Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kijk nu ook elke keer op het papiertje... Maak me ook wel wat zorgen om Aloha. Iemand iets gehoord?

Hier gaat het goed, wat kwaaltjes (moe, slap, honger, steken), maar ik klaag niet. Nu ff rustig zitten en straks maar weer even wat doen!

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    gewoon zeggen dat je ziek bent,griepje ofzo ;)

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Aloha is gisteravond naar de huisartsenpost geweest, en nu naar haar gyn in het ziekenhuis in haar oude woonplaats, omdat er in haar nieuwe woonplaats niet geluisterd werd, en zelfs lacherig werd gedaan...
    Verder nog geen nieuws, en ik zal het haar zelf laten vertellen als dat er wel is.... ;)

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Cherryon: blaasontsteking en antibiotica is ook een bekende smoes, maar ja, dat helpt niet voor het roken....
    Bij zeggen dat je ziek bent, kun je ook bijna niks eten.... ook wel weer jammer!

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden...

Hier gaat alles nog oke... vermoeidheid komt steeds meer en boobs zijn niet te houden zo gevoelig. Verders buikje in avond en middag nog steeds aan het uitzetten... darmpjes wurmen zich aarig uit.

Hoe ist met jullie???
    We hebben al een mega lijst zeg.... meiden met bloed.../bruin... al duidelijkheid?

xxx Liefs Sjors

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb me net aangemeld bij mvm.

7. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pompelmoesje... ja zoiets ga ik er maar van maken..
    Ik zeg dat ik gestopt ben met roken, daarvan waren ze al op de hoogte en dat ik niet zo lekker ben dus geen wijntje drink... of dat ik doordeweeks nooit alcohol drink ofzoiets... pfff moet nu echt weer aan 't werk.. maar eerst eens ff iets lunchen , daar ben ik al lekker laat mee zie ik :$

nieuwe meiden, welkom trouwens!!:)

'ik kan de weken trouwens wel voorbij kijken....wachten duurt lang... hoezo ongeduldig :) '

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Cherryon
    haha ik herken de ongeduldigheid!!!!! Ervaar het precies zo!

@Lautje
    Wat goed van je (mvm) ik wil dat ook gaan doen.

9. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anna, thanks!! das een goeie.. blaasontsteking en antibiotica...en gestopt met roken... daar was ik toch al mee bezig dus weten ze al...wiehaaa dat wordt em denk ik!! Want heb wel mega veel zin in een lekker visje van de BBQ!! Nu obstakel nr 2... ik kan gewoon niet 'niet de waarheid vertellen' ...ohww

10. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    lautjuh idd goed MVM .. ik wil dat deze keer ook gaan doen... maar volgens mij is gelijk de hele buurt op de hoogte door dat gedoe met die flessen ;)...

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Vrijdag komt MvM bij mij voor de intake. Ik heb maar even schijt aan de rest van de buurt hoor, wat de flessen betreft (laat ze wel achter de kliko zetten ofzo...).
    Als mijn buik zich zo blijft gedragen als ie nu doet, kan iedereen het de komende weken toch zó al zien! Vanochtend stond ik al op met een opgeblazen buik, en aangezien de zomer net pas is begonnen, wordt het lastig verbergen...

12. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff checken of mijn banner het doet

13. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    Weer even bijgelezen!

Dames die bloedverliezen sterkte. Het hoeft idd niet perse negatief te zijn.
    Al zou ik me in die plaats ook zorgen maken dus snap jullie goed.

En wat zijn er al een hoop zwangere dames zeg :D Leuk hoe die lijst steeds langer wordt.

Ik ga denk ik morgen, ben ik vrij, langs de huisarts voor een afspraak...of zo even bellen misschien.
    Moet me daar nog inschrijven, slecht he hihi ik woon er nu half jaar maar als je het niet nodig hebt denk je er niet aan. :p

14. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan iemand mij vertellen hoe dat werkt? ik ga naar 'banners' en vervolgens kan ik het nergens opslaan, en zie ik wel deze code...

Hoeze nieuw op forums...

@Anna goede insteek, schijt aan de buurt haha... nou is mijn buurt wel een gluur buurtje ;) jammer dan inderdaad... een kliko of voortuin heb ik niet dus ook echt niets om ze achter te verbergen haha

15. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@cherryon Je moet die code kopieren En dan bij gebruiksersinstellingen in je handtekening zetten.

MVM zet het hier ook in het nisje naast de voordeur maar kan ze ook zelf wegbrengen als ik dat liever wil. Maar laat maar halen, net zo handig!

16. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Hi ladies!

Voor de nieuwe meiden onder ons: gefeliciteerd met jullie zwangerschap, en leuk dat jullie meekletsen!

Ik lees iedere dag mee, maar heb niet altijd iets te melden, haha!Vind het héél vervelend dat er een aantal onder ons zijn met bloed/bruinverlies. Ik ga voor iedereen duimen dat alle beebjes blijven plakken!
    Ook ik had vanochtend een beetje lichtbruin bloed...volgens een goede vriendin van mij (ze is verloskundige) hoeft het helemaal niets te betekenen. Toch maak ik mij zorgen, want ik had het bij mijn 1e zwangerschap ook, en die eindigde helaas (wel pas'n week of 3 later)in een miskraam...Ze wil volgende week donderdag al een echo maken, om te kijken hoe het vruchtje eruit ziet en of het hartje klopt (dan zou ik 6,6 wk zijn). Heb lang getwijfeld of die vroege echo wel/niet zou doen, want ga een dag later voor 3 weken op vakantie. Maar ik denk dat ik voor een groot gedeelte ben gerust gesteld wanneer ik het hartje zie kloppen, dan weet ik ook dat het (licht-) bruinverlies iets is wat gewoon bij mij hoort. Volgens mijn vriendin is iedere vrouw nu eenmaal weer anders, en zij heeft er alle vertrouwen in dat het goed komt. Gelukkig maar!

Vanochtend even de stad in geweest, lekker nieuwe kleren geshopt alvast voor de vakantie. Merk wel dat ik veel sneller dan normaal 'buiten adem' ben, en heb zelfs effe een rustpauze - met een heerlijke hamburger bij de HEMA - ingelast. Hebben jullie dat ook, dat je super veel zin hebt in hartige vette happen? (ik ben normaal een zoetekauw, maar zou nu het liefst iedere dag friet met mayo eten!:DDat doen we uiteraard niet, want dan vliegen de kilo's eraan!)Achja, voor een keertje is het denk ik niet zo erg;)!
    Tja, behalve dat ik dus snel moe ben (en iedere dag wel een middagdutje doe) merk ik dus niet zoveel aan mezelf. Mijn borsten zijn wel wat zwaarder, maar (gelukkig!) niet meer zo gevoelig als een week geleden. En heb geen last van steken of buikpijn. Hoop dat alles goed zit daarbinnen!

Nou, ik ga nu nog effe lekker een dutje doen, toi toi toi voor meiden met bloedverlies!

Liefs, Lette

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Lette: ik ben ook echt megasnel buiten adem. Was van de week zelfs buiten adem toen ik even snel opstond om de telefoon te pakken....

En die trek in vette, hartige happen heb ik ook. Ik heb hamburgers ingeslagen bij de AH, want die waren in de aanbieding. Bedoeld om in de vriezer te hebben in het geval van bbq-weer....
    Er liggen 4 pakken van 2, en ik heb vandaag al een aantal keren de neiging gehad om een pak te bakken....
    (Ook nog vissticks in de vriezer trouwens...)
    Aangezien ik tot halverwege de avond alleen thuis ben, ben ik bang dat 1 van de 2 eraan moet geloven!

18. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    hoi meiden!

Allereerst gefeliciteerd allemaal! Jee wat is hier al een hoop geschreven en zó lang kunnen jullie het nou ook allemaal nog niet weten haha ;). Ik ben 24 februari uitgerekend denk ik, maar verwacht zelf een weekje later ivm late eisprong, vandaar dat ik me hier maar aansluit.

Iedereen hier al lekker ongeduldig voor de eerste vk afspraak/echo?! Ikke wel hoor haha, hoop dat ze het hartje kunnen horen volgende week!

19. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    heey dames,

ben lang afwezig geweest. Ik heb wel nog meegelezen. Veel zwangeren, gezellig!

Hier zijn alle misselijkheidkwaaltjes weg en heb ik alleen last van gespannen gevoelige borsten. Nog drie weken tot de eerste echo! Eerst nog op vakantie, dat lijdt een beetje af. En nog maar drie dagen werken haha! Ik had me aangemeld voor MvM maar ik heb nog niets gehoord. Beetje raar.

Ik krijg wel veel kriebels als ik naar allerlei babyspullentjes kijk, een kinderwagen en zo.... kan niet wachten totdat ik mag gaan kopen. Hebben jullie dit ook?

XX Roompje

20. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Jazeker! Kan niet wachten om naar de winkel te rennen, maar ja nog even geduld. Moet wachten tot na de bruiloft :(.

Wat vreemd zeg! Ik heb me ook ingeschreven voor MVM. Vrijdag ingeschreven, maandag werd ik gebeld en woensdagochtend kwam ze meteen langs!
    Anders gewoon nog een keer proberen? Zal ook wel per regio verschillen...

Trouwens: Je kunt er ook voor kiezen om de flessen zelf te halen en brengen. Dan hoeft niet de hele buurt het te weten! :D

Deel Deze Pagina