9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! hier vind je het lijstje met de waarden
Hai meiden, Jee wat hebben jullie weer geschreven zeg! 32 pagina's Ik ben er maar effies 2 daagjes niet geweest omdat ik het ff heel druk had met de laatste dingen op school... nu vakantieeeee!!!! Verders heb ik last van me darmen, zit echt veeeeeeeeeeel op de wc . Gevoelige van boobs is minder aan het worden maar verder voel ik me goed. Heb vanaaf een feestje en ga zo ff outfit zoeke... wil iets aan waar ik me A: lekker in voel, B: leuk is voor een feestje in een zaal met veeeel mensen EN C: waarin in de avond niet me buik doet uitpuilen... heb nog geen zin in vragen.. maar moet dan dus wel op kleding letten (zeker in avond) Morgen kom ik weer... xxx Liefs Sjors
Hallo Allemaal Wat een drukte alweer hier. Met mij gaat het goed Bloeden is weg. Is dus echt bij dat kleine beetje gebleven. Vandaag 6 weken! Klinkt al lang hihihih Vanmorgen al erg druk geweest Morgen verjaardag van mannetje lief. En dan gelijk nog beetje housewarming dus alles is weer spik en span. Nu hopen op mooi weer!
pff net mijn moeder aan de telefoon, vertelde haar dat mijn beste vriendin is bevallen en dat we op kraambezoek gaan. Ze vroeg gelijk ooh meid gaat het bij jou dan ook niet kriebelen.. Heb er een beetje over heen gekletst zo van we zien wel kan nog wel ff duren... ze moest eens weten
hihi leuk is dat nog even geheim houden!! Ik zit lekker op de bank, dit weekend verder lekker rustig aan doen.. heb alleen btje buikpijn nu zeur gevoel verder nog niets.. en niets te zien
Anne85 > Goed zo lekker rustig aan doen.. Ben benieuwd trouwens of ik de traantjes in bedwang kan houden straks op kraambezoek...
Jeee vandaag toch nog even een testje gedaan (laatste keer!! echt waar!! ) haha Helemaal happy met de uitkomst! Wilde ik zo graag een keer zien staan!! Stond er ook al in één minuut!!
Ik ga naar Bangkok, 3 zuidelijke eilanden en naar rivier Kwai, slapen op een drijvend hotel zonder elektriciteit haha dat word wat. Maar dat is het enige binnenland... Zit hier nu aan een gezonde maaltijd, vis, rijst, broccoli, noten maar het smaakt me voor geen meter!! Hoe hebben jullie allemaal je dieet aangepast of leefden jullie al vrij gezond??
Leuk vooruitzicht zó'n vakantie, ben stiekem een beetje jaloers haha. Over het algemeen wordt hier al gezond gegeten, genoeg groente en fruit en zo dus daar hoef ik niks meer aan te veranderen, alleen mijn wijntje in het weekend moet ik nu laten staan plus ik let nu extra goed op de hygiene met etenswaren. Voor de rest laat ik alles staan wat niet mag in de zw.schap.
ik at ook al gezond.. alleen de dingen die niet meer mogen laat ik nu staan! Drinken deed ik toch al niet dus dat scheelt weer.. Zijn jullie al misselijk? Ik liep net fluitend buiten, voel me echt echt echt niet zwanger:S ben echt radeloos hierover... pfffffffff
Ik ben niet iemand die 2 ons groenten per dag binnenkrijgt... En fruit, ik lust het wel maar vergeet het vaak! Nu dus wel veel meer fruit aan het eten. Melk dronk ik ook nooit veel, ben meer van de sappen, maar had net een glas (met extra calcium) en vond het echt heerlijk!!! Voor mij dus nog wel wat aanpassingen @Anne, ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Komt vanzelf wel. Bij mij is alles ook heel mild. Wel vang vandaag iets gevoeligere en vollere borsten met een dikke ader En mijn buik voelt anders. Beetje rommelig.... Maar denk dat het bij iedereen verschilt!
oh en sorrie voor mijn gezeur kan er alleen maar over huilen dat ik denk dat het mis is... en weet niet waar ik er anders over moet praten of met wie
Anne ik herken het zo goed, ik zat vorige week met precies hetzelfde! Maar we zijn ook nog maar zo kort zwanger.. alles kan nog komen Ik ben vandaag voor het eerst misselijk, echt de hele dag. Haha en wens nu al dat ik noooooit had gezegd dat ik geen kwaaltjes had