hmm wij hebben nog geen kinderen dus een shirtje aan trekken zal lastig gaan, of moet vriendlief erin hijssen Ik zie hem overigens net voor het raam langslopen met de boodschappies(de lieverd) Nou ik ga er nog maar even op broeden als je nog leuke ideën hebt dan hoor ik het graag
Hier weet bijna iedereen het al ( geen vage kennissen hoor, maar wel goede vrienden ed). Ik heb ook verteld over het bloedverlies, ik moest gewoon mn ei kwijt.
Sorry meid maar ik heb geen leuke ideeen, ik heb het gewoon nuchter en recht voor zijn raap gezegd "Ik ben zwanger" tegen mijn moeder.
haha dat kan natuurlijk ook, ik d8 ik doe het op een speciale manier hihi maar reageerden ze goed?? Ik zie er wel een btje tegen op om het tegen mijn ouders te zeggen
Mijn vriend heeft een zoontje van 5,5 jaar. We wilden hem eerst een shirtje aan trekken met: STOER! Ik word grote broer! Maar toen het woensdag zover was en een positieve test in onze handen hadden konden we ook niet meer wachten en zijn we meteen naar ouders en schoonouders gereden. De zoon van mijn vriend komt vanavond hier voor dit hele weekend dus we gaan hem vanavond het blijde nieuws vertellen! Ik ga er maar gewoon vanuit dat maandag alles goed is! We kunnen het echt niet meer voor ons houden! Hij vraagt elke week wel of ik nou al eens een baby in mn buik heb, haha
Wij eten lasagne vanavond! Ik hoop dat we donderdag een mooi kloppend hartje zien bij de echo, dan gaan we het ook aan mn ouders en schoonouders vertellen. Heb een gedichtje gemaakt die ik in een fotolijstje doe, met als we die krijgen, een foto van de echo erbij. Minnie hoe is het nu, heb je nog last van bloedverlies?
Ik heb nog pastasaus van gisteravond (toen mijn man onverwacht niet mee-at), maar ik betwijfel of die nog goed is. Daarstraks flink ingeslagen, dus ik kan kiezen, maar waarschijnlijk een pakje babi pangang (maar dan met kip). Eet smakelijk!
@Anna 27: Goed dat ze dit bij jou wel gedaan hebben maar dit niet gebruikelijk. Bij mij is het (in een goed aangeschreven ziekenhuis) niet gebeurt. Ik moest mijn papier van de vk laten zien en werd opgenomen, naar OK gebracht narcose en toen ik wakker was, was het weg...Of zijn er meer meiden die wel een 2e echo gehad hebben? @ Buikfoto's : mooie buikfoto's, hier nog niet echt iets te zien @vertellen: Ga misschien een taart (laten) maken met roze en blauwe muisjes... Ik had het plan de eerste echo af te wachten maar idd wel lastiger allemaal als het niet goed blijkt te zijn. Vlak na de echo wordt onze kleine meid 2 dus dat leek ons een goed moment...
@ eten .... ik heb zooo'n zin in Sushi... ben trouwens net wakker dus moet nog niet echt aan eten denken..voel me gelijk helemaal schuldig en nietsnutterig dat ik geslapen heb vanmiddag.
Nou bij mij is het heel dubbel! Aan de ene kant heb ik echt ontzettende honger maar aan de andere kant ben ik ook misselijk en heb ik echt geen idee waar ik zin in heb!!! Pfff nog maar ff flink brainstormen! Vind t trouwens wel lastig hoor, als die dingen die je niet meer mag! Rosbief, ossenworst, biefstuk, brie, sushi... alle dingen die ik lekker vind!
@Meandor: Sterkte voor jou en je partner! Ik moet weer aan de arbeid zo. Zal vanavond of morgen nog wat uitgebreider reageren.
Brie mag wel toch? Alleen niet als er au lait cru op staat maar de meeste brie soorten in de supermarkt zijn gemaakt van gepasteuriseerde melk.
Ja mijn moeder was heel blij, maar ook een beetje verdrietig, mijn vader is vorig jaar overleden en nu maakt hij niet meer mee dat hij voor de 2e keer opa wordt. Gelukkig heeft hij nog wel 2 jaar kunnen genieten van zijn 1e kleinkind. Toen reageerden mijn ouders ook heel leuk toen ik vertelde dat ik zwanger, maar ja het blijft spannend.
Nee gelukkig geen rood meer, alleen nog een beetje lichtbruine afscheiding. Nu maar hopen dat het een innesteling was, voel me nog steeds zwanger dus denk niet dat het eraf is gekomen, nu op naar de volgende fase, een mooi kloppend hartje en dan kan ik opgelucht ademen, maar dat duurt nog wel even
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje 2 maart deesjedees - 1e kindje Sasjuh83 - 1e Lette - 1e kindje Happymom - 2e kindje mr1638 - 1e kindje 3 maart roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - 4 maart koetjekuuk - 2e kindje (BAM) Tara86 2e kindje Lau85 - 1e kindje Hanna Mom -2e kindje MupKUH - 2e kindje Natas76 - 1ste kindje 5 maart Foxy74 - 1e kindje 6 maart Anna27 - 2e kindje Cherryon-2e kindje Lola83 - 1e kindje 7 maart Kallie - 1ste kindje Roos - 1ste kindje Rens - 1ste kindje 8 maart Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje hekate - 3e kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje Naatje218 - 2de kindje 10 maart Pompeloesje - 2e kindje Jael - 2e kindje 11 maart 12 maart lautjuh85 - 2e kindje Sadas - 1e kindje 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje Missy88 - 1e kindje 14 maart Minnie1979 Dianevk - 2e kindje 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 30 zwangere meiden en 3 sterretjes (Aloha, Y30 en Meandor) Afsprakenlijst JULI 8 juli Sasjuh83 - afspraak MvM 13 juli Foxy74 1e echo en VK 14 juli Sasjuh83 1e echo Gyn 15 juli deesjedees 1e echo MupKUH 1e echo en Gyn 17 juli Kallie intake VK 18 juli Rens 1e afspraak en 1e echo gyn Pompeloesje 1e echo Happymom- 1e echo 19 juli Lau85 1e echo Anna27 1e echo berenbotje - 1e echo gyn 20 juli Deesjedees - VK Eva1983 - VK 21 juli Cherryon 1e echo 22 juli Naatje218 - 1ste echo 25 juli Lette - 1e echo Gyn Happymom - verloskundige Natas76 - VK Sjorsjette 1e echo gyn Lola83 - eerste afspraak gyn 26 juli Tara86 1e echo lautjuh85 - intake vk 28 juli koetjekuuk 1e echo Gyn 29 juli Eva1983 - 1e echo AUGUSTUS 1 augustus Cherryon intake VK Sadas - intake VK 2 augustus Tara86 intake VK Lau85 vk Roos 1e echo 5 augustus Pompeloesje - echo 16 augustus Hanna Mom 1e echo en VK Ik las da Meandor slecht nieuws had, veel sterkte meis!!! Lijst is bijgewerkt, ik heb mijn afspraak erbij gezet.
Er is heel veel geschreven de laatste dagen, sorry heb het niet bij kunnen houden...maar ik sluit wel gewoon aan!!!
Zoo ik ben even een dagje aan het werk en moet ineens weer gigantisch bijlezen! Ik heb eigenlijk helemaal geen honger...(gisteren wel ineens zin in chips) maar echt honger is er niet.... weet ook nog niet wat we met het eten doen vanavond. Vriendlief mag wel wat bedenken en maken
Ik moet er nog bij op de lijst voor 8 maart! hihi... Oh maar brie mag je dus wel eten, als er maar geen "au lait cru" op staat? Dat wist ik niet! Hmmm kan ik wel gewoon lekker van mn brie genieten! haha. Heb maar besloten dat we vanavond maar broodjes kroket eten... Als t lukt tenminste haha. Bij de gedachte aan de geur ervan begin ik al te kokhalzen....