@mr1638. Alsnog misgegaan?? Oh wat klote zeg! Heel veel sterkte meid... @Cherryon. Het voelt wel alsof ik met de bv niet goed genoeg mijn best heb gedaan, maar heb nu wel een gezonde meid van 2 en een half. Volgende keer maar weer proberen! @max78. Gefeliciteerd, spannend en welkom!
@mr1638 ah shit meid, heel veel sterkte! @ max78, welkom! Fijn dat je opeens al 5 weken bent he.. haha!
Wat erg voor je MR1638: Ik wens je het allerbeste! Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn van een PlakBeebje
@Alle nieuwe zwangere. Van harte gefeliciteerd en welkom!!! @Mr1638. Wat een rot nieuws!! Heel veel sterkte. Heel veel succes en geluk bij de volgende poging en dat er maar snel een beebje mag blijven plakken!!!!!!! En aangezien ik bijna de computer uit het raam heb gegooid met het goed proberen te krijgen van die banner heb ik maar een andere site opgezocht!!! Als het goed is klopt tie nu weer wel!!
Mr1638, dat meen je niet Heel veel sterkte, hopelijk herstel je snel en kunnen jullie vlug opnieuw goed nieuws melden.
@mr1638 Wat erg Wens je heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Hopelijk snel weer zwanger en dan van een plakbeebje
Dag Dames, Ik schreef eerder vanochtend al dat ik vanacht wakker werd met hele erg buikpijn en krampen... geen bloed.. Nu heeft dat de hele ochtend doorgezet met gemene felle steken, het voelde gewoon anders dan eerst.. Toch om 12 uur maar even de vk gebeld, die waren erg aardig en ze wilde toch dat ik voor de zekerheid even langs kwam, direct. Dus ik ben net terug.. ze stelden eerst wat vragen, pijnlijk aan een kant of beide kanten? Aan beide kanten dus, dat was een goed teken.. ze wilde ook een echo maken zodat ze een bbz konden uitsluiten.. Eerst uitwendig, toen zag je wel mooi het vruchtzakje maar verder nog niks, toen inwendig en jaaaa daar.. heel klein zit een beebje!! We hebben ook het hartje zien kloppen!!!!! Nog niet heel hard of snel maar wel goed op schema volgens de vk.. over 2 weken terug komen! (Het was nu een klein pulserend bolletje alleen maar..) Dan moet het kleintje gegroeid zijn en het hartje sneller kloppen! Nu was het nog zo klein, heb dus alleen een foto van het vruchtzakje! haha De buikpijn komt ws door blaasontsteking, dus morgen even potje bij dokter brengen! en in de gaten houden! Ben echt super blij met zo'n lieve vk en de geruststelling, uiteraard kan er nog van alles gebeuren, maar ben wel heel blij dat kloppende bolletje gezien te hebben!
Ik kon de lijst niet vinden dus zal mijn afspraken er nog wel keer bij zetten of iemand anders moet zich geroepen voelen. Wij hebben ozne spullen gepakt en gaan vannacht lekker op vakantie naar zuid europa. Even lekker met zijn 2tjes er tussenuit. Ben vandaag precies 5 weken hihi. Hoop dat het snel 17 augustus is, ben zo benieuwd naar de eerste echo. Succes verder allemaal dames! Denk dat ik over een week niet alles bij kan lezen.
@Mr1638: wat naar voor je! Heel veel sterkte ermee! @Lau: super dat de vk een echo wilde maken, en dat het goed was! @borstvoeding: ik heb helemaal niet de bedoeling gehad om te zeggen dat sommige dames niet genoeg hun best hebben gedaan! Ik ken alleen in mijn omgeving heel erg veel voorbeelden van meiden die na twee dagen stopten met als reden dat het zeer deed, dat ze niet genoeg melk hadden etc. Dan denk ik eerlijk gezegd wel eens: Dan wil je gewoon niet graag genoeg! (Sorry als ik daarmee mensen voor het hoofd stoot, de keuze voor wel of niet bv geven mag iedereen natuurlijk zelf maken, en zoals ik al zei: om het te 'redden' moet je in veel gevallen wel waanzinnig graag willen...) De tip van borstvoeding.com heb ik gegeven, omdat er in Nederland nog onwijs veel misverstanden bestaan over borstvoeding. Bijvoorbeeld dat er te weinig voedingsstoffen in zouden zitten e.d. Juist bij bv is de voeding continu optimaal afgestemd op de behoefte van je kindje, en melk die er waterig uitziet hoeft bijvoorbeeld helemaal niet slecht te zijn. Goed, I rest my case! Het duurt nog wel even voor het zover is!
Anna27: Ik ben er met je eens dat als je na 2 dagen stoppen wel erg snel is. Aan de andere kant het kan ook zo zijn dat je het heel waanzinnig graag wil en dat je alles probeert maar dat het toch echt niet lukt. Het is geen garantie voor succes. Ik ben ook helemaal vóór BV en hoop ook echt dat ik bij de 2e langer BV mag geven dan 6 weken. Gelijk aanleggen en een minder gecompliceerde bevalling zal zeker meehelpen Daar ga ik voor
@MR1638, heel veel sterkte meid!! @Jacomijn, over het vertellen, ik maak er geen geheim van, al de mensen die ons nabij staan weten het al, en als iemand er om vraagt geef ik eerlijk antwoord, maar het is niet zo dat ik het van de daken schreeuw hoor haha. Mocht het mis gaan dan wil ik geen masker opzetten @HannaMom, hier maar 4 weken bv gegeven, wil het dit keer zeker langer volhouden. De vorige keer had ik zoveel kraamvisite in de 1e 2 weken, en de meeste vonden het raar dat ik bv gaf. Dus zat dat bezoek beneden ging ik naar boven om te voeden, maar daar was ik wel een uurtje mee zoet, nou dan hoorde je het gebep al, zo van de fles is toch veel makkelijker ( en dat zijn dan mensen die je normaal niet ziet), nou ja je bent zo labiel als wat als je net bent bevallen dus na 4 weken kapte ik ermee. Dit keer ga ik het anders aanpakken. Wil zowiezo geen kraamvisite meer thuis ( behalve hele goede vrienden en familie) Wij houden een kraamfeest, lekker rustig hihi @Max78, gefeliciteerd met je zw.schap en welkom!! @Lau85, wat ontzettend fijn dat je het hartje al hebt gehoord. @Missy88, veel plezier op vakantie en ik zou het gewoon vertellen hoor, maar dat moet je natuurlijk zelf weten Zo ga maar weer even aan het werk, toedeloe
BV? Nog niet eens echt over nagedacht Ik wil dat wel graag maar dat duurt nog zo lang. Net zoals met namen en het kamertje. Eerst morgen de echo maar eens afwachten. Ben me toch moe vandaag Niet normaal Net al even liggen slapen op de bank Gelukkig werk ik thuis vandaag en kon dat even Morgen heb ik vrij, dan werk ik dan weer een paar uurtjes. Zo maar eens douchen, optutten en naar de trein. Ga ik mijn mannetje ophalen bij zijn werk en gaan we daarna door naar Apeldoorn lekker Tapas eten.
Meiden sorry dat ik niets schrijf, maar ben zo beroerd.. De misselijkheid en het braken hebben sinds gisteren de overhand op me!! Pfff ik blijf overgeven, morgen is mijn eigen huiarts er en hij gaat me bellen voor medicijnen!! Meiden zonder kwaaltjes, geniet ervan echt waar!! Maak je niet druk als je ze niet hebt! Zodra ik wat beter ben kom ik weer kletsen, maar ik lees wel mee hoor!! Xx naatje
Naatje ik weet precies wat je bedoeld! Ik heb dit sinds zaterdagavond.. Opende ik vorige week nog een topic dat ik zo ongerust was dat ik geen kwaaltjes had... had ik het maar nooit gezegd haha! Fijn dat je medicijnen krijgt van je HA. Ik wil dit eigenlijk nog niet, zie het nog ff aan.
Lau85: wat fanatastisch dat je al een kloppend hartje hebt gezien!!! Ik wil ook haha Anna27: ik snap je heel goed over de bv. Heel veel stoppen er ook snel mee onder het mom van het deed pijn enz. Iedereen moet zelf zijn keuze maken waar hij/zij zich het prettigst bij voelt. De site van borstvoeding.com vind ik ook een hele goeie site. Pfff net ook even op de bank geslapen. Man wat ben ik moe...
@sasjuh Nee we gaan naar Restaurant Mediterrance Geen idee of het wat is? Had een bon op Vakantieveilingen gekocht voor 2,5 uur onbeperkt Tapas eten Alhoewel dat onbeperkt bij mij wel tegen zal vallen want zit zo vol hihihihi Maar ach bon heeft me 15 euro gekost voor 2 personen dus vindt ik niet zo erg Ben benieuwd.