gewoon doen!!! is toch leuk! en je bent toch echt zwanger dus je hebt er rechtop, al zou het je 12e kind zijn! ik heb hem paar weken geleden al aangevraagd hihi. had echter alleen een domme fout gemaakt.... ik had uitgerekende datum 02-04-2011 ingevuld dus ik werd gebeld: bent u net bevallen of bent u in 2012 uitgerekend.... uhmm in 2012 uitgerekend sorry *schaam* hebben er samen wel om kunnen lachen gelukkig!
Seth en Naomi, nu herinner ik me het DAT mutsje ook weer. Die was inderdaad niet zo heel leuk. Leuk werk je daar? Als kraamverzorgster? babydump doos ga ik van de week ophalen, prenatal ook al ingevuld. Felicitas ook.. alleen alles nog ontvangen! dan nog kruidvat en heeft Etos ook een doos? (hebbe hebbe hebbe)
etos is felicitas toch?? kruidvat heb ik ook al gedaan hahaha echt alles al dan kon ik het niet meer vergeten nee ik werk in de thuiszorg maar is ook van DAT, ze hebben kraamzorg en thuiszorg
Tja... misschien heb je wel gelijk.... en als ze het niet geloven, sturen ze maar iemand langs met een zw.test.... of een gratis echo natuurlijk... hahahaha ik moet hier ook altijd goed nadenken als ik geboortedata moet noemen... en dan heb ik nog namen die ik allemaal moet spellen... (zelf verzonnen voornamen...) dus ik moet weer gaan puzzelen....
ja... die heb ik trouwens vorige keer niet aangevraagd... want dan komt er na de geboorte iemand langs... had ik nu geen zin in... Tenminste is dat nog?? kruitvat had in 2006 ook een doos.... maar die zijn gestopt... was trouwens al zowat een lege doos.. (al mag je een gegeven paard, natuurlijk niet in de bek kijken)
ja daarom! bewijs zat toch hihih met namen hoef ik gelukkig niet na te denken al wil ik weleens de naam omwisselen met de naam van mn nichtje.... vooral als ze samen geweest zijn hihi.
ja is ook zo..... heb trouwens nog niets gekocht.... bij de derde ook pas later... wil eerst het geslacht weten... neutraal heb ik zoveel...... nouja jongen en meisje ook eigenlijk...
nee er komt bij geen van die dozen iemand langs. in ieder geval hier nooit iemand gezien. soms wordt er gebeld dat ze 1 of ander iets in de reclame hebben voor je maar dan zeg ik: geen interesse en hang ik op hahha. kruidvat zijn kortingsbonnen dacht ik, in ieder geval een jaar geleden wel
hier ook nog niets gekocht hoor. hihi lol zijn we met zn 4'en !! hopelijk bevallen we niet alle 4 tegelijk want dan krijgen ze het nog druk bij DAT hihi. ik woon in roosendaal trouwens
Seth ik heb ook nog niets, zelfde gedachte. Ik wil alles in stijl kopen. Dus na 10 oktober ga ik los. Ik ga bij dat bureau dat jij tipte. Ben benieuwd. Heb een pretpakket genomen in 3D/4D. Frenzy leuk! Ik ben heel tevreden over hun. Ik had bij de eerste echt een super lieve meid. Heb staan huilen toen ze wegging. Nooit gedacht dat ik zo'n band met iemand op kon bouwen in zo'n korte tijd. Echt een liefje, zoveel geduld met mij gehad...
@cupido: hadden we dezelfde die van mij was ook zoooo lief en rustig. net zo oud als mij maar ach dat boeide me niet hihi. mag ik weten welk bureau dat is? kan ik eens kijken hoe die is met prijzen enz.
Naomi, Cupido en ik wonen dicht bij elkaar, maar Seth, weet eigenlijk niet waar jij woont? 'Dat' zit wel op meer plekken geloof ik... Zag in mijn kraampakket vier folders van kraambureau's (bij Loek had ik keuze uit twee). Toch weer voor dat gekozen, het shirtje heb ik nu wel dubbel En vind eerlijk gezegd het shirtje niet zo leuk, want Loek was ook 'the ...... baby, maar helaas.... Iemand? Ruilen? Hihihi... Grapje... Weet niet wie; maar gecondoleerd met Lappie... Pfff... Zat al met tranen in mijn ogen, dacht echt dat het de kat was Foxy en Rens; dikke knuffel; hoop dat het bloedverlies snel minder wordt meiden want dit is geen pretje voor jullie! Guusje; zoals vele hierboven al zeggen; pas goed op jezelf he!!!
Wanneer ben jij aan de beurt...? misschien hadden we korting gekregen samen hahahaha... en inderdaad... ga deze keer ook gelijk jongens of meisjeskamer maken... mijn andere babykamers waren altijd wat neutraal....