Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Rens: Ja dan krijg ik een laparoscopie....

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O Beesie wat naar meis, ik had dit helemaal niet verwacht.
    Vind het raar dat ze het niet meteen weghalen, waarom moeten ze daar mee w88?? O lieverd ik hoop dat je het straks een plaatsje kan geven en dat je straks lekker op vakantie kan om er over na te denken. Heel veel sterkte!!!

3. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb net met het ziekenhuis gebelt omdatik buikpijn kreeg. Moet nu meteen naar de spoedeisende hulp en ga waarschijnlijk vanavond nog onder t mes... hou jullie op de hoogte!

4. anne85

anne85 Niet meer actief

beesie, super veel sterkte voor jouw en je partner! Hopelijk herstel je goed!!!!!

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Beesie wat een naar nieuws. Heel veel sterkte meis.

6. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    Beesie, heel erg veel sterkte!

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Beesie heel veel sterkte meid, en het is misschien stom dat ik het zeg maar ben blij dat ze het nu gaan weghalen, hoe wreed het ook klinkt, want dan pas kun je met het verwerken gaan beginnen.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Even een berichtje van mijn kant, het rode bloed is weer zo goed als weg, nog wel een beetje bruinig met afvegen, dus ik hoop dat het een vaatje was.

MvM belde ook vanmiddag, ze vroeg of ze gelijk langs mocht komen, ze is net weg. Ik was me toch zenuwachtig voor die test, gelukkig positief hihi. Dat is dan weer een opluchting.

9. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Beesie Ben er helemaal stil van Dat je bange vermoeden toch waar is geworden. Wens je heel veel sterkte om dit te verwerken!

10. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach beesie :( veel sterkte meid! Dat is echt de nachtmerrie van ieder die om een eerste echo gaat denk ik...

11. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Lijkt me gezellig om hier mee te schrijven.
    Zal me even in het kort voorstellen:
    Ik ben Leske, 31 jaar, mijn man is heel wat jaartjes ouders, namelijk 58 jaar.
    Samen hebben we een prachtige dochter van 4,5, verwekt dmv ICSI. Nu dus opnieuw zwanger dmv ICSI. Lange weg bewandeld, zwaar ook soms, maar geweldig dat het weer gelukt is.
    Ik denk (nav dag van bevruchting wat wij natuurlijk precies weten door de medische molen) dat ik 2 maart uitgerekend ben dus ben ruim 6 weken onderweg nu.
    10 juli eerste echo, spannend, we kijken er erg naar uit. Geeft dan toch een stukje geruststelling.

Ik heb even terug gelezen en geloof dat ik Beesie erg veel sterkte en succes mag wensen.
    En voor de rest, een hele fijne en mooie zwangerschap gewenst.
    Ben zelf erg moe en sinds zaterdag met vlagen misselijk. Niet heel erg, maar wel steeds op de achtergrond aanwezig. Verder gaat het goed gelukkig.

Lieve groet, Leske

12. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kijken of mijn banner het nu doet! :)

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hij doet het hoor!
    Welkom en gefeliciteerd!

We zijn evenver :D

14. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    @amber23, Tiepmiep, Leske Welkom en van harte gefeliciteerd!!!!!11

@Beesie. Wat een nieuws zeg!!!!!! Echt superkl*te voor je!!!!! Ik wens je heel veel sterkte!!!!!!

@Foxy74. Van harte gefeliciteerd met je mannetje!! Geniet er lekker van samen vanavond.

Namen: Wij hebben hier ook al de namen uitgezocht!! Voor de tweede naam word een meisje vernoemd naar mijn schoonmoeder die niet in Nederland woont!! En een jongen krijgt dezelfde tweede naam als zijn vader wat tevens de naam van mijn opa is.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Beessie he bah wat een rotnieuws zeg. Wel goed dat je al zo vroeg echo's hebt gehad, anders komen ze er toch veel later achter? Of heb je ook andere symptomen met een bbz?

Oww nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik voor mn echo.. zoooo spannend en leuk! En dan kunnen we het eindelijk onze ouders vertellen.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Weet iemand waarom Beesie al het vermoeden had dat het een bbz was??

Jeetje wat een nieuwe zwangeren ineens, welkom allemaal meiden!!!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Minnie daar ben ik ook wel benieuwd naar.
    Schrikken dat je weer last had van bloedverlies, hoe is het nu?

18. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    Even die banner chekken want die deed raar!!!!! Dacht verander even wat tekst....... ppppfffff.....

19. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    Goed nog een keer proberen dus........

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Volgens mij klopt ie nog niet Natas ;)

Namen: hier de meisjesnaam al heel lang in ons hoofd, jongens naam nog geen idee.

Deel Deze Pagina