Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook geen bloedverlies meer, maar mijn slipjes zijn nog niet brandschoon ( sorry voor detail) zit nog een heel klein beetje bruinig afscheiding, ik denk dat ik vanmiddag er nog een test tegenaan gooi, erg he?

Over 2 kindjes, daar heb ik ook al aan zitten denken..... Voel me nu ook al echt zwanger, terwijl ik dat bij mijn dochter met ruim 6 weken pas had. In iedere geval een lichaam zit soms raar in elkaar.

Stel dat het er 2 zijn hoe gaat het dan met innestelen?? Nestelen ze samen in of om de beurt?? Misschien een stomme vraag maar ik weet het echt niet

2. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    @mama2010. Welkom en van harte gefeliciteerd!!

@Mr1638. Goed te horen!! Wel erg dat je nog zolang moet wachten om te testen!!

Hier volgens mij al wat nesteldrang als dat kan. Net mijn hele keuken opgeruimd, gesopt en onnodige dingen weg gedaan!!! Zo heb ik ook ruimte voor alle spullen die je nodig heb voor de beeb. Verder kom ik niet want ik ben kapot!!! Doe het dan maar in etappes heb ik met mezelf afgesproken.............
    Enne ja vroeg wakker. Ik was altijd al wel vroeg wakker maar sinds ik zwanger ben is het wel heel erg. Maar maak het goed want ik ga in de middag een uurtje liggen. Vooral als ik zoals vanavond een bbq heb!! Anders trek ik het niet!!!

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    een week na mijn eerste test heb ik met mijn tweede plasje men laatste kv test opgemaakt.
    De teststreep is even donker als de controle streep,alleen staat die er half.
    heb het ook gefilmd :D
    dat is nu aan het uploaden!
    heb er deze keer een goed gevoel bij al zal ik voor 1 keer blij zijn dat de zomervakantie voorbij is :):)

4. anne85

anne85 Niet meer actief

hey goedemorgen,

hier nog steeds geen symptomen.. hihi w8 er met smart op:p hopelijk komt er nog wat.. Hoe is het met julie?

liefs

5. anne85

anne85 Niet meer actief

van8 pas half drie naar bed, waren vrienden over de vloer pff ik moest echt moeite doen wakker te blijven.... maar wil het ook nog niet zeggen, vanochtend wel weer vroeg wakker

mr ben niet moe

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Tara: jij bent inderdaad verwend met slapen zeg!!!
    Mijn zoontje is tot hij ruim 11 maanden was minstens twee keer per nacht wakker geweest. In de meeste gevallen kreeg ik hem zonder drinken (borstvoeding tot 11,5 maand) niet meer in slaap. Sindsdien slaapt hij de nachten ineens wel door (hangt trouwens niet samen met de bv, maar wel met 's avonds meer eten), maar is hij altijd nog tussen 6 en kwart voor 7 wakker 's ochtends.
    Ik ben er inmiddels aan gewend, maar uitslapen heb ik dus sinds mijn zwangerschap nooooit meer gedaan.

@MvM: die flessen stinken inderdaad, maar ik heb ze in de badkamer staan (grotere ruimte dan toilet), ik houd de fles van me af, schroef de dop eraf, giet het erin terwijl ik mijn adem inhoud, en dan ruik je er eigenlijk niks van (of weinig iig). Volgens de informatrice zou je ze wel even buiten mogen luchten, om de ergste stank eraf te krijgen.
    Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik 4 flessen met de mededeling dat dat een soort besparing was, en of ik de flessen zo vol mogelijk wilde doen. Snap ik wel, want dat scheelt in de fabriek de helft van de flessen, en levert evenveel op (ik pakte bij de eerste zwangerschap iedere dag een nieuwe fles, en meestal zaten ze dus nog niet halfvol....)
    Omdat ik nu fulltime thuis ben, mag ik bellen als ik meer flessen nodig heb.
    Ik krijg ze dus Ʃcht niet vol in een week hoor! (Ik drink te weinig, dat weet ik....)
    Waar het op neer komt: je kunt gewoon de gratis infolijn bellen, en zeggen dat je er meer nodig hebt.
    Ik vind de flessen trouwens minder stinken als er al urine inzit, haha! (de lege flessen zijn het ergst!)

Wij gaan het vandaag aan de ouders vertellen, spannend!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Ik wil me hier ook graag melden. Ik ben zwanger van de derde. Ik heb al een dochter van 3,5 en een zoon van bijna 1,5 jaar. Begin juni is mn spiraal verwijderd en dus direct raak :).

Wel wat roze/bruin verlies gehad, dus ik ben behoorlijk onzeker. Had ik bij M en T niet namelijk ... Maar gisteren wel weer een positievere test dan woensdag, dus ik neem aan dat dat een goed teken is.

Half augustus heb ik een echo, direct na onze vakantie. Wel balen dat het niet voor de vakantie is ;)

MvM, heb me weer aangemeld, kan soms idd even duren, zeker als de vertegenwoordiger/ster bij jou in de buurt op vakantie is :D. Die potten stinken enorm, maar gewoon niet adem halen als ze open moeten ...

Bedtijd, de kinderen liggen tussen 1930-20u op bed en dan wil ik graag nog wat tijd saampies, maar vaak lig ik om 21u al te snurken op de bank :D. T wordt vaak rond 6u wakker dus das best pittig.

Werk, ik geef les. Waar, wat en dergelijke laat ik in het midden.

Mn dochter weet trouwens al dat er 'misschien' een baby in mama's buik zit en ze vroeg: 'Mag ik hem dan vasthouden als hij geboren wordt?' (Ik: zeker wel!) Zij: 'Dan ga ik hem heel zachtjes heen en weer wiegen' *smelt*

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O en ik denk dat ik ergens rond half maart uitgerekend ben, maar zal eerder iets later dan iets eerder zijn ...

Mn moeder net aan de telefoon gehad en die vond het geweldig en mn pa riep: 'het is een tweeling want dat vind ik leuk' :D

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
  10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    Bekijk bijlage 165670

hij is maar half maar hij knalt!
    ik ga nu proberen te genieten en hopen dat de echo goed is :)

11. anne85

anne85 Niet meer actief

pompelmoesje gefeli mooie test:)

12. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Mooie test pompeloesje! Gefelcitreerd!
    Wel grappig een halve streep, meestal is ie dun of dik maar half...
    HIhi

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik heb net ook nog even een digitestje gedaan, en hij geeft weer 2-3 weken aan, net als vorige week, nu kan het kloppen maar vorige week kon het onmogelijk 2-3 zijn. Ik ben een vermogen aan testen kwijt, het lijkt wel een verslaving, terwijl ik bij mijn 1e zw.schap maar 1x heb getest.

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Leuk trouwens Pompelmoesje dat je het hebt gefilmd

15. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ Minnie: Ow wat fijn dat er weer 2-3 staat! Dan zal het vast wel goed zitten he..
    Teminste we gaan gewoon van het beste uit..
    En dat vele testen is hier heel herkenbaar! Bij mn eerste teste ik op NOD negatief en heb pas een week later weer getest omdat mn man erop stond hihi.. Toen knal positief..
    En bij deze zwangerschap heb ik er wel een stuj of 9 versleten hahah.
    Wat kan een mens veranderen hihi

16. DianevK

DianevK Lid

16 nov 2008
    13
    0
    1
    @ minnie1979, ik ben nu ook 4w3d zwanger. Mijn laatste menstruatie is gestart op 8 juni. Maar het ligt echt aan je cyclus, ik heb met behulp van fertility friend mijn ei gespot dus aan de hand van die datum heb ik mijn uitgerekende datum uitgerekend. Het meeste uitsluitsel zal de eerste echo geven denk ik.

Met het slapen van mijn zoontje heb ik echt heel veel mazzel, ik moet hem 's morgens echt wakker maken anders blijft hij gerust tot 11 uur in zijn bedje liggen. Hij vind het ook altijd erg fijn om weer naar zijn bedje te gaan ;). Als ik moet werken en hem naar de oppas breng 's morgens weigert hij zelfs om op te staan. Hij heeft dan echt zoiets van laat mij maar lekker liggen. Nu maar duimen dat de tweede daar een voorbeeld aan neemt, anders zal het echt wennen worden voor pap en mam.

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook een uitslapertje, ik moet haar 9 van de 10 keer wakker maken om bijvoorbeeld naar de peuterspeelzaal te gaan

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen!
    Onrustige nacht gehad! Alleen maar druk in mijn hoofd! Wilde graag uitslapen omdat ik zo hondsmoe was, maar was al om half 10 wakker (ja dat is voor mij best vroeg in het weekend). Dat word nog wat als ik straks mamma word! Nu nog altijd laat naar bed idd en lang uitslapen. Ik wil altijd 8 uur slaap, dat wel.
    Net mijn zusje aan de lijn en toen begont ze te vragen hoe het nu zat en of ik ging proberen om zwanger te raken op vakantie. haha ze moest eens weten! Nog maar even geheim houden tot na de vakantie!
    Ik ga maandag wel contact opnemen met een verloskundige om even te vragen hoe het zit met Thailand en zwanger zijn. Zitten wel een paar kleine risico's aan verbonden :S
    Qua beroep, ik ben ZZP-er, tolk. Welke taal en hoe en wat laat ik ook achterwege ;)

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Thailand is echt een geweldig land, ben er al 2x geweest en wil zeker nog een keer terug. Idd slim om even met je ha te praten over je reis, ga je ook de binnenlanden in?

20. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm dacht ik een lang bericht te posten is hij weg.. vaag.. haha

ok nog een keer..

@Happy mom, dat lijstje met HCG waarden .. goede vraag, ben ook erg benieuwd hoe dat zit :)

@uitslapende kindjes of niet: Mega slapert hier haha vanaf haar geboorte gelijk. Sliep na 2,5 maand van 19.00 uur tot 7.00 uur s'ochtends en iets later van 19.00 tot 8.00 uur en dat doet ze nog steeds.. smiddags van 13.00 tot 16.00 uur.. heerlijk! Ben benieuwd of het in de genen zit en of we ook zo'n mazzel hebben met nr. 2 haha

@Beroep: zelfstandig ondernemer, kleding winkel in grote stad.. waar en details laat ik ook achterwege ..

@veel testen .. pff ik kan er ook wat van en heb er nog een liggen die ik van mezelf moet bewaren tot na het weekend... gaan een zondag en maandag een nachtje naar Antwerpen met zijn twee dus dinsdag mag ik weer testen.. ben benieuwd of het me lukt.. zal e.i.g. een foto'tje posten..

Morgen en maandag zal ik dus niet veel online zijn maar lees dindag avond weer ff bij!

Liefs,

Deel Deze Pagina