Wat fijn pompeloesje! En wat zijn we er weer vroeg bij hè! Nu was mn zoontje toevallig ff wakker maar ik word nu zoiezo heel vroeg wakker... En slapen jullie allemaal lekker?
mannetje staat met de vroege dus die was om 5u op,ben dan wel terug in slaap gevallen maar 5u30 was ikke wakker. hoop dat ik het weekend beetje langer slaap nog even men test rijtje Bekijk bijlage 165448
@linnie27. Van harte gefeliciteerd!! @Pompeloesje. Gefeliciteerd meis...... Toch fijn om te zien!! @Minnie1979. Goed te horen dat het al wat minder is geworden!! Hopen dat het zo blijft en dat je een beetje kan gaan genieten. Enne als je ochtend urine bewaard wat dezelfde ochtend gebruikt word is het niet nodig om het in de koelkast te zetten!!!! Mocht je het nu langer willen bewaren dan moet dat wel. En in de flessen van MvM zit conserveringsmiddel en daarom kan het bewaard blijven buiten de koelkast. Hier lijkt de vermoeidheid wel steeds meer toe te slaan. Ben van de week begonnen met mama compleet vitamine plus visolie van davitamon. Hopen dat dat iets helpt de vermoeidheid iets weg te nemen. Mijn boobs worden steeds harder en is met bijvoorbeeld rennen (wat overigens niet mijn hobby is) niet erg fijn. En ik heb even een buik foto gemaakt om het even met jullie te delen......... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=165449&stc=1&d=1310098815
Joehoe hier ook 6 wkn! Pompeloesje ik had ook met 4 wkn 3 dgn die CB gedaan en had toen ook 2-3 weken, komt helemaal goed! Hier ook elke ochtend belachelijk vroeg wakker.. heb ook nog elke ochtend als ik wakker wordt zo'n zenuwachtig gevoel in mn buik, heel raar!
neeeee! Ik heb nochtans vakantie dus zou lekker kunnen uitslapen... maar nee, tegen half 7 ben ik meestal klaarwakker (om dan om half acht mezelf al door de dag te slenteren ) en 's nachts heel vaak wakker, slaap helemaal niet vast. Nu heb ik dat wel altijd in de vakantie dat ik even moet 'wennen' aan het uitslapen hoor, maar na een weekje ben ik gewoonlijk volledig in het vakantieritme Hopelijk betert het snel! @pompeloesje, ziet er goed uit he! Wij vertrekken sebiet voor een weekendje ardennen... even de boslucht gaan opsnuiven Zal weer veel te lezen hebben zondag!
Hier vanmorgen rond 4:30 wakker....om vervolgens te gaan piekeren over kleine dingetjes die ik toch niet meer kan veranderen (werk) en dus totaal nutteloos wakker gelegen. Een uur later sliep ik pas weer, en weer een uur later werd mijn zoontje wakker! Nog 3 weken tot mijn echo!!! Maar de 20ste mag ik al naar de VK, heb er zin in! En ik hoop dat ik het verbogen kan houden voor mijn ouders tot na de echo...maar als ik het idee krijg dat het eerder zichtbaar wordt, gaan we het eerder vertellen hoor. Heb er geen zin in dat mijn moeder vraagt: Ben je aangekomen of ben je zwanger? Zou een beetje een spoiler zijn
Hej lieve meiden.. Ik moet me helaas afmelden bij de maart mamma's. Het is helaas mis gegaan hij mij.. Voel me kut. Wil jullie wel allemaal bedanken voor jullie lieve woorden.. Hoop dat jullie allemaal een fijne zwangerschap hebben, met heel veel mooie gezonde maart-baby's!!!
@ Meandor: wat erg voor je! Ik wens je t allerbeste toe en hopelijk heb je snel geluk! @ Natas: ik slik pok ook Davitamon plus visolie ben op moment nog niet moe maar weet natuurlijk niet of t daardoor komt..
Ik slik ook Davitamon met visolie en ben ook nog niet moe.. Wie weet helpt het je dus wel een beetje! Meandor toch misgegaan dus.. heel veel sterkte meid!
Wat zijn jullie weer heerlijk vroeg Ik kom net mijn bedje uitrollen.. zelfs de kleine had zin om uit te slapen, jeee Nu snel douche pakken want moet om 10.00 an die arbeit. @ Meandor, wat naar meis...heel veel sterkte! Ik lees vanavond weer bij
Hier wat beter nieuws, na mijn melding van weer bloed gisteren is het gebleven bij 1 flinke lading bruinig bloed en daarna was het weer weg. Duim er nu voor dat het nu echt wegblijft en dat het snel volgende week is dan kan ik nog eens een test er tegenaangooien en weet ik of ik een afspraak bij de VK kan maken of dat het toch niet goed is gegaan.
@ Meandor: oh meis, wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een mooi wondertje.
@ Meandor: Wat sneu. Hoopte zo dat het goed zou gauw. Hoop dat het snel weer raak mag zijn en dan een plakbeebje!! @HannaMom: Heel fijn weekend en succes met geheim houden! @Linnie: Gefeliciteerd en welkom hier @Minnie: duim duim duim duim duim duim duim......... @pompelmoesje: Dat zijn mooie testen Dat geeft moed Hier gaat het goed. Ook fijn om te kunnen zeggen. Na die ene keer rozig is er geen bloed meer gekomen. Volgende week woesndag een echo. Spannend Ik heb een leuk zwangerschapsdagboek gekocht van Pauline Oud. ik ga de 1e weken even kopieren en invullen want in de echte vindt ik een beetje eng nog. Eerst maar even de Echo afwachten.
Heel veel sterkte Meandor!!!! Ik hoop dat het jullie weer snel is gegund en dat je het een plaatsje kan geven. Dikke knuf
@ Pomeloesje, ziet er goed uit die testen. Elke dag donkerder wat een verschil met je eerste test he. @ Minnie, wat fijn dat het bloedverlies al stuk minder is. @ Natas, leuk die foto je gaat het al goed zien.
Goed nieuws, hier is het rode ook weg (afkloppen) maar heb af en toe nog wel hele donkerbruine sliertjes met afvegen. Ik weet niet of dat nu goed is of niet?? Ben ook aan het twijfelen om me aan te melden bij de VK nu (dat kan via de site van de praktijk). Ben zo bang dat als ik mezelf heb aangemeld het mis gaat, stom he???
Ik heb ook een 9 maanden dagboek van Pauline Oudt! Vond het ook wel eng om er al in te gaan schrijven maar heb het gewoon gedaan. Is mn echo niet goed, jammer dan maar ik wil ook van deze 1e weken genieten!