Mr1638: Wat erg meid! Heel veel sterkte! Hopelijk is het snel weer raak voor jullie! Lau: Fijn zeg, zo'n mooie echo!
Straks om 20:00 mvm!! Ben wel zenuwachtig voor de test! En morgen ben ik jarig! Lekker maar een half dagje werken.
@Mr1638: Wat erg voor je! Ik zie dat je er een aardig lange tijd over heb gedaan om hier te komen. Hopelijk zal het nu een stuk sneller gaan. Sterkte in ieder geval. Ik heb nu officieel vakantie! Net laatste tolkopdracht gedaan, maar wat een klote opdracht. Vraag ik aan die arrogante baas of hij wat harder wil praten, omdat ik hem slecht versta en het dus lastig word om te tolken, zegt hij: Nee, dat wil ik niet waarna hij tof de zaal rond kijkt van kijk mij eens grappig zijn! :x:x:x Ik moest mezelf echt inhouden! Nu alleen nog de btw aangifte doen en dan kan ik me gaan voorbereiden op onze vakantie naar Thailand. Hopelijk blijfven de kwaaltjes zoals ze nu zijn en heb ik dus niet teveel last tijdens mijn reis.....
Alvast gefeliciteerd!!!! En hopelijk een prachtige test bij MvM, is er trouwens iets anders/bijzonders aan die test van MvM??? Iedereen doet altijd vrij zenuwachtig over de test viel mij op.....
Wat een reacties, er wordt goed gekletst hier. @testen MvM Volgens mij meten die pas een veel hogere hcg waarde, dus de kans op een lichte test is groter. @kwaaltjes Helaas ben ook ik alweer misselijk. Ik red het nog net met de hele dag (inclusief 's avonds en 's ochtends in bed) kleine beetjes eten. Maar ik ga donderdag even naar de HA voor iets tegen de misselijkheid. Heb er de vorige keer veel te lang mee door gelopen, ben zo ziek geweest. Ik herinner het me nu weer goed
Het avondeten bevalt me meestal niet zo... nadien altijd zo'n licht misselijk gevoel alsof ik véél te veel gegeten heb... ...maar dan, iedere avond zo'n dik uurtje na het avondeten..... krijg ik zo'n zin in ... een pakje frietjes! ik heb dan zo'n behoefte aan zout, en zo'n lekker bakje frieten met mayonaise.....mmmmm dat heb ik voordien nooit gehad Tot nu toe heb ik me steeds kunnen inhouden (of kwam er net bezoek op het moment dat ik mn frietketel ging bovenhalen )
*Jaloers is* Helaas, helaas, hier geen ochtendmisselijkheid, maar meer een doorlopende misselijkheid. Althans, geen honger en met vlagen meer of minder misselijk. Afijn: goed voor de lijn zullen we maar denken, want echt honger heb ik ook niet. Ik ga er voorlopig maar even vanuit dat het over een week of tien toch echt wel weer over is. MvM komt hier volgende week dinsdag langs. Ben stiekem dan toch wel weer benieuwd naar de test, alhoewel mijn lijf me heel duidelijk aan het vertellen is dat de HCG echt wel aanwezig is. En nu, hup weer aan de studie. Zo'n forum is veel te goed voor studie-ontwijkend gedrag.
@Beesie, super meid ! Hoop dat het helemaal goed komt. @Mr1638, verdorie joh, veel geluk hoop dat je snel weer zwanger bent. Nog ff over bv , bij de 1e een week aangemodderd met verschillende houdingen en alle maten tepelhoedjes die door de kamer vlogen en een kind wat bijna een halve kilo af was gevallen was ik klaar mee. Melk was er in overvloed. Heb fanatiek 2 maand fultime gekolfd. Maar continu kolven terwijl er al een kleuter rond loopt vind ik echt geen doen. Ik had 2 kraamverzorgsters die beide echt PRO BV waren, ene had ruim een jaar bv gegeven en andere bijna 2 jaar. Ook die zeiden, dat aanleggen is met jou tepels geen doen. Volgens mij worden tepels normaal bij een zwangerschap of na een bevalling flink groter, maar mijn speldeknopjes groeiden geen millimeter. Maar alsnog ga ik die site eens bekijken, en als er iemand met een geniale oplossing komt voor het aanhappen dan wil ik dat best proberen, maar dat kolven begin ik niet meer aan. Dan is voor mij de hele charme van bv (en vooral het handige!) eraf.
Hihi, ik aan de perzikken... Ik heb echt afwisselend zin in fruitige dingen en dan weer in zoute dingen, heel raar, zit geen lijn in. En soms word ik misselijk van het eten (ik denk als het te vet is) en op andere momenten is eten juist goed tegen de misselijkheid?! Snappen jullie het nog? Lang leve de hormonen!!! Fijne avond meiden! Liefs, Leske
@ Mr1368: (heb ik nou dat nummer van je nickname goed onthouden? ) Wat ontzettend verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. En dat terwijl jullie al zo lang op een klein wondertje wachten. Sterkte meid. @ Beesie: hé super zeg dat de gyn positief nieuws voor je had! Ik blijf hier duimen. @ Samsam: hier ook van die speldeknopjes Ik ga trouwens bij het aanvragen van de kraamzorg of de intake wel speciaal vragen om pro-borstvoeding kraamhulp. Gewoon om in het begin goed advies te krijgen. Hier erg moe. Ik ga dus zo al mijn bedje in. Ik kom morgen wel weer lezen/schrijven p.s. had er niet iemand een apart topic gemaakt voor enkel en alleen de lijst? Ik zie 'm nu namelijk weer tussen de gewone berichten staan
Ik had mezelf al toegevoegd aan de lange lijst, maar wil mij ook nog even voorstellen. Ik ben Lola en we waren pas net bezig met zwanger worden. Het was dan ook een grote verrassing dat het zo snel raak was! Maar we zijn superblij! Vandaag ben ik precies 6 weken en de misselijkheid begint te komen. Gelukkig zijn het nog vlagen die snel weer overgaan, ik hoop dat het hierbij blijft. Over twee weken heb ik gelukkig vakantie, dus kan ik in alle rust de eerste weken doorkomen Leuk om mee te lezen hier en at we allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend zijn! Ik hoop dat de zwangerschap iedereen goed vergaat! groetjes
Ik wil thuis bevallen, net als bij M (duurde 4u) en bij T (duurde 3u). Ik vond het heerlijk om in mn eigen omgeving te zijn. Hopelijk gaat het bevallen nu weer zo voorspoedig! Wil nu wel in bad bevallen Zeker weten borstvoeding. M heeft 20 maanden bij mij gedronken en T drinkt nog iedere ochtend. M ook nog een maand of 4 gevoed tijdens zwangerschap, maar op een gegeven moment was het op en werd het echt pijnlijk. Gelukkig besloot ze toen zelf dat het wel mooi was .