@Foxy. gefeliciteerd!!!! Dat ziet er goed uit!! Morgen komt bij mij iemand van MvM en ben dus inderdaad best bang dat er geen streepje komt!! Terwijl ik vorige week toch al hele dikke en duidelijke strepen had!! Toch blijf ik twijfelen. Probeer me er niet al te veel mee bezig te houden anders word ik gek. Maar merk wel dat ik bijvoorbeeld elke keer na toiletgang het toiletpapier check!!
Goedemorgen dames, Hier nog steeds bloedverlies, en vanmorgen nog maar eens een test gedaan, deze was nog wel positief maar het streepje was al lichter dan de testen van vrijdag en zondag. Vrees dus het ergste.... Hoe is het bij de andere dames?
He meid, wat vervelend. Ik hoop zo dat het alsnog goed zit, lichter testje kan ook de concentratie van de urine zijn etc. Maar kan me goed voorstellen dat je er al wat van uitgaat dat het niet goed zit, is ook zelfbescherming. Ik maak ma zorgen om Aloha, ze is gister naar de huisartsenpost geweest, weet ik van clubje zwanger worden na miskraam, maar sindsdien niets meer van haar vernomen. Hier: nog altijd bruine afscheiding, het lijkt meer en donkerder te worden en in ieder geval korreliger/ stukjes. Heb de VK gebeld en mag snel voor een echo, zij gaan er van uit dat ik vandaag al 5w2d ben, terwijl ik denk 5wkn, maar zij vroegen inderdaad niet naar de lengte van de cyclus. Heb in ieder geval volgende week woensdag echo, hoop zo dat beebje dat vol houd ( en daarna nog een kleine 8 maanden natuurlijk).
@ Natas: ik check ook elke keer t wc papier! Het gaat gewoon automatisch @MR1638: Ow wat balen dat je streepje lichter wordt! Kan idd een miskraam zijn dan.. Maar ik blijf voor je hopen dat het toch goed zit! En idd wat hierboven al gezegd wordt het kan ook minder geconcentreerd zijn natuurlijk!
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje 2 maart deesjedees - 1e kindje Sasjuh83 - 1e Lette - 1e kindje Happymom - 2e kindje mr1638 - 1e kindje 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - 4 maart koetjekuuk - 2e kindje (BAM) Tara86 2e kindje Lau85 - 1e kindje Hanna Mom -2e kindje MupKUH - 2e kindje Natas76 - 1ste kindje 5 maart Foxy74 - 1e kindje 6 maart Anna27 - 2e kindje Cherryon-2e kindje Y30 -1e kindje 7 maart Kallie - 1ste kindje Roos - 1ste kindje Rens - 1ste kindje 8 maart Aloha - 1e kindje Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje Naatje218 - 2de kindje 10 maart Pompeloesje - 2e kindje Jael - 2e kindje Sadas - 1e kindje 11 maart 12 maart lautjuh85 - 2e kindje 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje Missy88 - 1e kindje 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 31 zwangere meiden Afsprakenlijst JULI 4 juli bloempjuh23 1e echo 5 juli Kally info en start MvM 7 juli Aloha 1e echo (wil misschien nog niet) 8 juli Sasjuh83 - afspraak MvM 13 juli Foxy74 1e echo en VK Y30- 1e echo (vroeg i.v.m. bruine afscheiding) 14 juli Sasjuh83 1e echo Gyn 15 juli deesjedees 1e echo MupKUH 1e echo en Gyn 17 juli Kallie intake VK 18 juli Rens 1e afspraak en 1e echo gyn Pompeloesje 1e echo Happymom- 1e echo 19 juli Lau85 1e echo Anna27 1e echo 20 juli Deesjedees - VK Eva1983 - VK 21 juli Cherryon 1e echo 22 juli Naatje218 - 1ste echo 25 juli Lette - 1e echo Gyn Happymom - verloskundige Natas76 - VK Sjorsjette 1e echo gyn 26 juli Tara86 1e echo 28 juli koetjekuuk 1e echo Gyn 29 juli Eva1983 - 1e echo AUGUSTUS 1 augustus Cherryon intake VK 2 augustus Tara86 intake VK Lau85 vk Roos 1e echo 5 augustus Pompeloesje - echo 16 augustus Hanna Mom 1e echo en VK Echo ff toegevoegd.
wacht ook op nieuws van aloha @MR wat balen van dat lichtere streepje...hopelijk blijft het wel goed gaan *knuf*
Bij mij komt vrijdag iemand van MvM. Ik heb heeeeel erg sterk de neiging om van tevoren nog een testje te doen. Vorige zwangerschap vond ik het streepje van de MvM-test namelijk veel te licht. Hoewel ik toen al een slecht gevoel had, was het voor mij een extra bevestiging dat het niet goed ging aflopen. Zij vond dat toen nog onzin... Verder hier: een buik die ik niet meer kan inhouden... We vertellen het de ouders zaterdag, en wie het daarna raadt, mag het weten...
Ten eerste iedereen bedankt voor de fijne berichtjes en steun, dat doet me goed... @Y30 fijn dat je volgende week voor een echo kan en hoop dat de verandering in de afscheiding positief is. Weet niet zo goed of ik nu wel of geen contact moet opnemen met een vk, of eerst even een week moet wachten en dan nog even testen....
Hey meid, Ik had gisteren ook van die korreltjes en troebel, beetje moeilijk omschrijven he? O ik hoop zo dat onze beebjes blijven plakken!! Hier sinds toiletbezoek vanmorgen nog steeds rood
Ik durf de VK ook nog niet te bellen, heb er ook een dubbel gevoel bij. Ben van plan om aan het eind van deze week ook nog een test te doen, zo'n digitale, maar ja het sluit niks uit. We maken ons eigen gewoon gek zo.... Hoe voel jij je verder??
@ Y30 & Minni, ik zal duimen dat jullie beepjes blijven plakken. Hoop dat mijn beepje ook blijft plakken. Had vanmorgen weer bruinverlies Pff nog tot de 15e wachten dan heb ik een gesprek met de gyn. Ik ga er gewoon proberen niet aan te denken en lekker bezig te blijven zodat ik wat afleiding heb
Voel me ook niet helemaal fit wat misselijk, moet mezelf ook dwingen om wat te eten....last van mijn rug en ook nog steeds wel wat last van men buik. Maar een deel van dat allemaal zal wel komen vanuit de onzekerheid. Eigenlijk moet ik nog van alles doen maar er komt niet veel van terecht kan mijn aandacht er niet goed bij houden. Heb hier nog een test liggen die ik sowieso wil bewaren tot het weekend. Test was vrij licht, vorige twee ook wel. Misschien ben ik ook minder ver dan ik denk dat ik ben en heeft het daar mee te maken? Zoek nu overal een verklaring voor dat wel.... En hoe voel jij je?
Hallo dames, Ik wil ook graag meekletsen hier. Sinds gister middag heb ik een positieve test . Ik had al zo'n voorgevoel omdat ik me een beetje weeig voel de laatste paar dagen. Ik ben 28 jaar, manlief is 31 jaar en als alles goed gaat wordt dit ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van oktober 2009. Ik heb de hele dag een kriebelig gevoel in mijn buik van blijdschap en ik zou het wel tegen iedereen willen vertellen maar we hebben samen besloten om het voorlopig nog lekker voor ons zelf te houden. Momenteel heb ik naast een weeig gevoel nog geen echte zwangerschapkwaaltjes, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk! Mijn uitgerekende datum is trouwens 14 maart.
@dames die bloedverlies hebben: Hoe is het nu? Hier: net een grote golf roodbruin bloed gehad, ik ben zo bang dat het weer fout gaat.
@Diane: welkom hier! Als je de laatste berichten hier leest, zou de moed je zowat in de schoenen zinken.... Ik zit nog steeds hele dagen te duimen dat we allemaal een gezond kindje mogen krijgen!
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje 2 maart deesjedees - 1e kindje Sasjuh83 - 1e Lette - 1e kindje Happymom - 2e kindje mr1638 - 1e kindje 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - 4 maart koetjekuuk - 2e kindje (BAM) Tara86 2e kindje Lau85 - 1e kindje Hanna Mom -2e kindje MupKUH - 2e kindje Natas76 - 1ste kindje 5 maart Foxy74 - 1e kindje 6 maart Anna27 - 2e kindje Cherryon-2e kindje Y30 -1e kindje 7 maart Kallie - 1ste kindje Roos - 1ste kindje Rens - 1ste kindje 8 maart Aloha - 1e kindje Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje Naatje218 - 2de kindje 10 maart Pompeloesje - 2e kindje Jael - 2e kindje Sadas - 1e kindje 11 maart 12 maart lautjuh85 - 2e kindje 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje Missy88 - 1e kindje 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 31 zwangere meiden Afsprakenlijst JULI 4 juli bloempjuh23 1e echo 5 juli Kally info en start MvM 7 juli Aloha 1e echo (wil misschien nog niet) 8 juli Sasjuh83 - afspraak MvM 13 juli Foxy74 1e echo en VK Y30- 1e echo (vroeg i.v.m. bruine afscheiding) 14 juli Sasjuh83 1e echo Gyn 15 juli deesjedees 1e echo MupKUH 1e echo en Gyn 17 juli Kallie intake VK 18 juli Rens 1e afspraak en 1e echo gyn Pompeloesje 1e echo Happymom- 1e echo 19 juli Lau85 1e echo Anna27 1e echo 20 juli Deesjedees - VK Eva1983 - VK 21 juli Cherryon 1e echo 22 juli Naatje218 - 1ste echo 25 juli Lette - 1e echo Gyn Happymom - verloskundige Natas76 - VK Sjorsjette 1e echo gyn 26 juli Tara86 1e echo lautjuh85 - intake vk 28 juli koetjekuuk 1e echo Gyn 29 juli Eva1983 - 1e echo AUGUSTUS 1 augustus Cherryon intake VK 2 augustus Tara86 intake VK Lau85 vk Roos 1e echo 5 augustus Pompeloesje - echo 16 augustus Hanna Mom 1e echo en VK even mijn afspraak genoteerd
Zo das echt even schrikken zeg... wat een boel meiden met bloedverlies. Wat een onzekere tijd toch eigenlijk he...pff bij mijn eerste zwangerschap géén bloedverlies en na 8 wkn missed abortion en 2e zwangerschap, bloedverlies en gezonde dochter.. meiden het hoeft dus niets te betekenen maar snap dat de spanning des te groter is.. Sterkte!!! Ik ben vandaag 5 weken en ben steeds zo duizelig.. pff om gek van te worden..voel me ook erg vaak en mijn werk motivatie is ver te zoeken. Vanavond BBQ met buurtjes waarmee vaak flink wat wijntjes en siggaretjes genuttigd worden dat zal dus flink gaan opvallen dat ik dat niet meer doe... dus nog ff iets 'verzinnen' iemand tips? Hoe is het met Aloha??