Stoer hoor dames, in je eentje een gezin runnen ! Heel ernstig maar was al aan het zoeken naar geboortekaartjes. Bij de eerste hadden we zo'n leuke, maar volgens mij worden ze niet meer gemaakt
@Mammadoe: hier ook zoiets raars. Ben nu al drie nachten op rij rond een uur of twee wakker geworden met darmen die voelen alsof ze op springen staan. Weet er uiteindelijk toch weer door heen te slapen, maar opvallend is het wel. En qua voorstellen. Ik ben 30 jaar oud, woon in het midden van het land en ben ruim 8 jaar samen met mijn vent. We hebben een dochtertje van bijna 2 (iemand een emmer lijm en wat behang over? ), dus nu zwanger van nummer 2. Daarnaast werk ik 32 uur per week en probeer ik tussendoor ook nog te studeren. Haha, nu maar hopen dat er geen bekenden meelezen, want die hebben me zo door!
Lijst 2012 mama's 1 maart EmvSenR - 3e kindje 2 maart deesjedees - 1e kindje Sasjuh83 - 1e Lette - 1e kindje Happymom - 2e kindje mr1638 - 1e kindje 3 maart roompje annemieke - 1e kindje bloempjuh23 - 4 maart koetjekuuk - 2e kindje (BAM) Tara86 2e kindje Lau85 - 1e kindje Hanna Mom -2e kindje MupKUH - 2e kindje Natas76 - 1ste kindje 5 maart Foxy74 - 1e kindje 6 maart Anna27 - 2e kindje Cherryon-2e kindje Lola83 - 1e kindje 7 maart Kallie - 1ste kindje Roos - 1ste kindje Rens - 1ste kindje 8 maart Eva1983 - 2e kindje Theeleutje - 1ste kindje hekate - 3e kindje 9 maart berenbotje - 3e kindje Naatje218 - 2de kindje 10 maart Pompeloesje - 2e kindje Jael - 2e kindje 11 maart Mon - 2e kindje 12 maart lautjuh85 - 2e kindje Sadas - 1e kindje 13 maart Sjorsjette ~ 1e kindje Missy88 - 1e kindje 14 maart Minnie1979 Dianevk - 2e kindje 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Totaal 31 zwangere meiden en 3 sterretjes (Aloha, Y30 en Meandor) Afsprakenlijst JULI 8 juli Sasjuh83 - afspraak MvM 13 juli Foxy74 1e echo en VK 14 juli Sasjuh83 1e echo Gyn 15 juli deesjedees 1e echo MupKUH 1e echo en Gyn 17 juli Kallie intake VK 18 juli Rens 1e afspraak en 1e echo gyn Pompeloesje 1e echo Happymom- 1e echo 19 juli Lau85 1e echo Anna27 1e echo berenbotje - 1e echo gyn 20 juli Deesjedees - VK Eva1983 - VK 21 juli Cherryon 1e echo 22 juli Naatje218 - 1ste echo 25 juli Lette - 1e echo Gyn Happymom - verloskundige Natas76 - VK Sjorsjette 1e echo gyn Lola83 - eerste afspraak gyn 26 juli Tara86 1e echo lautjuh85 - intake vk 28 juli koetjekuuk 1e echo Gyn 29 juli Eva1983 - 1e echo AUGUSTUS 1 augustus Cherryon intake VK Sadas - intake VK 2 augustus Tara86 intake VK Lau85 vk Roos 1e echo 5 augustus Pompeloesje - echo 12 augustus Mon - 1e echo en intake VK 16 augustus Hanna Mom 1e echo en VK Alle nieuwe meiden, je mag jezelf op de lijst erbij zetten!!! Jullie zijn met zoveel meiden, dat ik het niet bij kon houden
hmm volgens mij snap ik niet helemaal hoe het werkt.... hihi hier nog steeds alleen maar buikpijn verder niets:S:S:S en huilen dat weer wel omdat ik overtuigd ben dat het niet goed zit...
Meiden, niemand hoeft over elkaar te oordelen. Iedereen doet het zo goed als hij of zij het kan. Ik vind het knap dat jullie dat hier durven te schrijven. Als je blij bent met je eigen keuzes, dan is dat het allerbelangrijkste!!! Ga zo door, ben trots op jullie. @kwaaltjes, hier eigenlijk nog maar weinig last van. Wat trekkingen onder in mijn buik. De vorige zwangerschapppen begon bij mij pas de misselijkheid rond week 7...dus dat duurt al niet lang meer....ben de 5 weken inmiddels gepasseerd, op naar week 6!
Goeiemorgen meiden! Nou hier gelukkig een nachtje heerlijk geslapen! Sinds vanmorgen heb ik steeds wat steekjes net boven mn lies en op dezelfde plek in mn rug... zou dit bandenpijn kunnen zijn? Verder voel ik me helemaal top. Geen rare pijnklachten of bloedverlies, wel erg misselijk,moe,zere borsten,prikkelbaar.... morgen 14.30 echo! Spannend!!!!
GOedemorgen! Hekate: Oordelen zal ik niet doen, maar het is voor mij inderdaad een vreemd verhaal, omdat ik voor het eerst hoor dat iemand zo in een relatie zit. Maar als jullie bewust voor een derde kiezen zal het wel goed zitten voor jullie gevoel en dat is waar het uiteindelijk om gaat toch! Wie zijn wij dan om daar over te oordelen? Niet druk om maken joh! En ik ben het met koetjekuuk eens qua vertellen! Als je het niet verteld, zullen ze je misschien nog meer het zwarte schaap gaan vinden. Dianevk: Wat leuk, mijn dochtertje komt ook uit oktober 2009! Welke datum is jou zoontje geboren? Mammadoe: Auw! Is het nu weer over? Ik had hetzelfde eergisteren, dat was alleen omdat ik overdatum karnemelk had gedronken berenbotje, jij komt mij zo bekent voor. Heb jij destijds ook niet een tijdje meegekletst in het oktober2009 forum? Beesie: Morgen al een echo! Spannend. Succes ! Anne: Waarom ben je daar van overtuigd meid?
WOehoe! Vandaag 6 weken zwanger. Ik vind het tot nu toe redelijk snel gaan. Op naar de 7 weken! Wat een heerlijk weertje is het. Vanmiddag verjaardag dus lekker in de tuin zitten. Ik ben trouwens nog steeds niet misselijk, maak me daar best wel een beetje druk om.
@ Anne: natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar stop alsjeblieft met jezelf zo gek maken. Je krijgt er achteraf echt spijt van dat je niet gewoon hebt genoten van deze mooie tijd. Stress is juist niet goed tijdens je zwangerschap. Ga lekker fantaseren over jullie uk, verzin namen, doe inspiratie op voor zijn/haar kamertje! Geniet!!!!
niet druk om maken hoor. met 1e zwangerschap was ik pas vanaf 7 a 8 weken misselijk tot de 3, 3,5 maand met vlagen en niet eens heel erg ik ben vanmorgen voor het eerst even misselijk geweest. maar zou ook nog van vermoeidheid kunnen komen door slechte nacht whaha.
@eva ik weet het... word ook gek van mezelf:S:S:S denk mijn vriend ook van mij.. maar ik ben gewoon zo bang:S:S:S en weet dat ik daar niks aan kan doen nu, het word er niet beter van.. ik moet gewoon afwachten i know... xx
en aan anne inderdaad je darmen doen de eerste periode vaak gewoon gek en zijn van slag met als gevolg krampen af en toe, diarree of opstopping en opgeblazen gevoel soms. (niet iedereen maar wel veel meiden) ik heb er momenteel ook last van. natuurlijk kan het fout gaan, maar veel vaker gaat het goed gelukkig. ik heb ook tot een weekje terug heel erg gedacht dat het mis kon gaan enz. maar dat kan nu nog steeds en zelfs op het einde nog en als je kind er eenmaal is gaan de zorgen over in dat je kind wat kan overkomen in zijn slaap of dat soort dingen. echter als je je steeds druk maakt kun je idd niet genieten en geloof me het is juist zo bijzonder... probeer te genieten !!
ik ga mijn best doen en maar denken zolang ik geen bloed zie zal het goed zijn en moet ik ervan genieten.. bedankt voor de bemoedigende woorden..!
Hii allemaal, ff paar dagen niets van me laten horen. Was druk en moest het even allemaal laten bezinken enzo Maar nu begint de onzekerheid toe te slaan. Sinds vrijdag ben ik niet echt meer misselijk. En dat vind ik zoo raar. Maar miss is het normaal. En nu begin ik bang te worden dat het miss wel misgaat, of dat bij de echo blijkt dat het niet goed is. En ik weet dat ik me niet druk om moet maken. Gister nog een test gedaan en hartstikke positief, maar toch maak ik me druk. Herkennen meer mensen dit? Maar hoe gaat het met jullie allemaal? voelen jullie je goed?
ik ben nog niet misselijk geweest en wat ik hoor (aangezien ik zelf ook onzeker ben en al talloze berichtjes heb geplaatst) is dat het vaak kan komen vanaf week 6 of nog later dus dat jij het nu niet meer hebt hoeft niks te zeggen liefs Anne
@anne: maar ik ben het wel geweest. Maar ja, weet je, je weet ook dat het niet bij iedereen zo is. En toen ik niet zwanger was dacht ik ook zo. En nu je weet dat je zwanger bent word je er ineens onzeker over. Zo stom is dat he. Het is natuurlijk alleen maar lekkerder als je niet ziek bent toch. Gaat vast helemaal goed komen. Maar als ik het zo begrijp hebben meerdere dus die onzekerheid.