reageren vanaf nu... Knuffels voor iedereen!
13 oktober - 20 weken echo Net weer de hele tijd de kleine voelen schoppen en snel mijn vriend geroepen. Hij zijn hand op mijn buik gelegd en ook hij heeft de kleine 2x voelen schoppen . Ook al is het de 3de het blijft toch wel bijzonder .
Dames ff een update: ben ziek naar huis gegaan van het werk. Nadat ik het berichtje had geplaatst weer een enorme zee aan bloed en ander raar spul gehad. Net weer de verloskundige gebeld, en mag op doktersadvies even niet werken. Dus ik ga nu mijn baas inlichten, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft...
@ Salapio; ja dat is wel zo, maar het mss ook wel een beetje frustratie eruit rennen... Heb educatie en kennismanagement in de groene sector gestudeerd. M.a.w; docent dierverzorging VMBO/MBO. Maar deze wereld is erg klein, ook de gehele diersector en dan nog een niveau waardig baantje... Pffff.... Vervelend dat je je weer wat misselijk voelt, dacht dat de piek bij 12 wk zat, dan gaat de placenta meer overnemen. Maar sommige dames zijn hun hele zwangerschap ziek... @ Fropste; maakt niet uit meid, wel fijn vooruitzicht die vakantie! Ik wil eigenlijk nog een weekje weg... Lekker ook dat je nog veel vrije dagen hebt, kun je lekker rustig aan doen zo het einde van het jaar! @ Beesie; fijn toch; de meeste meiden zouden een moord doen voor zo een lijntje! @ Rens; wat vervelend zeg dat bloedverlies, maar ook vreemd dat ze niet weten waar het vandaan komt?! Hoop dat het snel ophoudt, want tis niet leuk! Rens wat vervelend meid, ook nog ziek, en weer bloed. Snap niet dat ze kunnen vinden waar het vandaan komt, dit echt niet leuk voor jou! Dikke knuffel en doe rustig aan!!! @ EmvSenR; wat vervelend dat je zo lang moest wachten... Eet je nu nog steeds slecht? Ben je veel afgevallen? Goed dat de beeb het goed doet! En hopelijk volgende keer een wat leukere VK! Je krijgt de 20 wk echo op mijn verjaardag ! @ Suzanne; fijn dat schoonnpa uiteindelijk wel een beetje wil helpen, maar vreemd dat hij je vriend niet wat 'extra' geeft... Het is toch zijn zoon? Nog even wachten voor de geslachtbepaling, ik ben ook benieuwd .
Wat super gaaf zeg prachtig om te zien. Wij hebben van het fontys collega en echo van 1 uur op 4 okt voor de verloskundige in opleiding ben benieuwd op zij het gelacht dan kunnen zien dan zijn we 15 weken? Nogmaals wat prachtig om te zien Gr Chantal
@Rens daar gaan we weer. Hier hetzelfde. Van maandag op dinsdag nacht gebloed. Gisteren had ik controle die stond al en alles goed. Nu vannacht weer gebloed. En weer naar de VK in het ziekenhuis. Mag nu inderdaad een week sowieso niet werken en dan kijken of het wegblijft Wordt dan wel gek van onzekerheid. Hebben ze bij jou een idee waar het vandaan komt? Bij mij niet helaas Sterkte
Ik denk dat je het niet gaat redden met vitamines of wat dan ook... Je moet echt gas terug gaan nemen! Spreek, helaas, uit ervaring. Heb begin dit jaar op het randje van overspannenheid gezeten door hormonen (Mirena) en werkdruk. Heb toen nog net op tijd aan de rem kunnen trekken en heb de draad weer redelijk op kunnen pakken door halve dagen te gaan werken en van daaruit weer op te bouwen. Vermoeidheid gaat niet weg door alleen maar vitamines, je hebt vermoedelijk al een gat geslagen in je energiereserves en die zul je ook weer aan moeten vullen. Het voelt misschien raar en zeurderig, maar neem van mij aan dat niemand (ook je baas en collega's niet) er op zit te wachten dat je straks volledig uit valt. Dan kun je nu beter gedeeltelijk gas terugnemen en wel aan de slag blijven. Ik heb in ieder geval een wijze les geleerd en nu het bij mij weer niet echt goed gaat (weer die hormonen, maar dit keer dan weer andere), ga ik ook minderen in uren. Moet nog even kijken waar ik met de bedrijfsarts uit ga komen, maar ik zet zelf in op 6 uur per dag. Zo hoop ik in ieder geval niet volledig uit te vallen, want dan ben ik echt véél verder van huis. Meis, denk echt aan jezelf!!! En bedenk daarbij dat andere mensen daar misschien alleen maar bij gebaat zijn als jij dat doet!
*meld* lappie is overleden dus zit nu op mobiel maar gaat neit zo goed! alles goed. heb enkel een darmontsteking en dat vind beebje niet zo leuk ga nog wat rusten! xxx