Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Mammadoe: Welkom bij de maart 2012 mama's!!! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

@de rest: welterusten, ik ga zo lekker mn bedje opzoeken, ben kapot!!!!

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Tara, ja leuk hè?! Echt bizar 3 al zanger! Hopelijk volgen er komende tijd nog meer uit ons topic!

3. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Hallo allemaal, wat schrijven jullie veel zeg, ik lees het steeds allemaal wel bij maar kan via me telefoon moeilijk reageren, sorry!!

Wat erg dat er weer een miskraam is geweest, dat is helaas al de 3e in een week!! Succes meid, ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken.

Hier gaat het allemaal wel goed gelukkig! Heb nachtdienst, werk in het ziekenhuis als verpleegkundige en ben blij als ik 12 weken zwanger bent want dan hoef ik geen nachtdiensten meet te draaiien..

Ik heb net de gynaecoloog gebeld en gevraagd om een echo bij mij te maken (dat is mooi als je in het ziekenhuis werkt) en ik heb een echo gehad. Weet dat er niet veel te zien is, ben pas 5 weken, maar ik voel me goed ten opzichte van me vorige zwangerschap en heb 2 keer licht roze bloedverlies gehad en wat menstruatiekrampen, dus erg ongerust.

Maar alles was goed gelukki!! er was een vruchtzakje te zien in me baarmoeder en je zag al een klelin vruchtje zitten. helemaal goed volgens de gyn 5 weken.. over 2 weken heb ik weer een echo en dan hopen op een mooi kloppend hartje.

Ik ben nu gewoon gerustgesteld dat het in me baarmoeder zit, en dat er daadwerkelijk een beebje zit!!

Ook is mvm vandaag geweest en de test was hartstikke positief (nee, ook gezien op de echo geen tweeling). Vanaf as vrijdag mag ik meedoen voor 10 weken..

Alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd.

Veel liefs Naatje

4. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    @HappyMom. Ja ik heb ook 4 flessen gehad van MvM 1ste. Krijg er ook 8 bij de volgende lichting als het goed is dus!! Vervelend dat er dan maar 4 zijn gebracht bij jou.

@Mammadoe. Van harte gefeliciteerd!!! En welkom.

@Naatje. Inderdaad wel superhandig om in een zkh te werken dan!! Op de nachtdiensten na dan...... Moet er werkelijk niet aan denken om nu mijn ritme te moeten omgooien.

Ik werk in de psychiatrie en heb ook nachten gewerkt. Nu al zo een 2,5 jaar niet meer. Doe nu p.i.t.(psychiatrisch intensieve thuiszorg) dat is bij mensen die chronisch psychiatrisch ziek zijn. De een help ik wat in de huishouding en de ander weer met boodschappen doen of administratie nou ja you get the picture. Erg leuk en gevarieerd werk. Het is om te voorkomen dat mensen opgenomen moeten worden. Nu wel veel vermoeiender met al dat heen en weer gerij maar goed heb erg veel vrijheid.
    Ben benieuwd wat de anderen voor werk doen??????

En wat gaan sommige in vergelijking met mij laat naar bed zeg!! Ik stort rond half 9 a 9uur helemaal in!! Dan lees ik nog even in bed en ben meestal wel tussen half 10 en 10 vertrokken!!!!! Fijn dat het hier weer wat rustiger is qua bloedverlies. Fijne dag iedereen!!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    haha ik stort ook rond half negen,negen uur in hoor! :D

en dan altijd zo vroeg wakker ;)

verder moet ik veel plassen! moet er elke nacht al uit :(

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey, goedemorgen!

Ja er gaan idd wat meiden erg laat naar bed. Maar dat zal straks met een kindje wel anders zijn hoor! Ik ging er, voordat mijn zoontje er was, ook vaak pas rond 0:00 in, maar dat zou ik nu echt niet meer kunnen. Hij is vaak voor 6:30 wakker ;) Ik ben best wel benieuwd hoe dat straks zal gaan met nachtvoedingen erbij...

Hier trouwens ook nog niet echt een buik, wel vind ik mijn broeken te strak zitten, ik krijg ze nog wel dicht. Bij de eerste zag je tot de 10 weken niks en toen ineens :$! Ik ben nog helemaal niks aangekomen, misschien zelfs licht afgevallen...

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb me van de week ook aangemeld bij mvm maar heb nog niks gehoord. Tis graag of helemaal niet hoor. :(

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hallo meiden!

Ik wil me ook graag bij jullie toevoegen!

Ik heb al 2 lieve dochters van 1 en 4 en nu dan zwanger van de derde.
    Ben er heel blij mee. Het heeft deze keer zo'n 7 maand geduurd voordat het raak was. Dus extra blij!

Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen.

Ik ben 16 maart volgens mij uitgerekend.

9. DianevK

DianevK Lid

16 nov 2008
    13
    0
    1
    Welkom nieuwe mama's, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Momenteel heb ik nog niet zo veel kwaaltjes, ik ben alleen 's morgens extra vroeg wakker en heb 's avonds last van een harde buik. Dit kan ik me niet meer zo goed herinneren van de vorige zwangerschap. Ik hoop maar dat ik het nog even verborgen kan houden voor de buiten wereld. Het liefst willen we het pas vertellen als ik een goede echo heb gehad.

Maandag ga ik de vk bellen, ik ben benieuwd wanneer ik een echo krijg.

10. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

nieuwe mensen... welkom !!

mvm: afleveren bij punten is niet handig voor mij. doe alles (nog) op de fiets en werk 4 dagen en heb al zoontje. dus dan toch maar ophalen. ik begin dus as maandag. ga het wel in een tas zetten dan zodat het niet heel erg opvalt en anders jammer dan maar.
    en ja ik weet van vorige keer dat die flessen enorm stinken, bah. maar idd voor goede doel.
    ik had ook een dikke streep. leuke is dat je deze tests kan bewaren (kan niet bij alle testen) en je de strepen blijft zien.

laat naar bed: ik ga meestal 21.30 me klaarmaken en 22 uur erin. heb al een zoontje dus wordt vaak niet veel later want zoontje is vaak 6 uur wakker. vaak ben ik de avonden als volgt bezig: 18.00 eten, daarna afwassen, met zoontje in bad, even lezen met hem etc en hij gaat rond 19.45 naar bed (al is hij soms later omdat hij dan nog te wakker is) van dan ruim ik even snel huis op in grote lijnen en ga dan zelf tv kijken / computer.

ik werk trouwens in de kinderopvang. heb de opleiding pedagoog gedaan en werk nu sinds kort weer op een groep (voorheen als pedagoge gewerkt, maar die functie werd wegbezuinigd) met extra taken in het aanbrengen van rust, structuur etc.
    ik werk 4 dagen.

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey wat leuk dat hebben we allebei een kindje uit 2008! Mijn dochter is net 3 geworden en ik zie dat jouw kindje in september 3 wordt ( 19 sept, dan ben ik ook jarig hihi ).
    Wel fijn dat we nu een extra echo krijgen.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Welkom en gefeli voor de nieuwe zwangeren!
    Wat goed dat er zoveel hier mee doen of mee aan doen aan MvM!

Werk: ik werk 4 dgn in de week als tandartsassistente, harstikke leuk!

Kwaaltjes heb ik nog niet, behalve vroeg wakker worden en dan echt nodig moeten plassen. Verder voel ik me prima!
    Kan niet wachten op donderdag, maar ook wel spannend.

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Mama2010 en Mammadee, gefeliciteerd met jullie zw.schap en welkom hier!!

@Naatje, gelukkig ben je weer gerustgesteld na de echo, fijn dat er al iets te zijn was.

@Eva, hier ook nog niks aangekomen, wel 2 kilo afgevallen en dat zonder lijnen.

Even een vraagje, meiden die net zo ver zijn als mij (4,3), wat is jullie eerste dag van je laatste menstruatie???
    Als ik op site van mvm dat invul (12 juni) kom ik op 19 maart als uitgerekende dag, terwijl op deze site 14 maart.
    Hoe kan het dan dat ik vorige week al positief heb getest?? Snap er niks van....

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik denk dat ik het al een beetje snap, mijn cyclus was 25, en mvm gaat er vanuit dat je een cyclus van 28 hebt denk ik.
    Ik laat voorlopig 14 maart wel staan, als ik bij de vk ben geweest zal ik wel meer weten

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Klopt, want ik ben 10 juni voor het laatst ongi geweest maar mijn cyclus is iets van 31 dagen.. De cyclus tot aan je ei kan 14 dagen zijn, dat is gemiddeld.. maar bij mij is dat 17 dagen. De tijd na je ei tot aan je NOD (dus de dag dat je normaal ongesteld zou worden) is altijd 14 dagen.

Op de site waar ik mijn banner vandaan heb, kun je het heel goed berekenen. Als je dan die uitgerekende datum invult heb je een redelijk reeel beeld.

Bij je 1e echo meten ze het precies op en kan het weer een aantal dagen verschillen, want je weet dus niet precies wanneer je ei/innesteling is geweest...

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Bedankt voor de uitleg!
    Heb net even op die site gekeken en die geeft 15 maart aan.
    Ik weet niet precies wanneer mijn ei was maar heb alleen gemeenschap gehad op 22 en 23 juni die maand, ik zelf denk dat mn ei de 24 was want toen had ik wat steekjes in mijn buik.
    Maar wat ik nog steeds heel vreemd vind is dat ik op 1 juli al een positieve test in handen had ( week na ei)??? En 2 juli heb ik digitaal getest en die gaf toen zwanger 2-3 aan. Snappen jullie het nog.....

17. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Wat zijn jullie kids allemaal vroeg wakker zeg!
    Mijn dochtertje sliep eerder altijd tot half tien. Nu heeft ze het ingekort naar 8 uur, half 9.
    Maar dat is wel fijn, dan heb je ook nog wat aan de dag!
    Wij zijn heeel erg verwend met slapen. Ze heeft ook maar 2 keer een gebroken nacht gehad als baby zijnde. 1 keer door krampjes en 1 keer door een verkeerd ritme.
    Verder eigenlijk nooit. Dusss.. dat word nog wat met een 2e ;)

Mammadoe: Leuk hé! Hopelijk komen er nog meer uit t andere topic.

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Hhmmm ja dat is wel apart ja. Misschien zijn het 2 kindjes dat je zo snel positief heb getest! ;)

19. mr1638

mr1638 Lid

2 jul 2011
    67
    0
    0
    NULL
    Goedemorgen,

Hier alleen nog klein beetje bruin vannacht bij het afvegen na t plassen. Verder nog niks weer en vrij rustig. Ik mag van mezelf donderdag weer een test doen en ben heel benieuwd of hij nu duidelijk te zien is. Denk dat als die nog niet donkerder is ik er van uit kan gaan dat het niet goed gegaan is, en anders maak ik een afspraak met de vk...

Hoe is het bij de andere meiden met bloedverlies?

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @mr1638 spannend zeg! Good luck!

@ mijn datum klopte trouwens ook niet... ik heb hem nu goed staan.
    19 maart uitgerekend. Dan klopt het precies met mijn eisprong, innesteling etc... en dat mijn streepje redelijk licht was, want ik zou eigenlijk maandag pas mogen testen.

Ik heb nog een clearblue indicatie test maar die bewaar ik voor maandag of dinsdag, veel te duur als die nog niets kan waarnemen! ;)

Hebben jullie ook al een lijstje met alle data's etc???

Deel Deze Pagina