Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ Anna, ik heb gister ook een testje gedaan voordat ze kwam van mvm.. Had er nog een liggen en wilde het gewoon nog even weten voor zij kwam.. Vind het wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die heeft...

Meiden met bloedverlies ik hoop zo ontzettend voor jullie dat het goed gaat!!
    Ik heb al verschillende reacties gelezen van meiden met best veel bloedverlies en die nu toch een kindje hebben rondlopen dus dat geeft misschien toch hoop!

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ Roompje: vind het ook raar dat je nog niks gehoord hebt.. Ik heb me op zaterdag via de mail aangemeld via internet en ben ook meteen op maandag of dinsdag gebeld (vorige week dan he)... Misschien ff navragen of je aanmelding wel goed is ontvangen

3. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel, hier eigenlijk net het tegenovergestelde.... Ik merk van mezelf dat ik plots nogal 'gefreakt' ben met gezonde voeding... voordien moest ik enkel voor mezelf gezond zijn, maar met zo'n hummeltje in je buik... Ik lijk wel een hele dag verse soepjes, smoothies, ... te drinken :D Heb ook ontzettend veel dorst, hoewel ik anders nogal een moeilijke drinker ben (moet mezelf echt verplichten om een literflesje leeg te drinken op een dag, anders zou ik maar 1 glaasje water binnen hebben)... nu heb ik continu zin om vééél water te drinken :)
    Toch zag ik vanmorgen op de weegschaal al een kilootje extra op de weegschaal staan... lijkt me snel, niet? :)
    Ach ja, niet dat ik daarvan ga wakker liggen nu... ben de voorbije maanden ook 4kg bijgekomen, omwille van alle hormonen (clomid en pregnyl) om zwanger te worden... dan liever extra kilo's omdat ik zwanger ben dan door die hormonen! :cool:

Jammer dat moeders voor moeders hier in belgie niet bestaat... en voor zover ik weet ook niets gelijkaardigs. Raar eigenlijk, niet?

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Voel me wel redelijk, heb wel een beetje een weeig gevoel en af en toe steekjes en idd helemaal niet zo fit als anders, maar ik probeer er niet in weg te zakken, het is zoals het is, hoe moeilijk het ook is.
    Het rode is nu weer bruin geworden en zo wisselt het elkaar af. Bah

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Dikke knuf, bloed ga toch weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    *knuffel* voor alle meiden met dat stomme bloedverlies!!!!!!!!!!! Ik duim heel hard van jullie allemaal!!

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Over afvallen/aankomen, ik ben 9 ons afgevallen in 1 week, terwijl ik niet gelijnd heb. Verder probeer ik wel heel gezond te eten, dat doe ik anders ook, maar een vette hap op zn tijd is ook lekker hoor!!! Heb gisteren mn buik opgemeten bij mn navel die was 78 cm, ben benieuwd wat dat volgende week is, er van uit gaan dat het bloed dan eindelijk WEG is.

Hoe zit het met sporten, wie van jullie doet aan sport.
    Ik normaal gesproken best veel maar nu staat mn hoofd er niet na, alhoewel ik gisterenavond een uurtje yoga (dvd) heb gedaan om te ontspannen

8. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier wordt ook druk geduimd! Wat een heerlijk weer vandaag he! Met mijn moeheid gaat het beter, ben er erg blij mee! 's Avonds niet te laat op bed, maar ik houd dan ook wel van slapen.

Ik krijg 's avonds ook echt trek in lekkere, grote, vette dingen haha. Gelukkig eten we vanavond pizza, dus ik kan mijn hart ophalen :D.
    We gaan aankomend weekend weg met mijn vader en oh jee, ik kijk er tegenop om het geheim te houden! Een dagje weg is nog wel te doen, maar een heel weekend? Zul je net zien dat ik dan misselijk wordt ofzo. Moet wel ook echt regelmatig wat eten, dus hoop wat crackers af en toe stiekem op de kamer te eten haha.

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, ik ben altijd een fitnesser geweest... Maar door het ziekenhuisgeloop is dat wat verwaterd... Ik wist heel erg van alle hormonen en was ontzettend futloos daardoor... veel fitnessen is het het laatste half jaar niet in huis gekomen...
    Ik heb me wel voorgenomen om te gaan zwemmen tijdens de zwangerschap, om toch een beetje in conditie te blijven. Dat leek me zinvoller dan opnieuw een jaarabonnement bij de fitness te halen. Ik ben daarstraks al voor het eerst gaan zwemmen :) Verder fiets ik normaal gezien alle dagen 15km, maar vermits het nu vakantie is, hoef ik niet naar mn werk te fietsen natuurlijk :D

10. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff sporten.. normaal gesproken wel idd maar nu staat mijn hoofd er niet echt naar... Wil wel echt fit aan mijn bevalling beginnen dus heb voornemens om toch regelmatig te sporten..
    Vorige zwangerschap ineens gestopt met sporten na MA voelde ik me er niet gerust op.. Nu wil ik lekker gaan fietsen en (iets rustiger aan) weer de fitness oppakken. Wat voor sport doet de rest??

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga in het nieuwe seizoen gewoon weer volleyballen. Dat begint in sept. weer en dan kunnen we het ook vertellen.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier ruim een half uur geleden een grote bloeding gehad. Vergelijkbaar met heftigste dag van ongesteldheid:(:(. Ik hoop nog steeds zo dat het een "gewone, kan geen kwaad bloeding" is, maar eerlijk gezegd geloof ik er niets van. Het voelt niet goed, vermoed dat ik hier niet zo lang meer mee zal kletsen:(:(:(:(

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Y30 bah wat schrikken zeg! Heb je er ook krampen bij?

Bij mij komt MvM vrijdag, en heb stiekem net ook nog getest. De teststreep stond er meteen en knalt eraf :D

Lette ik heb ook volgende week donderdag een echo met 6,6 wkn!

Sporten: ik rij fanatiek paard, zo'n 5 dgn in de week. Heb ook zelf een paard. Even kijken tot hoelang ik door kan gaan.

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Dames bij deze meld ik me af voor het maart 2012 topic. ik heb een miskraam gehad. ik heb geen zin om het hele verhaal hier te doen wellicht dat jullie mij nog tegenkomen op een ander gedeelte van het forum. de meiden van het zwanger worden na miskraam clubje kunnen in het besloten gedeelte van dit clubje mijn verhaal volgen.

ik wens iedereen een voorspoedige gezonde zwangerschap met in maart gezonde kindjes!

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Aloha nee he... hele dikke knuffel en ik leef met je mee!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  17. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Ach meid wat rot voor je! Ik hoop dat je snel weer in verwachting bent van een beebje dat wél blijft plakken!

Heel veel liefs en sterkte gewenst voor de komende tijd!

xxx Lette

18. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    @Lautjuh: Hey wat leuk ik volleybal ook (3e klasse). Ik ben wel héél benieuwd hoe lang ik dat kan volhouden. Een paar meiden bij mij in het team die ook zwanger waren, hielden het tot een maand of 4, 5 uit i.v.b.m. veel bandenpijn na de training. Daarbij lijkt het mij ook niet zo'n fijn idee dat als je wat verder bent en je hebt een dikke buik, dat je dan met bijvoorbeeld met duiken op je buik (en dus je kindje)kan vallen:(!

19. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    Jeetje Aloha!!! Wat kl*te om te horen zeg!!! Heel veel sterkte.

Y30. Dat is behoorlijk schrikken!!! Blijf gewoon hard voor je duimen!!

Mooi buikje sasjuh! Gaat de goede kant op!!

Ik lees hier dat iedereen een test gedaan heeft voor MvM!! Ik heb er wel aan gedacht maar ze komt morgenavond al en ik wil er ook vertrouwen in hebben op de een of andere manier!!
    En ja die mooie groene kannen!! Tsja het zal het straatbeeld niet verfraaien maar daar heb ik lak aan!! Ze mogen van mij best weten dat ik zwanger ben. Heb ook geen plek om het te verstoppen maar dat hoeft van mij ook niet.
    En sporten............hhhhhmmmmmm ben nooit zo een sporter geweest!! Wel wandel ik bijna elke dag een uur met mijn hondje. Heb dan wel een aangepast tempo want het is niet meer wat het was en ben zeker veel sneller buiten adem!!
    Merk dat ik ook in de avond trek krijg in lekkere dingen terwijl ik helemaal geen snoeper ben!! Heb veel fruit gehaald.........

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Y30, dat klinkt niet goed meid :( Heb je al met de vk of gyn gebeld :(

Hier nog een inimini beetje bruinverlies verder niks. Pfff wel zenuwslopend :(

Deel Deze Pagina