Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    Hoi!

@ alle meiden met bloedverlies veel sterkte!

Hier is mvm vanmiddag geweest, had zondag nog een testje gedaan voor de zekerheid en gelukkig alles ok. test van vandaag ook weer goed.
    heb een leuk blad en ketting gehad als dank, verder prima uitleg.
    eerste keer plassen in kannetje was een beetje raar maar ach... alles went!

Die flessen breng en haal ik trouwens zelf om het niet op straat te hoeven zetten en iedereen ervan weet. best te doen denk ik, en als ik het beu wordt en iedereen het toch al weet kunnen ze de flessen alsnog op komen halen.

hier de foto's van het blad en de ketting en het testje!

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

2. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    @ Kallie!! Mooie duidelijke test zeg!!!

3. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18

Thanks, ben er ook blij mee!

@ sporten: ik wem 1 keer per week
    @ klachten: nagenoeg geen, beetje zere borsten en duizeligheid bij opstaan, grote honger/trek in avond overdag weinig trek

4. misty99

misty99 Lid

26 jun 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Bij deze meld ik me ook, ik heb even gewacht want ik zit in een vervelende situatie (alleen).
    maar toch, ik begin nu wel trots te worden.
    ik ben 5 weken zwanger.

ik ben 6 maart 2012 uitgerekend.

moet zeggen dat ik eigenlijk weinig lichamelijke klachten heb..
    maak me soms wel wat zorgen, vooral als ik bepaalde verhalen lees. het zijn toch wel wat onzekere weken..

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @y30 klinkt niet goed meis! ik blijf stug duimen!

@aloha :(:(:(:( enorm veel sterkte lieve schat!:(:(:(:(

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Aloha: ach meissie toch wat een verdriet. Heel veel sterkte.

@sasjuh: ik heb ook altijd een eigen paard gehad. Ik moest em verkopen omdat het financieel niet meer kon. Ik mis het nog elke dag.

@Lette: ik zie wel hoe lang ik het volhoudt. Ik speel 2e klasse. Tis wel pittig, maar als het even teveel wordt ga ik gewoon aan de kant zitten.

@misty: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!:)

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Echt krampen heb ik niet, maar wel een ongesteldheid gevoel.
    Ik denk dat ik morgen de huisarts maar bel om bloed te laten prikken voor HCG, wil liever niet nog een week in spanning zitten tot de echo. Vooral omdat gevoelsmatig ik eigenlijk vrij zeker ben dat dit niet goed is, zo het zelfde als vorige mk.:(:(
    Ik laat het wel weten als ik meer zekerheid heb.

8. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    @aloha: Wat ontzettend rot voor jullie. Heel veel sterkte!

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Dat is nog eens een knaller van een MvM-test. Vorige keer had ik een best wel vaag lijntje. Extra bevestiging voor mij dat het niet goed zat, ondanks dat zij zei dat het normaal was...
    Bij mijn zoontje had ik ook zo'n knaller namelijk, met dezelfde termijn.

@Misty: we zijn precies even ver! Wat vervelend dat je niet in een optimale situatie zit, maar het komt vast goed! Laat je niet gek maken door alle verhalen die je leest, in de meeste gevallen (9 vd 10) gaat het gewoon goed!
    (Blijf ik ook steeds voor mezelf herhalen overigens, ook omdat ik het dus al wel een keer heb meegemaakt...)

10. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    @Y30: Ik denk dat dat een goed idee is. Die onzekerheid is slopend. Blijven je testen wel donker?

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik doe normaal gesproken 1x per week zumba en body balance.
    Verder doe ik ook nog yoga, momenteel doe ik de vooropleiding tot eventueel yogadocente. Dit jaar is bedoeld om af te tasten of het iets is om uit te dragen aan anderen, in januari begint de eigelijke 4 jarige opleiding.
    Op e-bay heb ik speciale zwangerschapsdvd's besteld, ieder trimester weer andere oefeningen, en als het goed afloopt allemaal ga ik weer op zwangerschapsyoga.

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O meid ik hoop zo voor je dat het een adertje is, ik weet zo goed wat je voelt. Weet je wat ik het ergte vind, die onzekerheid, als ik nou zeker wist dat het foute boel is dan kan ik me er ook wel bij neerleggen, de vrucht is dan immers niet goed, maar dat onzekere daar word ik gek van. Bij de yoga leren ze ons om in het hier en nu te leven maar dat is nu toch wel moeilijk toe te passen....

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O lieverd heel veel sterkte met dit te verwerken en ik hoop dat je weer gauw met andere mama's kan kletsen.

14. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aloha, wat een verschrikkelijk nieuws! :( Veel sterkte, meid! Dit komt echt hard aan...

@sasjuh
    Mag jij nog paardrijden? Misschien komt het door mijn voorgeschiedenis (half jaar hormonen + iui), maar de fertiliteitsarts zei dat ik meteen moest stoppen met paardrijden, dat ik geen onnodige risico's mocht nemen (zelfs tijdens de 2 wachtweken na de iui). Ik reed maar heel recreatief, maar bij mij zit het er dus voor een jaar niet meer in...

@Y30,
    Hopelijk is het niets om je zorgen over te maken en heb je snel uitsluitsel bij de huisarts! Ik duim met je mee!

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Sport: ik doe helemaal niks....
    Ik wil heel graag hardlopen, maar ik heb zwakke knieën. Een heleboel anders valt dan ook af (heb een tijdje steps gedaan)
    Ik wil nu, tijdens de zwangerschap, wel weer gaan zwemmen, dat vond ik destijds heel fijn.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Misty welkom!!

Sasjuh, al een mooi buikje hoor!!!

17. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    @Aloha Nee, wat erg meid, heel veel sterkte de komende tijd! :(

-

Kallie wat een mooie test! Leuk die cadeautjes ook.. bij mij komen ze morgen langs! :) Ben benieuwd, net zelf ook nog even een testje er tegen aan gegooid... en extreem snel resultaat en lekker knal!!
    Maar na de verdrietige berichten op dit forum blijft het toch allemaal wel erg dubbel!

Morgen moet ik naar de kaakchirurg, heb nu al 10 dagen kiespijn en 3 tandarts bezoeken erop zitten! Amoxiciline kuur gahad en spoelen met Waterstof peroxide hebben ook niet geholpen! Vk gebeld en een verdoving is geen probleem alleen liever geen foto's en anders met zo'n lood schort! Ook echt weer te toevallig dat ik nu last krijg van die rotkies, hiervoor nog nooit iets gehad, zelfs geen gaatje!

Sporten deed ik ook 2 x per week, arobics (hoogste niveau) samen met mn mams.. maar nu even niet zo'n trek ik.. wel start er vanaf sep weer sport voor zwangeren bij ons dus daar ga ik me binnenkort, even echo enz afwachten, voor inschrijven..

(hieronder mn testje, wordt dus steeds donkerder..)

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Aloha: :( Wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat jij en je partner snel ook mogen gaan genieten van een groeiende buik en een wondertje in je armen.

@ Natas: mijn vriend komt uit de Dom. Republiek! Gaan jullie je kleintje 2talig opvoeden? Wij wel, doen we nu al met ons zoontje, al praat hij voornamelijk NL en soms een paar woordjes spaans. Hij verstaat papa wel steeds beter :)

19. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wat erg voor je Aloha!
    Hopelijk heb je snel geluk!!
    Ik wens je het allerbeste!!
    Liefs..

20. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, Sasjuh, wat een buikje al! Ik wist eigenlijk niet dat dat zo snel kon... Ik dacht altijd dat je 't pas zou gaan zien tegen een week of 12 ofzo... Wel fijn om zien hoor! Ben benieuwd wanneer er hier iets te zien gaat zijn (nu ja, ook al wel een buikje, maar niet echt een zwanger-buikje :D)

Deel Deze Pagina