Ben ook erg benieuwd naar de echo van Beesie!!! Ik mag morgen over een week!!! Zo ontzettend spannend!! Zijn jullie stiekem ook al bezig met namen?
Hahaha, ik mag ook morgen over een week. Tja de namen weet ik eigenlijk al.... We hadden een meidennaam, maar die is inmiddels door twee vriendinnen gebruikt, dus we hebben nu een nieuwe, waar ik ook heel blij mee ben! De jongensnaam vind ik altijd het moeilijkst, maar ook daar zijn we wel uit. Beide namen zijn kort en krachtig.
Berenbotje... Oh leuk spannend!! Hoe laat mag jij? Ik om kwart over 9 en heb dan lekker 3 weken vakantie, dus dat is wel fijn! Ik heb eigenlijk ook al de 2 namen.. de jongensnaam is lekker kort en we vernoemen dan in 1 klap alle 4 de opa's! De meisjes naam is voor mij erg bijzonder, het is de naam van mijn beste vriendin die 1,5 jaar geleden overleden is..
hahaha...ik mag 's middags pas om 15:00 uur... Dat is wel helemaal leuk, dat je meteen alle opa's vernoemd. De meiden naam, die we eerst hadden was ook afgeleid van de naam van een vriendin van mij, zij is al 13 jaar geleden overleden. Nu gebruiken we deze naam, als tweede naam. Dus ik snap je helemaal, is ook erg bijzonder!!!
Ik heb trouwens een apart onderwerp geopend, voor onze lijst...kunnen we hem daar bij houden, hoeft het hier niet tussen door. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden...
Thanks voor het warme welkom allemaal! Wat hebben veel van jullie al op tijd een echo! Volgens mij doen ze dat hier pas met 10 weken, een termijnecho. Of heeft het bij jullie zo z'n redenen (mk, medische indicaties) waarom jullie al met 6 of 7 weken een echo krijgen?
Bij mij is het omdat ik meerdere MA heb gehad. Normaal hier rond de 9 weken. Dus dat komt ongeveer wel overeen met jouw VK.
Ze zei bij mij gewoon, kom we plannen een afspraak over 2 weken en doen we direct ff een echo er achter aan.. doen ze niet zo moelijk over gelukkig! Bij mijn vorige zwangerschap denk ik ook wel een keer of 5 een echo gehad, zodat mijn oudste dochter ff naar haar zusje kon zwaaien etc. Erg leuk! Ik zag trouwens dat als je het aanvullende pakket van de FBTO hebt (gezinsplanning) je voor 100 euro vergoed krijgt bij het maken van een pret echo! WOW!!!! Dit had ik vorig jaar ook moeten weten! Ik ga daar nog een keer achteraan bellen hoe dat nou zit.... of het echt zo is! Bij de 1e hebben we met 26 weken 3d echo's gemaakt. Super mooi! Bij de 2e hebben we een geslachtsbepalings echo gedaan met 16 weken... Kijken of ik deze keer kan wachten hahaha...
Onze namen staan ook al vast. En zelfs het idee voor een geboortekaartje haha. Kamertje hoeven we ook niet veel aan te doen. Daar staat nu de computer en die hoeft alleen maar naar zolder.
Ben net terug van de echo en het is niet goed! Toch een bbz! Zit ergens in mn eileider of eierstok. Ze hebben met spoed mn hcg geprikt. Daar krijg ik zometeen nog de uitslag van. Als mn hcg is gestegen moet ik vanavond nog onder t mes voor een kijkoperatie!!!! En als t gedaalt is krijg ik over 2 dagen weer een echo en wachten ze nog even af ofzo... Maar de kijkoperatie krijg ik sowieso binnenkort omdat ze denken dat er iets mis is met mn eierstokken of eileiders. Wat een kutnieuws! Ik kan alleen maar janken sinds ik thuis ben! Wat kan een mens zich klote voelen!!!!!
Beesie dat meen je niet Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, zeker niet omdat ik je helemaal niet "ken", maar ik wil je heel veel sterkte wensen.
O, Beesie, dat is wel zo'n beetje het slechtste nieuws dat je kunt krijgen zeg!!! Getverderrie.... Weet niet goed wat ik moet zeggen....
dankjullie wel voor de lieve reacties! ik hoop ergens dat ze me vanavond nog gaan opereren. Ik wil nu ook gewoon dat t weg word gehaald, we gaan namelijk over 11 dagen op vakantie en anders kan dat ook niet doorgaan!
Beesie, balen meis! Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen... Pff! Sterkte en succes ermee! Krijg je nu een laparoscopie? Hou je taai meis, liefs
ooh beesie wat een K*T nieuws seg Hopelijk wordt je snel geholpen en ben je snel blijvend zwanger *knuf* Veel sterkte!