@Aloha: ik zit met smart te wachten op je foto! (Ik achtervolg je op dit moment over het forum, haha!)
foto staat inmiddels in het testtopic mochten jullie hem nog zoeken hahaha enneh nu houden we hem zo of donkerder!! alleen ga ik niet meer testen denk ik hahaha
ojaaaa dat is waar ook!!! hoe zou dat zitten met verjaardagen enz en de officiele leeftijd? zal de verjaardag dan 1 maart zijn of 28 februari?
De verjaardag is dan volgens mij 29 feb (toch?) maar dan zijn ze dus echt maar 1 keer in de 4 jaar jarig.. Zielig! Maar ik zou het dan gewoon verschuiven naar 1 maart. Sorry als ik soms wat typfouten maak. Zit meestal op het forum vanaf m'n telefoon, typt wat moeilijker
heb er even wat op gegoogled meeste mensen vieren hem dan 1 maart. kan niet vinden wat je leeftijd dan officieel is.. ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
verjaardag is dan officieel idd 29 februari, maar omdat deze maar 1x per 4 jaar voorkomt is het dan de andere jaren 1 maart.
hoe staat het bij jullie met de kwaaltjes? ik krijg geen eten weg en dat baart me best zorgen want ik wil niet dat het vruchtje wat tekort komt.. ik slik trouwens wel zwangerschapsvitamines
Aloha super!! Dat geen eten wegkrijgen heb ik ook, alleen echt met vlagen. Heb vandaag de hele dag amper wat gegeten, lukte me echt niet. Maar nu ben ik thuis en zit ik heerlijk van een stokbroodje met gebakken ei te smullen en smaakt het me heerlijk! Verder nog niets geen kwaaltjes, zal ongetwijfeld nog komen. Bruinverlies is hier wel gestopt dus daar ben ik al blij om! Ja schrikkelkindjes! Het lijkt me wel bijzonder Als ik het zelf uitreken ben ik 1 maart uitgerekend dus wie weet..
ik heb alleen nog maar een schaaltje aardbeien weggekregen... heel veel dingen smaken me ook niet.. ik ga zo de keuken maar eens induiken en wat bij elkaar graaien om te proberen naar binnen te krijgen. vreemd want vorige zwangerschap at ik de hele dag door juist
@Aloha: maak je maar geen zorgen, er moet heel wat gebeuren voordat je kindje wat te kort gaat komen hoor! Dan teer je eerst zelf helemaal weg, haha! Ik merk zelf dat ik de hele dag kleine beetjes moet eten, om niet misselijk te worden. En dan zo gezond mogelijk natuurlijk, want tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ben ik 23 kilo aangekomen (ik weeg normaal gesproken 60 kilo!). Dat was wel vooral vocht, maar ik wil er alles aan doen om te voorkomen dat het weer gebeurt! Voor de (toekomstig) misselijken onder ons: wat ik echt kan aanraden zijn seabands. Google maar eens. Ze zijn tegenwoordig bij de meeste drogisten wel te krijgen.
nou ik heb net ei met smak ( dat botherhamworst) bacon en een schep boursain voor koken gehutselt.. het smaakte net zo als al het andere wat ik eet haha 2 happen lekker daarna stond het me tegen. heb het maar wel opgegeten om iets binnen te hebben. ik ben er ook achter waarom ik de hele dag een urinelucht ruik.. de schone vaat uit de vaatwasser ruikt zo... bah! tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik met 5 weken al niet meer verborgen houden dat ik zwanger was ivm een huge darmenbuikje. ik ben toen in de 13 weken dat ik zwanger was 11 kilo aangekomen ook. ook groot gedeelte vocht maar begon toen met 73 kilo en toen het vocht eruit was en de miskraam even achter de rug woog ik nog 80. aangezien mijn buik nu ookal weer hard word en opgeblazen vrees ik dat ik weer net zo dik ga worden. in mijn fotoalbum zie je fotos van mijn buik de vorige keer.. toen dacht zelfs de vk toen ik daar met 4 a 5 weken kwam dat ik minstens 3 maanden was. ik liep in week 5 al met een zwangerschapsbroek want niks paste meer!! ik heb toen me taille maat en breedste punt maat niet opgemeten en dat wil ik nu wel met regelmaat gaan doen. eergister was mijn navelhoogte 95 cm. breedste punt 101. en borsten 101. gister alleen me borsten gemeten en die waren toen 102.
Aloha; Geen zorgen maken om je baby hoor! Zelfs al geef je constant over, met t kindje gaat t wel goed.. Die haalt alle voedingsstoffen uit jou Eten: Hier ook niet echt denderend. Omdat ik vaak alleen met mn dochter eet móet ik wel. Maar echt zin heb ik niet. Probeer steeds kleine beetje te eten.. anders word ik misselijk. Veel fruit in huis gehaald. Heb wel al een paar dagen ontzettende hoofdpijn. Zwangerschapskwaaltje of drink ik gewoon te weinig? (wat opzich goed zou kunnen.. helemaal nu met die hitte.. pfff!) Hier nog mensen van de warmte genoten? We hebben hier een bad opgezet, buurtkindjes dr allemaal in, en de mamma's dr lekker naast. Zalig! Zijn jullie ook allemaal al met namen/meubeltjes/uitzetdingen bezig? Loop wat hard van stapel geloof ik
Hoi dames! Ik wil ook graag met jullie meekletsen op dit forum! Mijn naam is Lette, en ik heb afgelopen vrijdag 24 juni (nod) positief getest, als alles goed gaat ben ik op 2 maart uitgekend! Had dit totaal niet verwacht, want ik loop sinds mei bij een gyneacoloog omdat ik iedere cyclus last heb van tussentijds bloedverlies (start 5 dagen na eisprong met een beetje bloed, en wordt dat bruin tot aan mijn 'echte ongesteldheid 2 wk na eisprong)Deze cyclus is mijn bloed geprikt op Progesteron, en vandaag moest ik bellen voor de uitslag. (een lage progesteronwaarde kan voor een minder goede eisprong zorgen, maar ook voor vroegtijdig afstoten van baarmoederslijmvlies) Toen de gyneacoloog vanmiddag zei dat ik deze cyclus een hele goede eisprong heb gehad, moest ik heel hard lachen want dat wist ik natuurlijk al . Ze was heel blij voor me, en hoopt dat deze zwangerschap nu wél goed verloopt. (Ik heb op 30 december een miskraam gehad. Ik was toen +- 10 weken zwanger, maar het vruchtje was al gestopt bij 5,5 wk. ) Had er deze cyclus helemaal geen rekening mee gehouden dat het tóch gelukt was, tot het bruinverlies 3 dagen voor nod gestopt was. Dus al met al een grote verrassing! Zwangerschapsverschijnselen: grotere borsten met donkere tepels, rommelend gevoel in mijn buik, goed ruiken (das niet altijd fijn , snel volzitten met eten, slecht in slaap komen maar wel veel te vroeg wakker, en gisteravond last van brandend maagzuur in de keel...ach je moet er wat voor over hebben he?! Hahaha! p.s. ik ben 27 jaar (over 2 weekjes 28), werk als docent Beeldende Vorming in het Voortgezet Onderwijs, en heb nog geen kindjes! Nou, meiden ik ga nu lekker de mama lezen (ik verslind bladen als "ouders van nu", kinderen en Mama) en dromen dat we allemaal over 9 maanden een fantastisch mooi wondertje mogen omarmen! Liefs, Lette
welkom lette! en gefeliciteerd! goed hoor! Hier ongelooflijk misselijk nu. me darmen begonnen ineens heeeeeeeel hard geluid te maken en ik voelde van alles schuiven en hoppa daar was ineens me darmenbuik weer.. echt huge!! het lijkt erop dat ik verder ga waar ik gestopt ben met me buik bij me vorige zwangerschap ( miskraam 13 weken in april) zal wel zo zijn omdat het nog vers is dus en me lichaam nog weet hoe het moet en slap is ofzo..? in elk geval ben ik nu misselijker en beroerder dan ik bij de vorige zwangerschap geweest ben, en ik dacht dat ik toen al beroerd was.. toen namen veel meiden gember wat er bij hun hielp.. maar dat heb ik dus nu net niet in huis! ik at toen smintjes de hele dag door dat hielp me toen, maar die nam ik net en die smaken ipv pepermunt naar zure matten? die sea bands heb ik even bekeken en dat is misschien het proberen wel waard.. zal er eens naar zoeken maar ga geen 30 euro voor een stoffen bandje met een knoop betalen haha
Aloha balen dat je zo misselijk bent! Lette welkom en gefeliciteerd! Jou verhaal lijkt op het mijne, ik liep ook bij de Gyn en had ook bruinverlies snel na mn eisprong. Voelen jullie je nu ook echt zwanger? Ik dus totaal niet. Voel me niets anders dan anders en dat maakt soms best onzeker. Voel echt niets..