Ah nee sjors Dat hoopte ik nu net niét te lezen... Ik heb al zo voor je geduimd, maar blijf zeker nog even verder doen hoor! Ik hoop zo dat het gewoon nog pril is, en te vroeg om al veel te zien... Heel veel sterkte, meid! Ik denk aan je!
Heel veel sterkte Sjors, Ik weet precies hoe je je kan voelen... Gek word je van die onzekerheid en de dagen kruipen maar vooruit!
@ sjorsette, shit zeg! Hopelijk valt het nog mee, maar ik kan me voorstellen dat je helemaal verward bent. Sterkte meid! @Josagi, Hahahaha, nou ik kijk altijd naar ongelezen berichten of ik probeer het bladnummer te onthouden waar ik was gebleven. En natuurlijke en paar x per dag proberen wat te lezen! is wel gezellig hoor! @wondertje1980 Gefeliciteerd meid! Lekker genieten.
@Roos1 Tuurlijk worden dat er ook twee! De kans is groter dat het er twee zijn, als dat het er één is... dat zei de dokter tegen ons... Maar bij mijn zoontje waren er ook 2 terug geplaatst en toen bleek het er ook maar één te zijn, dus het kan wel. Ik zal voor je duimen! Als het maar goed is, dat is het belangrijkste! toi toi toi!
Rauwkost is wel een aanslag op je darmen = keihard werken, dus misschien niet verstandig als je zoveel last hebt van je darmen? Hier trouwens ook zin in fris/zuur: bruine boterhammen met kaas, tomaat en jawel augurken . Had ik bij M en T niet. Wel ook enorme trek in Hollandsche Pot (dat had ik bij hun ook), dus vanavond eten we boerenkool (is het ook wel weer voor toch )
Sjorsjette ik duim voor je! Anna bij de kruidvat zag ik bij de gembercapsules idd dat ze niet mochten tijdens de zwangerschap, heb ze dus niet gehaald. Ben daarna naar een reformwinkel gegaan en daar dit gekocht: Arkocaps Gember Capsules - De echte 24-uurs drogist En daar zeiden ze (en staat ook op de site onder vragen en antwoorden) dat dit uitermate geschikt is tegen zwangerschapsmisselijkheid en zonder problemen gebruikt kon worden. Ga er zo maar 2 innemen!
Hier ook erg misselijk en dat is voor mij echt een teken dat ik moet eten. Vaak tegen heug en meug, maar daarna voel ik me echt beter. Verder vind ik het eigenlijk ook wel een fijn idee: hormonaal zit het wel snor dus En ik denk altijd maar aan mensen die de hele zwangerschap de hele dag moet kotsen ...
@ Salapio: oh klinkt heerlijk die boerenkool! @ Sjorsjette: ah nee meis, wat een naar nieuws. Ik hoop dat het meevalt....dikke knuffel. @ Anna27 en sasjuh: hier ook al de hele ochtend misselijk. Kwam het eerst met vlagen, nu al de hele ochtend. Alleen als ik nét gegeten heb, is het even weg. Pffff...ik kijk nog even hoe het morgen gaat (dan moet ik ook weer werken) en anders ga ik vrijdag ook eens kijken voor gemberpillen.
Bijhouden wat er allemaal wordt geschreven: rechtbovenin op 'onderwerp tools' drukken en je abonneren op het onderwerp. ALs je kiest voor directe notificatie, krijg je een mailtje bij het eerste nieuwe bericht, als je dan op de link drukt krijg je het eerste bericht na laatste bezoek
Goedemorgen, alle nieuwe meiden welkom! sjorsjette veel sterkte met het ellendige afwachten. Ik duim voor je! hier ook volop misselijk. Vooralsnog alleen 's ochtends en ik hoef nog niet over te geven. Het scheelt niet veel. Tara: Gefeliciteerd met je verjaardag! Verder ben ik alles weer vergeten wat ik net gelezen heb, sorry! (hoezo wazig?) Fijne dag allemaal!
Heerlijk ff meloen aan het eten met mijn 14 maanden dochter! Lekker... En zo snel de oudste van school halen (4 jaar)... en samen eten... Ik hoop voor haar dat ze een speelvriendinnetje heeft vanmiddag want het is waardeloos weer. Ze wil normaal namelijk ALTIJD buiten spelen. Wellicht nu ook wel, maar dat vind ik dan weer niet echt wat.. hahaha...
Zitten er trouwens hier mensen bij de FBTO qua verzekering? Ik weet niet of jullie dan extra module gezinsplanning erbij hebben? Ik wist van de vorige keer nog dat je allemaal leuke cadeaus kreeg. Dus ik had me nu direct afgelopen maandag weer ingeschreven voor een kraampakket. En ja hoor, vanmorgen werd het eerste cadeau alweer gebracht! Het 9 maanden boek van Pauline Oud. Ennuh met ca. 7 maand krijg je nog dan het kraampakket. Je krijgt daar ook een soort gelijk boek bij van Pauline Oud maar dan om alle kraamvisite in te laten schrijven en na de geboorte krijg je ook nog het vervolg boek 'het eerste jaar van de baby'... zo super leuk! En het allerleukste, waar ik helaas ook pas nu achter kwam hahaha.. is dat je voor 100 euro een pretecho mag laten doen!!! Dan moet je wel die gezinsmodule erbij hebben.. maar toch... Ik wilde jullie dit niet onthouden!
Wij zitten ook bij FBTO met module gezinsplanning! Maar helaas.. ik heb dat boek zelf al gekocht haha. Ga toch vast dat pakket aanvragen, misschien kan ik er iemand anders mee blijmaken!
@ Foxy74 Wat leuk dat je al een echo hebt gehad! En over een paar weken weer 1, ben je bij een gynaecoloog omdat je veel echo's hebt? Ik wil ook.......pas over een maand de 1e echo/afspraak. @ Sjors Heel veel sterkte! @ Mama en Sasjuh, leuk hoor die cadeau's! Heb nog wel getwijfeld over de verzekering, maar zit bij VGZ niet bij FBTO.
Over de rauwkost: ik weet het inderdaad, van het effect op mijn darmen, maar het is het enige dat ik weg krijg. Vezels op zich lijkt me wel goed toch, als je 'aan de dunne bent'? Over de gemberpillen: ik moet morgen of overmorgen toch naar het winkelcentrum, daar zit een winkel van de Tuinen. Zal ik daar wel even kijken voor andere pillen. In ieder geval lijkt de pil van net een beetje te werken, en het zou dus betekenen dat ik er max. 3 neem voordat ik pillen van een ander merk heb. (Er staat trouwens niet op dat het per definitie niet mag, maar dat het alleen mag na overleg met een arts). Ik heb net gewoon kunnen stofzuigen, en voel me even redelijk normaal nu. (en dat is me ook een hoop waard!)
Ik heb qua verzekering alleen een basispakket. Met al het geld dat dat ons in de maand bespaart (ten opzichte van aanvullende pakketten als gezins- of tandzorg), kan ik makkelijk de tandarts, kraamzorg e.d. betalen! Wel superleuk die kado's trouwens hoor!
Hier ook alleen basis, die module gezinsplanning kostte amper wat extra. Tand hebben wij ook niet, ben zelf tandartsassistente dus de eenvoudige behandelingen kosten mij niets Verder ook nooit gaatjes oid dus vind het dan zonde v/h geld. Basis is al duur genoeg!