Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    foutje van mijn kant dus whahahha
    zie het nu helemaal voor me.. al die flessen met plasjes in de koeling... lekker hoor:D

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Haha idd.. Vond t wel grappig ik doe sinds maandag ook mee maar is eigenlijk helemaal niet in me op gekomen om ze koud te zetten..:D

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha nee die flessen niet maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat het voor het testen wel moest. Maar niet dus haha. Vriendlief vond het al een niet zo fris idee.

4. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    haha.. Naar mijn weten niet iig
    . Heb t zelf niet gedaan.. :)

5. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    zo heb net de afwas gedaan.. de oudste nog ff naar buiten geschopt.. het is nog mooi weer buiten en morgen hoeft hij toch nog niet naar school..
    Liep ik net buiten en ik heb een stak hempje aan.. jeetje ik schrok ff van mijn buik zoals ik die in het raan zag.. wel van de darmen maar als ik deze bij een ander zou zien zou ik ook denken .. is die zwanger?? whahahaha straks moet ik er al om denken wat ik aantrek zeg :D
    ga er vanavond nog wel ff een foto ervan maken ... vind het altijd leuk om buikfoto's te maken.. Nu is de zwangerschap natuurlijk nog pril.. maar het is toch een begin..:cool:

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @hekate: ik schrok ook van mijn buik. Ik houd mijn buik altijd al wat in, maar vandaag lukte het bijna niet. Ik zag mijn collega vanmiddag al een keertje kijken. Ik ben niet heel slank van mezelf en draag standaard al wat wijde shirtjes. Maar het duurt niet lang meer denk ik.

7. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Een ochtend en middag niet geweest, 7 pagina's erbij.:$
    Haha, ik ga mijn best doen!

Lau: leuk! :D Elke zondag een weekje erbij!

Sasjuh: Spannend! Weten mensen bij jullie al dat je zwanger bent? Ivm de enorme litermaat en potten waar je in moet plassen? ;)

Minnie; Laten we dan maar het beste hopen!

Foxy: Hopen dat het bij het roze blijft! Gelukkig heb je wel die o zo fijne kwaaltjes! ;) Mijn vriend is ook helemaal happy met mijn nóg grotere borsten. :D Mannen.....

Beesie; Jeej! Gefeliciteerd en welkom!!! :)

Roos: Hahah leuk he die hormonen!

mr1638: Wat frustrerend dat bloedverlies. Bah! :(

Pepelina: Gefelictieerd en kletse bij de februari mama's!

Meandor: Wat naar meid! :( Ik hoop toch echt dat het goed gaat...
    En ego berichtjes bestaan niet meid. Niet in dit onderwerp iig!!!

missy; hier ook wat puistjes, maar gelukkig niet heel veel..

Mupkuh: Gelukkig maar! :D

Mon: Hey, die minder naai-neigingen heb ik ook! Godzijdank ... hoop niet dat ik aan iets slechts verslaafd ga raken..

Sasjuh: Je kan urine 24 uur lang bewaren in de koelkast als het afgesloten is. Maar onafgesloten of niet, dat blijft wel goed! De vcorige keer raadde de vrouw van de mvm het mij wel aan om het in de koelkast te bewaren. En in de flessen zit iets speciaals.

Happymom: Nee maar in die flessen zit een apart goedje wat er voor zorgt dat de hcg intact blijft.

8. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Idd, wat een geklets zeg! Ik kan aankomend weekend helemaal niet komen, ben benieuwd wat ik maandag moet bijlezen haha ;).

Hier gaat het goed, gelukkig geen bloedverlies, begin wel echt misselijk en moe te worden en hoopte zo dat ik dat deze keer niet zou hebben... Hoop dit weekend het geheim te kunnen houden (met vader enzo weekend weg), maar goed, dat zien we dan wel.
    Nog ff was ophangen en daarna kruip ik op bed. Fijne avond allemaal!

9. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ow dan heb ik het toch verkeerd gezegd sorry... Ik had om 7 uur mn urine opgevangen en hebben het rond 12.00uur gebruikt voor de test... Dus heb ik eigenlijk geluk gehad...
    Wist het echt niet...
    En Tara ik zit zo mooi jouw berichtje te lezen kom ik bij je berichtje aan Mon, ik denk wat krijgen we nou toch weer minder naai-neigingen hahahah... Later zag ik dat het snaai moest zijn...
    Ik zat al met een glimlach op mn gezicht... wat 1 letter kan doen:D

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    taraaa, heb je topic gevonden. Leukleuk.

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Weet het sinds gister en ben zooo blij maar is zo onwerkelijk, heb vandaag nog een test gedaan voor de zekerheid. haha.

11. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd Linnie!

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    dank je happymom.

En jullie ook allemaal gefeliciteerd natuurlijk, is allemaal nog heel pril natuurlijk

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Linnie welkom en gefeliciteerd!

14. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    gefeliciteerd linnie.. geniet van je zwangerschap..

enne welkom hier...:)

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Even een update van mij, nog steeds geen bloed, net wel 1 klein donkerrood sliertje bij t afvegen. Ik heb weer een beetje hoop.

Welterusten!!!!!!!

16. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    wat wat een goed nieuws!! slaap lekker ...:p

17. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ow wat fijn Minnie! ik blijf natuurlijk gewoon voor je duimen! En natuurwol voor ons allemaal!

18. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Aargh elke keer lig ik max. 22 uur in bed omdat ik mijn ogen amper kan open houden en lig nu al bijna 3 kwartier klaar wakker in bed.. Héél irritant!

ik heb ook al best een buik! zijn idd alleen nog darmen maar toch.. bij een tweede gaat t veel sneller.

Mijn kleine meid is vandaag alweer 20 maanden. Nog 4 en dan wordt ze alweer 2 jaar. Ongelooflijk!

Zal een tweede poging tot slapen doen!

Trusten x bloempjuh

19. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Yeeaaaahh 6weken! Weer een weekje verder!

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi!

mijn test gaf deze ochtend 2-3 aan.
    geeft me weer iets meer vertrouwen!
    bij kv verscheen de teststreep samen met de controle streep...
    heb nu nog 2 kv's liggen,die doe ik nog wel eens maar moest ik ze niet meer hebben had ik ze ook niet gehaald :)

Deel Deze Pagina