@Aloha Wat erg heel veel sterkte! @Lau85 Zo wat een mooie test! Ziet er goed uit Over het sporten, ik rijd ook paard ongeveer 1/2 x in de week, kan dat kwaad voor de kleine (als alles gaat zoals ik wil en beeb blijft zitten) ? Verder fiets en skeeler ik en probeer ik tijd vrij te maken om baantjes te zwemmen iedere week. Maar merk zeker de laatste week dat ik snel moe ben en weinig energie voor het sporten over heb. Ook slaap ik snel in de laatste tijd maar ben wel weer vroeg wakker. Hoe is het bij de andere dames met het bloedverlies? Hier eigenlijk nog hetzelfde en weinig verandering....
bedankt voor alle lieve reacties meiden! en wees niet afgeschrikt door mijn verhaal hoor! meestal gaat het gewoon goed!!
Sporten: vroeger deed ik fanatiek aan dansen (van klassiek tot jazz tot hiphop), maar sinds de komst van mijn eerste niet meer. Dit omdat mijn vriend 1 keer in de 2 weken avonddiensten draait en ik die week dus niet weg kan 's avonds....en bij de sportschool heb ik gewoon nog niets gevonden wat mij aanspreekt
Hey Foxy zie net pas dat je nog gereageerd had. Maar ik mag ook meteen meedoen mn test was ook snel duidelijk.. Vind het echt fijn dat ik eraan meedoe! Maar toevallig dat ik het zag haha ik dacht dat is maar een dag minder dan ik hahah.. Maar hier kan het ook een dag schelen of zo hoor wist het ook niet precies.. We zien het wel misschien is het uiteindelijk wel dezelfde dag. Haha.. Nou fijne avond weer meiden!
Over paardrijden, dat zou ik niet meer doen later in de zwangerschap, nu kan het nog geen kwaad denk ik. Over bloedverlies, ben net in bad geweest en zag een paar bruine vlokjes in het water, en met plassen weer heel licht rose bloed, ik word onderhand gillend gek, net als ik denk dat het weg is, komt het weer opzetten
Ik dacht dat paardrijden nog wel mocht, heb natuurlijk mn eigen paardje en vertrouw hem gewoon, zal er ook niet snel afvallen. Rij ook crossen en samengestelde wedstrijden, deze heb ik wel afgezegd, dat doe ik niet tijdens mn zwangerschap. Heb net ook een uur fanatiek les gehad, nergens last van.. Maar jullie maken me wel bang met verhalen dat het niet mag haha! Mn buikje.. das eigenlijk alleen 's avonds hoor, dan is ie helemaal opgezet haha. Overdag minder, maar dan is er ook zeker al wel wat te zien. Merk ook dat mn werkkleren (tandartsassistente) strakker zitten.
Hey meiden, Ook ik wil me bij deze afmelden voor dit topic. Ik ben het kindje vanavond verloren. Ik had al steeds meer krampjes en stolseltjes, en een half uur geleden bij het naar de wc gaan, kwam er heel veel bloed en een hele grote stolsel (het vruchtje). Precies het zelfde als bij mijn vorige mk. Ik wens jullie allemaal het allerbeste (lees: super mooie gezonde baby's in maart)! Groetjes
O nee wat een rotnieuws!!! Heel veel sterkte meid. Nogmaals over dat paardrijden, als je twijfelt gewoon straks vragen aan de VK, misschien mag het wel!
Ow wat erg voor je Y30! Hopelijk heb je snel geluk en gaat t helemaal goed.. Ik wens je t allerbeste!
Dames dames dames... Wat een verschrikkelijk nieuws hier nu ik even kom lezen. Aloha & Y30, superveel sterkte en hopelijk zijn jullie snel weer roze. Knuff voor jullie. Pff, dit maakt mij zelf ook wel een beetje bang hoor... Ik lees ook steeds meer over missed abortion. Had daar eigenlijk nog nooit van gehoord. Onzekere tijden, voor iedereen. Hopelijk zijn de volgende 6/7/8 weken heel snel om zodat we een periode in kunnen met wat meer rust en zekerheid. My fingers are crossed!!
@ Aloha en Y30 ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd met dit verlies.. kwam vol goeie hoop vanaaf op het forum en las net jullie berichten. Voel me op dit moment erg vreemd. geluk en verdriet zitten zo dicht bij elkaar hier op het forum.. nogmaals sterkte gewenst..
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje 2 maart deesjedees - 1e kindje Sasjuh83 - 1e Lette - 1e kindje Happymom - 2e kindje mr1638 - 1e kindje 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - 4 maart koetjekuuk - 2e kindje (BAM) Tara86 2e kindje Lau85 - 1e kindje Hanna Mom -2e kindje MupKUH - 2e kindje Natas76 - 1ste kindje 5 maart Foxy74 - 1e kindje 6 maart Anna27 - 2e kindje Cherryon-2e kindje Y30 -1e kindje 7 maart Kallie - 1ste kindje Roos - 1ste kindje Rens - 1ste kindje 8 maart Aloha - 1e kindje Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje hekate - 3e kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje Naatje218 - 2de kindje 10 maart Pompeloesje - 2e kindje Jael - 2e kindje Sadas - 1e kindje 11 maart 12 maart lautjuh85 - 2e kindje 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje Missy88 - 1e kindje 14 maart Minnie1979 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 32 zwangere meiden Afsprakenlijst JULI 4 juli bloempjuh23 1e echo 5 juli Kally info en start MvM 7 juli Aloha 1e echo (wil misschien nog niet) 8 juli Sasjuh83 - afspraak MvM 13 juli Foxy74 1e echo en VK Y30- 1e echo (vroeg i.v.m. bruine afscheiding) 14 juli Sasjuh83 1e echo Gyn 15 juli deesjedees 1e echo MupKUH 1e echo en Gyn 17 juli Kallie intake VK 18 juli Rens 1e afspraak en 1e echo gyn Pompeloesje 1e echo Happymom- 1e echo 19 juli Lau85 1e echo Anna27 1e echo 20 juli Deesjedees - VK Eva1983 - VK 21 juli Cherryon 1e echo 22 juli Naatje218 - 1ste echo 25 juli Lette - 1e echo Gyn Happymom - verloskundige Natas76 - VK Sjorsjette 1e echo gyn 26 juli Tara86 1e echo lautjuh85 - intake vk 28 juli koetjekuuk 1e echo Gyn 29 juli Eva1983 - 1e echo AUGUSTUS 1 augustus Cherryon intake VK 2 augustus Tara86 intake VK Lau85 vk Roos 1e echo 5 augustus Pompeloesje - echo 16 augustus Hanna Mom 1e echo en VK mezelf ff op de lijst gezet