Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja de 20 wkn echo wordt nu de magische grens voor iedereen!
    Ik heb met ruim 17 weken nog een pretecho, daar kijk ik eerst naar uit :)

2. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    Ik moet maandag nog even bellen om de afspraak te maken voor de geslachtsbepaling echo, dan kunnen we ook weer eventjes zien hoe de kleine uk het maakt. Maar toch zit die 20 weken echo meer in mijn hoofd, als je dat boekje leest over de 20 weken echo wat er allemaal gevonden kan worden. Pff, zou het een opluchting zijn als al die dingen uitgesloten worden.

@ Roos - Maar leuk standaard een echo met 16- 17 weken. Ik ben blij dat ik nog zo'n echo tussendoor doe anders is het ook zo aftellen tot de 20, dat is me de 35 euro wel waard. En dan nog een pretecho rond de 27 weken, heb ik bij de eerste 2 ook gehad, zo speciaal en zo mooi gaaf koppie al dan.:)

@ Salapio - Zwaai terug! Lekker reageren als je er tijd voor hebt, ik vind dat meelezen hier vaak al zo'n opgave.:) Fijn dat je je bezig houd met leuke dingen... Ben wel benieuwd met wat dan? :)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook 'nerveus' voor 20w echo. Nu nog niet, maar tegen dan ... brrr ... Ik zie het ook echt als een medische echo, niet als een pretecho oid.

Druk met kinderen (veel geknutseld met M), lekker naar de markt, etc. Gewone dingen dus ... :)

4. Seth

Seth Niet meer actief

Dito,.....ofja 18 weken...

20 weken.... dan zijn we alweer op de helft zeg......!!!!!

nouja we zitten nu alweer in het tweede trimester.....
    voor je het weet is het maart....!!!:cool:

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    20wekenecho...duurt nog 7 weken voor mij! Maarja, tijd gaat hard, voor ik het weet zal het zover zijn. Ik ga maar niet in de boeken lezen wat ze allemaal kunnen vinden, daar word ik alleen maar zenuwachtig van en dan zit ik de komende 7 weken te stressen. Ik hoop er zo blanco mogelijk in te gaan (al gaat dat niet helemaal meer lukken, baby van vriendinnetje had vorig jaar bij de 20-weken echo een flinke groei-achterstand en mankeerde van alles en moest gehaald worden, heeft slechts paar minuutjes mogen leven...)

Ik heb zojuist veel bewoners op mijn werk ingelicht. De meesten waren enthousiast. 1 bewoner was echter niet zo onder de indruk:
    ik: ik ben zwanger...er zit een baby in mijn buik...
    hij: o.........mijn verlengsnoer is kapot

hahahaha

6. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    haii meiden,

Gisteren eindelijk zw. broeken gehaald. 3 gevonden.
    best wel grappig want ik draag mijn broeken echt op mijn buik bij mijn navel omdat mijn lichaam ietsje korter is dan normaal ( paar cm volgens mij) maar deze broeken zaten dus allemaal heel laag. haha moest ik erg aan wennen. Had elke keer het gevoel alsof ze afzakte.

Daarnaast nog een zwangerschapsdagboek van mijn vriendin gehad. Superlief, alleen was ik ineens helemaal over de zeik omdat dit een boek is o.b.v. 38 weken en niet geen 40 dus ik was helemaal in de war. Heb ik het zelf maar allemaal beetje aangepast.

@BI Ik heb de afgelopen paar weken een keer of 5 fysio gehad en ik moet zeggen, het lijkt beter te gaan. Tuurlijk voel ik wel wat als ik veel gedaan heb maar ik probeer echt de oefeningen te doen zodat ik over een paar maanden misschien minder last ga hebben als alles wat losser ga zitten.

7. Seth

Seth Niet meer actief

Denk dat het boek niet rekent met de 2 weken cadeau.... en dus uitgaat van de leeftijd van je kindje... dus minus twee....

in het begin heb je vaak ook zo'n HANGkont in de broeken... :D

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb nog niets geen leuke positiekleding kunnen vinden.
    Of ik vind het te duf, of te lomp, of te duur.. Waar kopen jullie vooral?
    Ook ben ik nog op zoek naar iets van een positie jogging/sportbroek voor Zwangerfit maar kan ook niets vinden wat ik leuk én betaalbaar vindt.

9. Seth

Seth Niet meer actief

Suzanne86
    Zie nu pas staan veldhoven??

Waar ergens...? heb ik ook nog gewoond.. (kom oorspronkelijk uit Eindhoven)

10. Seth

Seth Niet meer actief

H&M
    C&A
    Miss etam...

en iets prenatal.... maar is vaak stuk duurder...

Tja je moet beetje MAZZEL hebben... heb ook het idee dat leuke dingen vaak snel weg zijn....
    via internet durf ik dan weer niet..

hier scheelt trouwens begin zwangerschap en later ook een paar maten.. :cool: (tja als je gemiddeld 30kg aankomt)

11. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Veldhoven
    Bij de eerste 2 zwangerschappen zag ik de 20 weken echo echt al een leuk iets, het geslacht kunnen zien en zo. Maar nu je inderdaad meer weet en hoort en leest is het voor mij ook echt een medische echo, vandaar dat we hopelijk nog voor die tijd een geslachtbepaling kunnen doen en daar wel van kunnen genieten.

@ Salapio - Leuk zo'n knutseldagje met de kids.

@ Fropste - Fijn eindelijk zwangerschapsbroeken, ik had ze al met 8 weken aan, niet normaal hoe mijn buik hard groeit bij de derde.
    Ik heb van mijn moeder een zwangerschapsdagboek gekregen, deze was uit 1979:$ Heel veel dingen die nu veranderd zijn. Mijn heb haar bedankt, denk alleen niet dat ik hem ga gebruiken. Bij de 2e trouwens ook niet bijgehouden...
    Fijn dat de fysio baat heeft bij de BI, Goed op je zelf letten, als je te veel doet, op tijd rusten;)

@ Eveline - Voor sommige zijn die dingen net zo belangrijk 'verlengsnoer kapot' Haha... Maar leuk dat de rest wel leuk heeft gereageerd! En wat erg van dat vriendinnetje van je, ik hoor ook steeds meer van die akelige verhalen. Toen ik zwanger was van de eerste, was ik ook echt de eerste uit vriendenkringen en familie, dus hoor je nog niet zo veel. Scheelde een hoop stress...
    Maar moet mezelf wat vaker aanpraten dat er meer kans is op een gezonde baby

12. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Veldhoven
    @ seth - Ik woon nu in de Kelen (nieuwbouwwijk) Kom oorspronkelijk uit D'ekker ook Veldhoven, Heb hiervoor nog in Eindhoven gewoont (bennekel) Ben toch blij weer terug te zijn in Veldhoven. :)

@Sasjuh - Ik heb echt veel leuke kleding van marktplaats en dan in de buurt, zodat je kan gaan passen, hier is het ook wel dubbeltje op z'n kant. Maar vind het ook zonde om zoveel geld uit te geven als je voor een paar euro's een tas vol kan krijgen.
    Bij de eerste zwangerschap ging ik naar c&a als je dan geluk hebt en afprijsingen dan betaal je ook een leuk bedrag, toen zat hier in Veldhoven ook nog een miss etam restanten winkel, veel afprijsingen, helaas is die nu weg, daar heb ik toen regelmatig kleding gekocht voor 5 euro. Echt een koopjesjager hier:p

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    #4993 Frenzy, 18 sep 2011
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005